eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SpiczynTermomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Zawieprzycach



Og³oszenie z dnia 2024-10-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Zawieprzycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Spiczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019916

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Spiczyn 10C

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Spiczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-077

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@spiczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.spiczyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://spiczyn.ezamawiajacy.pl/pn/spiczyn/demand/165133/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Zawieprzycach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e4e3c5fd-39d3-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00557461

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00048946/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej im. Marii Sk³odowskiej - Curie w Zawieprzycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00397808

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UZP.271.8.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, a nastêpnie wykonanie robót w ramach realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Zawieprzycach” w zespole p³acowo-parkowym w Zawieprzycach wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych woj. lubelskiego pod Nr rej. A/458 na mocy decyzji WKZ w Lublinie znak KL.V-7/14/70 z dnia 17.06.1970 r.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem w szczególno¶ci:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-u¿ytkowym – dalej PFU (za³. Nr 1 do SWZ) zawieraj±cej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustaw± Prawo budowlane, Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2020 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD
b) projekty wykonawcze (techniczne) dla ca³ego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD;
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD
d) specyfikacjê techniczn± wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2020 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego – w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na p³ycie CD/DVD
z zastrze¿eniem, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza podzia³ przedmiotu zamówienia na odrêbne opracowania wg decyzji Wykonawcy.
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnieñ i sprawdzeñ Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsiêwziêcia;
3) uzyskanie pozwolenia na
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowi±cych za³±cznik nr 1 do SWZ obejmuj±cych w szczególno¶ci:
a) wymianê stolarki okiennej i drzwiowej zewnêtrznej,
b) wymianê pokrycia i poszycia dachu z obróbkami i orynnowaniem,
c) przebudowê konstrukcji dachu,
d) remont i wymianê tynków elewacji wraz z kolorystyk±,
e) wykonanie daszków nad wej¶ciami do budynku,
f) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych (dachu, stropu i ¶cian poddasza, ¶cian fundamentowych i p³yt w gruncie, posadzki parteru na gruncie),
g) wykonanie niezbêdnych robót remontowych towarzysz±cych zwi±zanych z doprowadzeniem budynku do pe³nej u¿ywalno¶ci po wykonaniu robót (m.in. remont posadzki parteru, zabudowy poddasza, napraw tynkarskich i malowania wnêtrza).
h) remont nawierzchni wokó³ budynku wraz z uporz±dkowaniem spadków i odwodnienia terenu,
i) przebudowê muru oporowego i schodów terenowych,
j) modernizacj± ¼ród³a ciep³a - wymiana kot³a gazowego (pokrycie aktualnych potrzeb grzewczych instalacji c.o. i na produkcjê c.w.u.) wraz z niezbêdnymi pracami towarzysz±cymi,
k) wykonaniem wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z rekuperacj± i pomp± ciep³a oraz mechanicznej wywiewnej w pomieszczeniach,
l) roboty instalacyjne zwi±zane z instalacj± elektryczn± zasilaj±c± i zabezpieczeniem projektowanych urz±dzeñ,
m) roboty instalacyjne zwi±zane z regulacj±, sterowaniem i automatyk± z równoczesnym wykorzystaniem modu³ów sterowniczych oraz aplikacji,
n) remont instalacji odgromowej.
o) Parametry określające wielkość budynku:
 Powierzchnia zabudowy: 279,29 m2,
 Powierzchnia użytkowa: 782,21 m2,
 Kubatura części ogrzewanej: 2.530 m3,
 Wymiary rzutu bry³y g³ównej: 21,05 x 13,93 m
 Wysokość w kalenicy: 18,52 m
 Wysokość do stropu najwyższej kondygnacji: 14,37 m
 Ilość kondygnacji: 3 + poddasze użytkowe
 Podpiwniczenie: częściowe w postaci sutereny
p) Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy takiej organizacji prac, aby Budynek przez ca³y czas trwania robót umo¿liwia³ prowadzenie zajêæ z wy³±czeniem jednej kondygnacji (z wy³±czeniem okresów wakacji oraz ferii)
5) Przygotowanie wszelkich niezbêdnych dokumentów odbiorowych.
6) Inwentaryzacjê geodezyjn± powykonawcz±
7) Dokumentacjê powykonawcz±
8) Wykonanie tablic informacyjnych i pami±tkowych (o ile bêd± wymagane)
9) Nadzór autorski projektanta.
10) Uzyskanie nieprawomocnego pozwolenia na u¿ytkowanie w imieniu zamawiaj±cego lub za¶wiadczenia o niewniesieniu sprzeciwu w sprawie przyst±pienia do u¿ytkowania w imieniu zamawiaj±cego. (je¿eli dotyczy)
11) Wykonanie pozosta³ych dokumentów i opracowañ, których obowi±zek opracowania zosta³ okre¶lony w PFU.

Wykonawca podlega wykluczeniu tak¿e w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t. j. Dz. U. 2024 r., poz. 507 z pó¼n. zm.).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych

45262520-2 - Roboty murowe

45442110-1 - Malowanie budynków

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45331110-0 - Instalowanie kot³ów

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421132-8 - Instalowanie okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261320-3 - K³adzenie rynien

45262310-7 - Zbrojenie

45262300-4 - Betonowanie

45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5670000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 7725630,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5670000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LP-BUD Piotr Lemieszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123173003

7.3.4) Miejscowo¶æ: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 5670000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.