Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00520737/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP.121.2024 Dostawa i montaż instalacji antenowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5c1b6b1-9a9c-4341-8eca-68f0a1673ff51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.121.2024 Dostawa i montaż instalacji antenowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5c1b6b1-9a9c-4341-8eca-68f0a1673ff5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059334/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Dostawa instalacji antenowych systemu Tetra, dostawa przęseł radioliniowych oraz dostawa instalacji antenowych do telefonów satelitarnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520737
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.121.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 535772,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jestZadanie 1: dostawa i montaż instalacji antenowych systemu TETRA dla sześciu lokalizacji wraz z montażem przęseł radioliniowych w ośmiu lokalizacjach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Wszelkie szczegóły związane z realizacją zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji.
5. Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji zamówienia normom, ocenom technicznym, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy Pzp.
6. UWAGA! Dotyczy zadania nr 1: Zamawiający informuje, iż działając w oparciu o art. 18 ust. 2 oraz art. 133 ust. 3 Ustawy Pzp nie udostępnia części SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania z powodu ochrony poufnego charakteru informacji zawartych w SWZ. Dostęp do tych informacji będzie możliwy podczas wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 i 2 Ustawy Pzp. Brak udziału Wykonawcy w obowiązkowej wizji lokalnej spowoduje, że, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 Ustawy Pzp, jego oferta zostanie odrzucona. Warunkiem dopuszczenia do wizji będzie złożenie oświadczenia o zachowaniu w poufności otrzymanych informacji przez Wykonawcę i osoby wyznaczone do udziału w wizji. Wzór oświadczenia wraz z upoważnieniem stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Oświadczenie wraz z upoważnieniem składane przez Wykonawcę należy przesłać Zamawiającemu przed wyznaczonym terminem wizji lub przynieść. Zamawiający będzie odbierał oświadczenia o zachowaniu w poufności otrzymanych informacji od osób biorących udział w wizji. Osoby chcące wziąć udział w wizji muszą stawić się dnia 3 października 2024r. o godzinie: 8:00 w miejscu: Stacja Paliw Orlen, ul. Karola Bunscha 68, 30-392 Kraków. Zamawiający informuje, iż objazd wszystkich miejsc to trasa licząca ok. 300 kilometrów. Zamawiający informuje, iż dojazd do jednego z obiektów odbywa się drogą leśną szutrowo-kamienisto-gruntową, więc wskazane wykorzystanie pojazdu terenowego. W przypadku nie przeprowadzenia całości wizji w dniu 3 października zostanie ona dokończona w uzgodnionym terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32352000-5 - Anteny i reflektory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32352100-6 - Części sprzętu radiowego i radarowego
4.5.5.) Wartość części: 495121,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jestZadanie 2: Dostawa i montaż instalacji antenowych telefonii satelitarnej systemu Iridium, model Iridium 9575 Extreme dla dwóch lokalizacji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Wszelkie szczegóły związane z realizacją zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji.
5. Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji zamówienia normom, ocenom technicznym, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32352000-5 - Anteny i reflektory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32352100-6 - Części sprzętu radiowego i radarowego
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 768972,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2150109,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 768972,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARISMA RADIOKOMUNIKACJA ŁUKASZ WOJTANOWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772192304
7.3.3) Ulica: Parkowa
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KARISMA - RADIOKOMUNIKACJA Łukasz Wojtanowicz
jakie przetargi wygrała firma
KARISMA - RADIOKOMUNIKACJA Łukasz Wojtanowicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 768972,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie dla Zadania 2 - Dostawa i montaż instalacji antenowych telefonii satelitarnej systemu Iridium, model Iridium 9575 Extreme dla dwóch lokalizacji, zostaje unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3) Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Do podstępowania została złożona jedna oferta z ceną 118 080,00 zł. Kwota jaka została przeznaczona na sfinansowanie wynosi 50 000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, w związku z tym postępowanie zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118080 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118080 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zadanie 1: do 6 tygodni od daty zawarcia umowy, nie później niż do 18 grudnia 2024r.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sporządzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- 430.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 2 części
- KR-01/29/24, Utrzymanie czystości budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.