Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00511907/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamiatanie ulic, chodników, parkingów i placów oraz obsługa imprez okolicznościowych na terenie miasta Bytów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598222011
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31311c54-2c82-4aaa-b878-9dedbd74c4991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamiatanie ulic, chodników, parkingów i placów oraz obsługa imprez okolicznościowych na terenie miasta Bytów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31311c54-2c82-4aaa-b878-9dedbd74c499
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042677/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zamiatanie na mokro ulic, chodników i placów na terenie miasta Bytów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511907
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRZ.271.30.2024.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 991904,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia: zamiatanie na mokro ulic na terenie miasta BytówZakres usługi dla części I zamówienia obejmuje:
a. Mechaniczne zamiatanie na mokro ulic, w tym zamiatanie pozimowe, ze szczególnym
uwzględnieniem pasa jezdni przy krawężniku o szerokości 1,5 m oraz zatok
komunikacyjnych i zatok parkingowych, w tym strefy płatnego parkowania w centrum
miasta (Załącznik nr 5 do SWZ);
b. Usługę należy wykonywać specjalistycznym sprzętem, tak aby nawierzchnia po zakończeniu prac była wolna od zanieczyszczeń, w tym papierów, liści, piasku, błota
oraz innych odpadów;
c. W przypadku niemożności przeprowadzenia mechanicznego zamiatania nawierzchni np. ze względu na parkujące pojazdy, należy dany teren oczyścić ręcznie;
d. Przy oczyszczaniu nawierzchni jezdni należy oczyścić powierzchnię jezdni wraz
z powierzchniami wyłączonymi z ruchu oraz wysepki, powierzchnie wokół wysepek oraz azyle dla pieszych, dostosować prędkość jazdy zamiatarki do stopnia zabrudzenia czyszczonej powierzchni w taki sposób, aby zapewnić jej należyte oczyszczenie;
e. Podczas czyszczenia likwidować mechanicznie chwasty i trawy z oczyszczanej nawierzchni do takiego stanu, że nawierzchnia będzie miała widoczną strukturę;
f. Całkowita długość ulic objętych zamówieniem w okresie trwania
umowy wyniesie max. do 1 515 km 924 m;
g. Wykonawca będzie w każdy piątek przedkładał Zamawiającemu harmonogram
planowanych prac na kolejny tydzień obowiązywania umowy – przystąpienie do wykonywania usługi na dany tydzień będzie następować wyłącznie po akceptacji harmonogramu przez Zamawiającego drogą e-mail;
h. Wykonawca jest zobowiązany do przekazana zebranych odpadów do wskazanego
punktu zajmującego się odzyskiem i unieszkodliwianiem odpadów, tj. Zakładu
Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o. o. w Sierznie, gm. Bytów i poniesienie
kosztów ich zagospodarowania, sprowadzających się do uiszczenia należnych kwot
według obowiązującego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów cennika;
i. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu wymaganych prawem
sprawozdań z ilości i rodzaju zebranych i przekazanych odpadów - na wniosek
Zamawiającego Wykonawca przedłoży również raporty dzienne zbiórki odpadów celem
dokonania kontroli usługi;
j. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu informacji
o ewentualnych zniszczeniach i nieprawidłowościach;
k. Wykonawca jest zobowiązany posiadać wpis do rejestru BDO.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 472968,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia: zamiatanie chodników, parkingów i placów oraz obsługa imprez okolicznościowych na terenie miasta BytówZakres usługi dla części II zamówienia obejmuje:
a. Mechaniczne zamiatanie na mokro chodników z wszelkich zanieczyszczeń, w szczególności zalegającej ziemi, piasku, papierów, niedopałków papierosów, liści i innych odpadów. Całkowita powierzchnia oczyszczanych chodników - max. do 1 706 995 m2 w ciągu obowiązywania umowy (Załącznik nr 6 do SWZ);
b. Mechaniczne zamiatanie na mokro placów z wszelkich zanieczyszczeń, w szczególności zalegającej ziemi, piasku, papierów, niedopałków papierosów, liści i innych odpadów. Całkowita powierzchnia oczyszczanych placów - max. do 139 932 m2 placów w ciągu obowiązywania umowy;
c. Mechaniczne zamiatanie na mokro parkingów z wszelkich zanieczyszczeń, w szczególności zalegającej ziemi, piasku, papierów, niedopałków papierosów, liści i innych odpadów. Całkowita powierzchnia oczyszczanych parkingów - max. do 289 656 m2 parkingów w ciągu obowiązywania umowy;
d. Obsługę imprez okolicznościowych obejmujących do 20 dni (przyjmując, że jedna impreza to jeden dzień) w ciągu trwania umowy poprzez ustawienie przy okazji każdego wydarzenia do 12 szt. pojemników na odpady zmieszane o pojemności co najmniej 120 l, opróżnianie pojemników w czasie trwania imprezy w miarę potrzeb oraz usunięcie pojemników nie później niż do 4 godzin po zakończeniu wydarzenia. Maksymalna ilość zebranych odpadów do 100 m3 w ciągu trwania umowy;
e. Usługi należy wykonywać specjalistycznym sprzętem, tak aby nawierzchnia
po zakończeniu prac była wolna od zanieczyszczeń, w tym papierów, liści, piasku, błota oraz innych odpadów;
f. Podczas oczyszczania należy metodą mechaniczną likwidować chwasty i trawy z oczyszczanej nawierzchni do takiego stanu, że nawierzchnia będzie miała widoczną strukturę;
g. Wykonawca jest zobowiązany do przekazana zebranych odpadów do wskazanego punktu zajmującego się odzyskiem i unieszkodliwianiem odpadów, tj. Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o. o. w Sierznie, gm. Bytów i poniesienie kosztów ich zagospodarowania, sprowadzających się do uiszczenia należnych kwot według obowiązującego w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów cennika;
h. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu: kart odbioru odpadów oraz sprawozdań z ilości i rodzaju zebranych odpadów, które zostały przekazane
do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Sierznie;
i. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu informacji
o ewentualnych zniszczeniach i nieprawidłowościach.
j. Wykonawca jest zobowiązany posiadać wpis do rejestru BDO.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 518935,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404387,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464964,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 404387,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ELWOZ ECO” sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891050774
7.3.3) Ulica: Słupska
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 83-340
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 404387,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2026-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 506335,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 591207,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 506335,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANGRAS Daniel Nowakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911636001
7.3.3) Ulica: Tęczowa
7.3.4) Miejscowość: Liniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-420
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 506335,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2026-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Przebudowa rowu retencyjnego-tranzytowego w m. Świątkowo wraz z budową drogi dojazdowej
- Dostawa narzędzi i implantów ortopedycznych - umowa ramowa ZP8/A/4/2025
- Obsługa serwisowa tomografu komputerowego Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP2/2025
- Budowa w ciągu drogi powiatowej nr 1726G drogi dla pieszych i rowerów będąca częścią podstawowej sieci tras rowerowych w MOF Bytowa oraz Subregionalnej trasy rowerowej EURO VELO R20
- "Szkolenia kierowców"
- "Zaprojektuj i wybuduj" : Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w celu zwiększenia do 78 liczby łóżek opieki długoterminowej ZP4/2025
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH zmieszanych i segregowanych z ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
- Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 pochodzących z Instalacji Przetwarzania Odpadów w Giedlarowej
- Naprawa posadzki plaż zewnętrznych w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
- Usługi związane z zabezpieczeniem i uprzątnięciem lokali po przejęciu przez ZMK w budynkach Wspóln. Mieszkaniowych oraz spółdzielczych z udziałem Gminy Białystok oraz lokali użytkowych wolnostojących.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sochaczewie
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.