eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPełna obsługa serwisowa urządzeń drukująco-kopiujących będących własnością Sądu wraz z dzierżawą urządzeń drukująco-kopiujących będących własnością Wykonawcy



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełna obsługa serwisowa urządzeń drukująco-kopiujących będących własnością Sądu wraz z dzierżawą urządzeń drukująco-kopiujących będących własnością Wykonawcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY DLA WARSZAWY PRAGI-PÓŁNOC W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140318558

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Terespolska 15A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-813

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225091520

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@warszawapraga-pln.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.warszawapraga-pln.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sąd powszechny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełna obsługa serwisowa urządzeń drukująco-kopiujących będących własnością Sądu wraz z dzierżawą urządzeń drukująco-kopiujących będących własnością Wykonawcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0f35327-5389-4944-94ad-f6630de6f0ed

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031560/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Pełna obsługa serwisowa urządzeń drukujaco-kopiujacych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0f35327-5389-4944-94ad-f6630de6f0ed

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)W niniejszym Postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu Systemu - Platformy zakupowej.
2) System jest dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
3) Pozostałe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OG.261.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Pełnej Obsługi Serwisowej (zwana dalej POS) urządzeń drukującokopiujących
- będących własnością Zamawiającego wraz z dzierżawą urządzeń drukująco–kopiujących - będących
własnością Wykonawcy, w siedzibie Zamawiającego.
Wynagrodzenie za realizację usługi obejmuje wszystkie koszty wydrukowania/wykonania kopii jednej strony papieru
niezależnie od stopnia pokrycia wydruku/ kopii za wyjątkiem kosztu papieru i zszywek. Szacunkowa ilość wydruków/ kopii w
okresie realizacji zamówienia wynosi 7.600.000 szt. (w rozbiciu na pakiety kopii/wydruków liczone po 10 stron tj. łącznie
760.000 pakietów).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79521000-2 - Usługi fotokopiowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek

50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek

50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki dotyczące:
a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 uPzp posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) posiadają zdolności techniczne lub zawodowe. Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej trzy usługi kompletnej obsługi urządzeń drukująco-kopiujących oraz dzierżawy urządzeń drukująco-kopiujących, których przedmiotem jest/była dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, dostawa urządzeń drukująco-kopiujących oraz serwis urządzeń drukująco-kopiujących o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda z usług wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
d) posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
e) zaoferują wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego;
f) zaoferują wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), warunki udziału w Postępowaniu mogą zostać spełnione przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi wg formuły: „spełnia – nie spełnia”, na podstawie informacji zawartych w złożonych oświadczeniach i dokumentach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na okres związania ofertą. Wadium utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.
2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
3. Wadium ustala się w wysokości: 9.000 (słownie: dziewięć tysięcy złotych);
4. Wadium wnoszone w formie określonej w ust. 9 należy dołączyć do oferty.
5. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 Ustawy.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno być wpłacone przelewem na konto Zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie, 03-813 Warszawa, ul. Terespolska 15A, na rachunek: 56 1130 1017 0021 1001 2890 0004 z oznaczeniem: „Wadium w Postępowaniu OG.261.3.2024”
7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego w terminie określonym dla wniesienia wadium. Za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania na rachunku Zamawiającego. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
8. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 pkt. 1-3 Ustawy oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SWZ. Wadium nie może mieć postanowień ograniczających obowiązek zapłaty wadium.
9. Wadium wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Ustawy należy wnieść za pośrednictwem Platformy zakupowej w formie elektronicznej – Zamawiający wymaga złożenia dokumentu wadium poprzez wczytanie na Platformie zakupowej oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta/poręczyciela. Dokument wadium winien zostać przekazany Zamawiającemu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta lub poręczyciela (w oryginale).
10. Wadium wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Ustawy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi obejmować swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub z treści wadium musi wynikać, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
11. Dokument wadialny musi zawierać informację, iż stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie, w postępowaniu nr OG.261.3.2024 na „Pełną obsługę serwisową urządzeń drukująco-kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie wraz z dzierżawą urządzeń drukująco-kopiujących będących własnością Wykonawcy”.
12. Wszelkie koszty związane z wniesieniem wadium ponosi Wykonawca.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. W warunkach określonych w art. 455 uPzp Strony dopuszczają możliwość zmian w umowie w następującym zakresie:
a. w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy;
b. jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy;
c. w przypadku gdy łączna wartość zmian jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
4. Zmiana Umowy może być dokonana za porozumieniem Stron i wymaga formy pisemnego aneksu.
5. Postanowienia wymienione w ust. 3 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, lecz nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-30 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.