eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZakup, dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem dla Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Stalowej 50 we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-10-22

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem dla Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Stalowej 50 we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WROCŁAWSKIE CENTRUM ZDROWIA SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313331

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podróżnicza 26/28

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-208

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: amlynczak@spzoz.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem dla Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Stalowej 50 we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-720c727a-89a0-42c8-a8bc-e7ba4b0d679d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091716/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup, dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem dla Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Stalowej 50 we Wrocławiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-720c727a-89a0-42c8-a8bc-e7ba4b0d679d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne
Zamawiający informuje, iż korzystając z art. 65 ust. 1 pkt. 4 Pzp odstępuje od komunikacji elektronicznej przy składaniu próbek, o których mowa w pkt. 3.4 IDW

Link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-720c727a-89a0-42c8-a8bc-e7ba4b0d679d

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje na temat
zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-
Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WCZ/P/D -3/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli biurowych wraz z wyposażeniem dla Centrum Zdrowia Psychicznego obejmujący poniższy asortyment:

Biurko proste 140x70x74h z nogą o profilu kwadratowym - szt. 7
Koszyk kablowy / szyna na kable o wymiarach 580x162x123h - szt. 30
Kontener biurowy o wymiarach 400x600x586h mm - szt. 25
Szafa aktowa o wymiarach: 800x385x1830h mm - szt.3
Krzesło pracownicze-szt. 35
Wieszak ścienny wysokość 9,4 cm, szerokość 7,2 cm, głębokość 4,8 cm- szt. 22
Biurko proste 120x70x74h z nogą o profilu kwadratowym -szt.6
Szafa aktowa, zamykana na 3OH, regał 2OH, o wymiarach: 800 x 385 x 1830h mm- szt.24
Szafka wisząca o wymiarach: 800 x 385 x 750h mm-szt. 8
Formatka pod wieszaki 600x1700 -szt.1
Biurko proste 140x80x74h z nogą o profilu kwadratowym -szt.6
Osłona przednia biurka 1200 x 18 x 400 - szt.1
Fotel loungowy na 4 nóżkach- szt. 3
Stolik okolicznościowy, blat o średnicy 650 mm- szt.4
Szafa ubraniowa z jedną półką w górnej części, bez zamka, o wym.: 600 x 385 x 1830h mm - szt. 3
Krzesło konferencyjne, krzesło sklejkowe na czterech nogach w całości tapicerowane- szt. 57
Szafa aktowa, w środku 4 regulowane co 2 cm półki, o wymiarach: 800 x 600 x 1830h mm- szt.1
Formatka pod wieszaki 850x1700 - szt. 2
Biurko proste 120x60x74h z nogą o profilu kwadratowym -szt.1
Stół mobilny na kółkach z blatem uchylnym– sztaplowany w pionie, 1390 x 695 x 740h mm szt.13
Szafa aktowa, zamykana na 3OH, regał 2OH, o wymiarach: 800 x 430 x 1830h mm- szt.5
Szafa nadstawka - aktowa o wymiarach: 800 x 430 x 750h mm-szt. 2
Regał aktowy, o wymiarach: 400 x 430 x 1830h mm-szt. 1
Regał aktowy - nadstawka, o wymiarach: 400 x 430 x 750h mm-szt.1
Regał niski pod TV, wymiary 800 x 280 x 740h mm -szt.3
Wieszak ścienny - szt.12
Sofa o nieregularnym kształcie, oparcie mocowane równolegle do wklęsłej krawędzi siedziska- szt. 1
Ławka 2 osobowa na 4 nogach z podłokietnikami -szt.2
Sofa o nieregularnym kształcie, oparcie mocowane równolegle do wypukłej krawędzi siedziska - szt. 1
Fotel na 4 nóżkach z podłokietnikami -szt.4
Biurko gabinetowe na drewnianym stelażu, wymiary 1400 x 600 x 740h mm- szt.12
Szafa pod umywalkę, wymiary: 800 x 600 x 2170h mm- szt. 4
Szafa pod umywalkę, wymiary: 680 x 600 x 2170h mm- szt.4
Stolik, noga drewniana, wymiary 600 x 600 x 550h mm -szt.12
Fotel tapicerowany na stelażu dębowym- szt. 24
Krzesło gabinetowe- szt. 23
Krzesło tworzywowe- szt. 15
Biurko proste 100x60x74h z nogą o profilu kwadratowym- szt. 1
Szafa aktowa, o wymiarach: 800 x 430 x 1130h mm -szt. 2
Szafa aktowa, o wym.: 800 x 430 x 1830h mm, front szklany - szkło transparentne w ramce aluminiowej, bez zamka- szt.1
Stół mobilny na kółkach z blatem uchylnym – sztaplowany w pionie, 1600 x 800 x 740h mm szt.3
Stolik pomocniczy- szt. 4
Biurko proste 100x70x74h z nogą o profilu kwadratowym -szt. 2
Krzesło sklejkowe- szt. 10
Stół o wymiarach 2900 x 1000 mm i wysokości 730 mm, baza talerzowa- szt. 1
Puf z oparciem -szt. 4
Szafa nadstawka - aktowa o wymiarach: 800 x 385 x 750h mm- szt. 5
Regał niski wymiary 800 x 385 x 740h mm -szt. 3
Poduszki 60x45x20- szt. 6
Parapet – siedzisko- szt. 1
Zabudowa do gabinetu - szt.1
Zlew stalowy- szt. 1
Bateria- szt. 1
Regał na książki, wymiary 800 x 280 x 1130h mm - szt. 2
Szafa metalowa, szatniowa- szt.4

4.2.6.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zmawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych niżej wymienionych środków dowodowych:
Dokumentów wymienionych w pkt. 3.4.1 IDW
oraz
PRÓBEK:

W celu oceny jakości i spełnienia parametrów opisanych w OPZ wraz z ofertą należy dostarczyć (zgodnie z procedurą opisaną w pkt. 11.17 IDW ) następujące próbki:
a. próbki tkanin spełniających wymagania określone w OPZ (dla pozycji nr 10,28,29,37)
b. gotowe krzesło pracownicze (poz. 1)
c. gotowy fotel tapicerowany na stelażu dębowym (poz. 37)
d. fabryczny próbnik kolorów tworzyw sztucznych dedykowanych na kubełki krzeseł (poz. 26)
e. fabryczny próbnik kolorów malowanych proszkowo próbek metali dedykowanych na stelaż i nóżki krzeseł (poz. 26)
f. fabryczny próbnik kolorystyczny sklejek dedykowane na kubełek oraz metalowy próbnik kolorystyczny wybarwień stelaża krzesła (poz. 27)
g. fabryczny próbnik kolorystyczny tkaniny tapicerskiej (poz. 28 oraz poz. 29)

Dostarczone próbki (poz.1, poz. 37) muszą być nowe oraz muszą być tożsame z asortymentem oferowanym przez Wykonawcę w ofercie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Dokumenty przedmiotowe wymienione w pkt. 3.4.1 IDW

Próbki wymienione w pkt. 3.4.2 IDW nie podlegają uzupełnieniu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca obligatoryjnie musi załączyć załącznik nr 1do IDW "Tabela ceny" – wypełniony przez Wykonawcę

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia przedstawia Projekt Umowy stanowiący Część II SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-04 13:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-04 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.