Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00557012/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Trawniki oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Trawniki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRAWNIKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 605
1.5.2.) Miejscowość: Trawniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-044
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trawniki@trawniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://trawniki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10028381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Trawniki oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Trawniki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66ca95e1-959f-4d14-bb69-5f8878b48c0b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00645739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102305/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Trawniki oraz projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Trawniki.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Część 1 zamówienia – Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Trawniki.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie Planu Ogólnego Gminy Trawniki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r.
W ramach zamówienia mi.in. należy wykonać:
1) sporządzenie Planu ogólnego gminy Trawniki, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130.), w szczególności ze zmianami, które weszły w życie w dniu 24 września 2023r., a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy, w oparciu o uchwałę Rady Gminy Trawniki z dnia 28.06.2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Trawniki:
https://ugtrawniki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=506&action=details&document_id=2048435
oraz z uwzględnieniem wniosków, które wpłynęły do przed rozpoczęciem procedury sporządzenia planu ogólnego gminy.
2) dokonanie analizy materiału wyjściowego, obejmującego w szczególności obowiązujące akty planowania przestrzennego, wnioski o sporządzenie zmiany aktów planowania przestrzennego, istniejące uwarunkowania (w tym środowiskowe, geologiczne, dziedzictwa kulturowego, Studium itd.);
3) przygotowanie sposobu rozpatrzenia wniosków i uwag, które wpłyną podczas procedury,
4) opracowanie danych przestrzennych do Planu ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
5) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych
6) przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania wymaganych opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę;
7) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia;
8) przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu
9) zamieszczanie w prasie wymaganych ogłoszeń i ponoszenia kosztów ich publikacji;
10) udział w procedurze sporządzenia planu ogólnego, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k tej ustawy,
11) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130.),
12) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego na potrzeby opracowania Planu ogólnego zgodnie z przepisami zawartymi w art. 72 ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, w brzmieniu obowiązującym od 24 września 2023 r.
13) Wszystkie koszty związane z opracowaniem planu (korespondencja, zamieszczenie ogłoszeń w gazecie, wydruk projektów planu na wyłożenia, nagrywanie płyt CD, dojazd wykonawcy na spotkania itp.) należy uwzględnić w podanej cenie usługi.
14) Termin wykonania zamówienia (opublikowania planu ogólnego Gminy Trawniki w dzienniku urzędowym województwa lubelskiego i braku rozstrzygnięcia nadzorczego wojewody) do dnia 30.10.2025 r.
Gmina Trawniki w granicach administracyjnych tj. około 8413 ha.
uchwała nr II/20/2024 Rady Gminy Trawniki z dnia 28.06.2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Trawniki:
https://ugtrawniki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=506&action=details&document_id=2048435
Obowiązujące miejscowe plany oraz studium znajdują się pod linkiem:
https://ugtrawniki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=165
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 174163,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Część 2 zamówienia – Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Trawniki. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Trawniki, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r. w oparciu o podjętą uchwałę Nr II/19/2024 Rady Gminy Trawniki z dnia 28 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Trawniki:https://ugtrawniki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=506&action=details&document_id=2048434
w szczególności:
- analiza i realizacja ok 150 wniosków oraz kilkunastu terenów wskazanych przez Gminę,
- projekt dla terenów dla których w Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Trawniki przewidziano teren budowlany około 200 ha, w tym terenów wzdłuż drogi krajowej DK12,
- projekt dla terenów zabudowanych, a znajdujących się obecnie w terenach bez możliwości zabudowy/rozbudowy,
- projekt dla terenów pomiędzy wyznaczonymi w MPZP i Studium terenami budowlanymi (uzupełnienie zabudowy).
W ramach zamówienia mi.in. należy wykonać:
1) sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Trawniki, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130, w szczególności ze zmianami, które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r., a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy,
2) przygotowanie sposobu rozpatrzenia wniosków i uwag, które wpłyną podczas procedury,
3) opracowanie danych przestrzennych do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
4) udział w procedurze sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k tej ustawy,
5) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130),
6) przygotowanie wniosku o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, jeżeli wymagają tego przepisy odrębne (w zależności od potrzeb wynikających z analizy wniosków i terenów wskazanych przez Gminę),
7) Wszystkie koszty związane z opracowaniem planu (korespondencja, zamieszczenie ogłoszeń w gazecie, wydruk projektów planu na wyłożenia, nagrywanie płyt CD, dojazd wykonawcy na spotkania itp.) należy uwzględnić w podanej cenie usługi.
8) Termin wykonania zamówienia (opublikowania planu miejscowego Gminy Trawniki w dzienniku urzędowym województwa lubelskiego i braku rozstrzygnięcia nadzorczego wojewody) do dnia 30.10.2025 r.
Obowiązujące miejscowe plany oraz studium znajdują się pod linkiem:
https://ugtrawniki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=165
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.5.) Wartość części: 154743,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ PIZŁO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652158642
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ PIZŁO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652158642
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI TRAWNIKI
- Wykonanie ogrodu sensorycznego w ramach projektu "Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki"
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Dorohucza służącej do obsługi pól uprawnych na dz. nr ewid. 98
więcej: przetargi TRAWNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Radzymin oraz Strategii Rozwoju Gminy Radzymin 2050+
- Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Ostrów Mazowiecka oraz Strategii Rozwoju Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2025-2035
- Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla obszaru osiedla Błędów.
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Turobin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.