eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZimowe wydarzenia w Dzielnicy Wis³y



Og³oszenie z dnia 2024-10-22

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zimowe wydarzenia w Dzielnicy Wis³y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Sto³eczne Warszawa

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zarz±d Zieleni m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365421948

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ho¿ej 13A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-528

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zzw.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zzw.waw.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe wydarzenia w Dzielnicy Wis³y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-760c58fd-109b-404e-a0a0-2597207db5dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00558765

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-760c58fd-109b-404e-a0a0-2597207db5dd

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu, z
wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce
„Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci
przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿
do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw±
Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem
wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem
zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej
wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym
podpisem (typ wewnêtrzny).
2. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowienia@zzw.waw.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy
(Dz.U. z 2020 poz. 2415 ze zm.).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny zosta³ okre¶lony w Rozdziale XXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 117/TP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowanie scenariusza i organizacjê minimum 6 wydarzeñ plenerowych pn. „Cztery pory Wis³y – szkó³ka morsowania Dzielnicy Wis³a”

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79952000-2 - Us³ugi w zakresie organizacji imprez

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92000000-1 - Us³ugi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostan± przyznane punkty:
Dla czê¶æ 1:
W kryterium „Cena” (C) punkty zostan± przyznane wed³ug nastêpuj±cego wzoru:

najni¿sza zaoferowana cena brutto
C = ------------------------------------------------------------------ x 40 pkt
cena brutto badanej oferty

Punkty bêd± obliczane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
1.2. Punkty w ramach kryterium Scenariusz Wydarzenia (SW) zostan± przyznane wed³ug poni¿szego schematu:
Jako¶æ scenariusza wydarzenia
• 0 pkt: Brak scenariusza lub niekompletny, nie spe³nia wymagañ, jest niezgodny z OPZ.
• 15 pkt: Scenariusz spe³nia podstawowe wymagania, ale brakuje szczegó³ów w niektórych obszarach.
• 30 pkt: Kompleksowy scenariusz, zawiera wszystkie wymagane elementy, wizualizacje, upominki, koncepcjê wydarzenia fina³owego.
Koncepcja wydarzenia fina³owego
• 0 pkt: Brak koncepcji wydarzenia fina³owego lub jest ona nie spójna z charakterem wydarzenia.
• 5 pkt: Koncepcja fina³u jest obecna, ale brakuje jej szczegó³ów lub ma nie spójn± aran¿acjê.
• 10 pkt: Koncepcja wydarzenia fina³owego jest kompleksowa, innowacyjna i dobrze wpisuje siê w ca³y cykl wydarzeñ, zwiêkszaj±c ich atrakcyjno¶æ.
Liczba i adekwatno¶æ dzia³añ dodatkowych do zak³adanej strategii.
• 0 pkt: brak zaproponowanych dzia³añ dodatkowych lub zaproponowanie dzia³añ nie odpowiadaj± charakterowi wydarzenia opisanemu w OPZ
• 1 pkt: Zaproponowanie 1 dzia³ania dodatkowe, które odpowiadaj± charakterowi wydarzenia opisanemu w OPZ
• 2 pkt: Zaproponowanie 2 dzia³añ dodatkowych, które odpowiadaj± charakterowi wydarzenia opisanemu w OPZ
• 3 pkt: Zaproponowanie 3 dzia³añ dodatkowych, które odpowiadaj± charakterowi wydarzenia opisanemu w OPZ
• 4 pkt: Zaproponowanie 4 dzia³añ dodatkowych, które odpowiadaj± charakterowi wydarzenia opisanemu w OPZ
• 5 pkt: Zaproponowane 5 lub wiêcej dzia³añ dodatkowych, które odpowiadaj± charakterowi wydarzenia opisanemu w OPZ
Propozycja drobnych upominków (200 szt.)
• 0 pkt: Brak propozycji upominków lub zaproponowane upominki s± nieodpowiednie do charakteru wydarzenia.
• 10 pkt: Propozycje upominków s± przedstawione, ale nie s± oryginalne lub nie w pe³ni odpowiadaj± tematyce wydarzenia.
• 15 pkt: Propozycje upominków s± ciekawe, oryginalne i idealnie dopasowane do tematyki wydarzenia, wzbogacaj±c do¶wiadczenie uczestników.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Scenariusz Wydarzenia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaplanowanie, organizacja i przeprowadzenie rejsów zimowych oraz wydarzenia 31.12.2024 r. pn. Prze³om Roku w Dzielnicy Wis³a”

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79952000-2 - Us³ugi w zakresie organizacji imprez

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92000000-1 - Us³ugi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-01-07

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert wed³ug nastêpuj±cych kryteriów i ich wag:
dla czê¶ci 2:
a) „Cena” („C”) – 40 pkt
b) „Scenariusz Wydarzenia” („SW”) – 60 pkt

2. Punkty w ramach kryterium Scenariusz Wydarzenia (SW) zostan± przyznane wed³ug poni¿szego schematu:
Dekoracje - 30 pkt
0 pkt. – Oferta nie zawiera wymaganych wizualizacji i koncepcji dekoracji oraz aran¿acji terenu
10 pkt. - Oferta zawiera wymagane wizualizacje i koncepcje dekoracji oraz aran¿acji terenu, ale nie odpowiadaj± one charakterowi wydarzenia
20 pkt. – Oferta zawiera wymagane wizualizacje i koncepcje dekoracji oraz aran¿acji terenu i odpowiadaj± one charakterowi wydarzenia
30 pkt. - Oferta zawiera wymagane wizualizacje i koncepcje dekoracji oraz aran¿acji terenu i odpowiadaj± one charakterowi wydarzenia. Przedstawione propozycje nawi±zuj± estetycznie do komunikacji wizualnej projektu Dzielnica Wis³a

Kompetencje – 30 pkt.
0 pkt. – Oferta nie zawiera opisu wszystkich animacji oraz opisu kompetencji prowadz±cych i fotografa
10. pkt. - Oferta zawiera opis wszystkich animacji oraz opis kompetencji prowadz±cych oraz fotografa, jednak nie s± one wystarczaj±ce do poprawnej realizacji zadania
20 pkt. - Oferta zawiera opis wszystkich animacji oraz opis kompetencji prowadz±cych oraz fotografa, s± one wystarczaj±ce do poprawnej realizacji zadania
30 pkt. - Oferta zawiera opis wszystkich animacji oraz opis kompetencji prowadz±cych oraz fotografa, s± one wystarczaj±ce do poprawnej realizacji zadania. Zaproponowane animacje s± oryginalne, pasuj± charakterem do wydarzenia, zdjêcia referencyjne fotografa nawi±zuj± estetycznie i tematycznie do komunikacji prowadzonej przez Dzielnicê Wis³a.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Scenariusz Wydarzenia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wyznaczy³ szczegó³owego warunku w tym zakresie.
1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wyznaczy³ szczegó³owego warunku w tym zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wyznaczy³ szczegó³owego warunku w tym zakresie.
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykonywa³ lub wykonuje us³ugi:
dla czê¶ci 1: polegaj±ce na zaplanowaniu i realizacji wydarzeñ plenerowych, na ³±czn± kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³. brutto.
dla czê¶ci 2 : polegaj±ce na zaplanowaniu i realizacji wydarzeñ plenerowych, na ³±czn± kwotê nie mniejsz± ni¿ 60 000,00 z³. brutto.

Sk³adaj±c ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ nale¿y odpowiednia zsumowaæ warto¶ci.
UWAGA:
* Za wykonan± us³ugê Zamawiaj±cy rozumie tak± us³ugê, która zosta³a zrealizowana na rzecz podmiotu (Zamawiaj±cego / Odbiorcy) w ramach danej umowy i odebrana przez ten podmiot, jako wykonana nale¿ycie. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwo¶ci przedstawianych danych, które bêd± wyszczególnione w ofercie.
** W przypadku gdy rozliczenie pomiêdzy Wykonawc±/Podmiotem a Zamawiaj±cym/Odbiorc± za wykonane zamówienie zosta³o dokonane w innej walucie ni¿ w z³otych polskich, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia warto¶ci wykonanych zamówieñ w innej walucie na z³ote polskie – na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych okre¶lonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku polskiego na dzieñ og³oszenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uwaga!
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, wykonaniem us³ug, o których mowa w warunku udzia³u w postêpowaniu, musi wykazaæ siê co najmniej jeden z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.

1.4.2. Zamawiaj±cy nie wyznaczy³ szczegó³owego warunku w zakresie dysponowania potencja³em osobowym.

1.4.3 Zamawiaj±cy nie wyznaczy³ szczegó³owego warunku w zakresie dysponowania maszynami i urz±dzeniami niezbêdnymi do realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), w zakresie
podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 266 w zw. z:
1. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
2. art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka
zapobiegawczego,
3. art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie
konkurencji,
4. art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
5. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na
Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.). Wzór o¶wiadczenia stanowi
za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie wyznaczy³ szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wyznaczy³ szczegó³owego warunku w tym zakresie
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie wyznaczy³ szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
4.1. wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wzór wykazu okre¶la za³±cznik nr 5 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty na Czê¶æ 1 i Czê¶ci 2 nale¿y do³±czyæ Scenariusz Wydarzenia. Scenariusz Wydarzenia nie podlega uzupe³nieniu. Nie z³o¿enie scenariusza bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Przystêpuj±c do postêpowania poprzez z³o¿enie oferty, Wykonawca ma obowi±zek, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
• dla czê¶ci 1: 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysiêcy z³otych);
• dla czê¶ci 2: 1 300,00 z³ (s³ownie: tysi±c trzysta z³otych).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

zw. z art. 266 ustawy Pzp. w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w SWZ, stanowi±cego dowód potwierdzaj±cy
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo
zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
oraz brak podstaw wykluczenia. Wzór o¶wiadczenia okre¶la za³±cznik nr 3 do SWZ oraz Za³±cznik nr 4 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem Umowy stanowi±cym Za³±cznik Nr 7A i 7B do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-30 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: fertê nale¿y z³o¿yæ zgodnie z instrukcj± „Oferty, wnioski i prace konkursowe” udostêpnion± na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-30 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-28

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiaj±cy dokona oceny ofert wed³ug nastêpuj±cych kryteriów i ich wag:
dla czê¶ci 1 i 2:
a) „Cena” („C”) – 40 pkt
b) „Scenariusz Wydarzenia” („SW”) – 60 pkt

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.