Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00409395/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa komunikacji pomiędzy Gminą Jaraczewo a powiatami śremskim i gostyńskim wraz z poprawą stanu technicznego dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JARACZEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855363
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jarocińska 1
1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-233
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 31 02
1.5.8.) Numer faksu: 62 747 31 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jaraczewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaraczewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9540681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa komunikacji pomiędzy Gminą Jaraczewo a powiatami śremskim i gostyńskim wraz z poprawą stanu technicznego dróg gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0dbeb3f-ec87-4c9f-9403-ea76f319832f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557724
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021787/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa komunikacji pomiędzy Gminą Jaraczewo a powiatami śremskim i gostyńskim wraz z poprawą stanu technicznego dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409395
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-zp.271.01.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest poprawa komunikacji pomiędzy Gminą Jaraczewo a powiatami śremskim i gostyńskim wraz z poprawą stanu technicznego dróg gminnych, obejmująca:
1. Remont drogi gminnej – ul. Okrężna w m. Gola
Zakres przedsięwzięcia obejmuje:
• lokalne frezowanie w celu dowiązania wysokościowego
• remont cząstkowy istn. nawierzchni bitumicznej jezdni w miejscach występowania spękań oraz ubytków
• ułożenie nowej warstwy ścieralnej wraz z warstwą wyrównawczą i geosiatką wzmacniającą
• ścięcie istniejących poboczy wraz z ich umocnieniem kruszywem łamanym na wzmocnionej podbudowie
• wymianę nawierzchni zjazdów
• regulację wysokościową zaworu wodociągowego wraz z wymianą skrzynki ulicznej
• roboty konserwacyjne istniejącego przepustu Ø400
• roboty wykończeniowe – plantowanie w granicach pasa drogowego.
2. Remont drogi gminnej nr 603022P – Jaraczewo-Chwałkowo Kościelne
Zakres przedsięwzięcia obejmuje:
• uporządkowanie zieleni przydrożnej w zakresie wykarczowania krzaków i zarośli wchodzących w skrajnię drogową oraz pogarszających widoczność uczestników ruchu
• frezowanie nawierzchni bitumicznej w celu dowiązania wysokościowego i wykonania połączenia zakładkowego na początku i na końcu przedmiotowego odcinka
• remont cząstkowy istn. nawierzchni bitumicznej jezdni w miejscach występowania spękań oraz ubytków
• ułożenie nowej nakładki bitumicznej - warstwy ścieralnej
• ścięcie istniejących poboczy gruntowych wraz z wykorytowaniem, wyprofilowaniem i ułożeniem nowych poboczy umocnionych kruszywem łamanym
• remont nawierzchni zjazdów tłuczniowych oraz gruntowo – tłuczniowych
• wykonanie zjazdu indywidualnego wraz z dojściem do dz. ewid. nr 441/3 z betonowej kostki brukowej
• regulację wysokościową istniejących zjazdów indywidualnych z betonowej kostki brukowej wraz z ułożeniem nowych krawężników najazdowych
• regulację wysokościową urządzeń infrastruktury technicznej
• roboty wykończeniowe – plantowanie w granicach pasa drogowego
• odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego na początku opracowania
3. Budowa drogi do Stacji Uzdatniania Wody w Górze
Zakres robót obejmuje:
1) Wytyczenie obiektu
2) Usunięcie pozostałych korzeni drzew, które kolidują z inwestycją
3) Roboty rozbiórkowe części istniejącego ogrodzenia, które koliduje z inwestycją
4) Roboty ziemne
5) Budowa kanalizacji deszczowej
6) Konserwacja koryta rowu będącego odbiornikiem wód opadowych i roztopowych
7) Wykonanie nowej konstrukcji jezdni oraz poboczy
8) Budowa oświetlenia drogowego
9) Montaż na słupach oświetleniowych kamer kompatybilnych z istniejącym system i włączenie ich do systemu
10) Roboty wykończeniowe i porządkowe
11) Uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów zezwalających na użytkowanie drogi do SUW w Górze, uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wydanej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
W ramach inwestycji zostanie wykonana jezdnia o utwardzonej nawierzchni z betonowej kostki brukowej, pobocza gruntowe oraz zjazdu zwykły w pasie drogowym drogi powiatowej nr 4183P. Projekt przewiduje zastosowanie wzdłuż jezdni krawężników betonowych najazdowych oraz wykonanie odcinka ścieku przykrawężnikowego. Liniowe elementy brukarskie planuje się wykonać na ławach betonowych z oporem.
Przyjmuje się następujące podstawowe parametry techniczne projektowanej drogi:
• klasa i kategoria drogi: droga wewnętrzna
• długość projektowanej drogi: ok. 91.66m
• szerokość projektowanej drogi: 4.0-6.0m
• liczba jezdni: 1
• szerokość proj. poboczy: 0.50 m
• promienie w planie: wg planu sytuacyjnego
• pochylenia poprzeczne proj. jezdni: jednostronne 2%
• pochylenia podłużne: wg przekroju podłużnego
Wg odrębnego opracowania należy wykonać drogę wewnętrzną do ogólnego dostępu do obiektów oraz studni nr 2 oraz 3 o powierzchni 394,200 m 2.
Nawierzchnie dróg wykonać z kostki brukowej betonowej typu Trylinka gr. 12cm w kolorze szarym na podbudowie.
Opaska przy budynku i studni wykonać z kostki brukowej w kolorze szarym o gr. 10 cm na podbudowie.
Wszystkie łuki drogowe z profilowanych krawężników. Krawężniki drogowe układane na styk bez wypełniania szczelin zaprawą.
Przyjęta konstrukcja nawierzchni drogowej H=52 cm :
- warstwa ścieralna gr. 12 cm z betonowej kostki brukowej Trylinka na podsypce cementowo -
piaskowej (1:4) gr. 5cm,
- zasadnicza warstwa podbudowy gr. 22 cm z kruszywa łamanego układana stabilizowana
mechanicznie
- warstwa spodnia grubości 15 cm i pospółka stabilizowana mechanicznie
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacjach projektowych, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz pomocniczo w przedmiarze robót, stanowiących załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2487991,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2888599,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2487991,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano – Handlowe ,,MARZYŃSKI’’ Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 617 219 67 13
7.3.3) Ulica: Przemysłowa
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2487991,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.