eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługi ubezpieczenia (DZP.25.24.2024)



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ubezpieczenia (DZP.25.24.2024)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ALEJE RACŁAWICKIE 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-059

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 448 5275

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umlub.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umlub.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/445649/uslugi-ubezpieczenia-2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ubezpieczenia (DZP.25.24.2024)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97ecc741-b8f3-451d-b8ac-9c52d23c1155

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065116/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Usługi ubezpieczenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487375

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.25.24.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 244800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1 - usługi ubezpieczenia w projekcie OPTIC
1. Przedmiotem zamówienia są usługi ubezpieczenia polegające na obowiązkowym ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej badacza i sponsora z tytułu prowadzonych niekomercyjnych badań klinicznych pt.: „Prospektywne, wieloośrodkowe, randomizowane badanie trójramienne, Ib/III fazy, porównawcze mające na celu Optymalizację i Personalizację Terapii Immunologicznej nawrotowych Chorych na przewlekłą białaczkę limfocytową (OPTIC)”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (zwany również OPZ).
2.1. Na podstawie art. 18 ust 4 ustawy Pzp Zamawiający wprowadza obowiązek zachowania poufnego charakteru informacji zawartych w Załączniku nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia pn. „Szczegółowy opis badania klinicznego”.
2.1.1. 2.1.1. Informacje o charakterze poufnym zawarte w Załączniku nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia pn. „Szczegółowy opis badania klinicznego”, dostępne na Platformie Zakupowej w zakładce „Załączniki”, zostały zabezpieczone hasłem.
2.1.2. W zakładce „Pytania/lnformacje" Wykonawca składa wniosek o udostepnienie hasła do Załącznika nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia pn. „Szczegółowy opis badania klinicznego” wraz z oświadczeniem wg Załącznika nr 7 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy o zachowaniu poufności przekazanych danych.
2.1.3. W przypadku braku złożenia oświadczenia (wg Załącznika nr 7 do SWZ) wraz z wnioskiem o udostepnienie hasła do informacji o charakterze poufnym, Za-mawiający zastrzega, że wniosek pozostawi bez rozpoznania.
2.1.4. Oświadczenie, wg Załącznika nr 7 do SWZ Wykonawca składa w formie elektronicznej opatrzonej przez osobę umocowaną do występowania w imieniu Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2.1.5. W oświadczeniu wg Załącznika nr 7 należy podać dane, w tym adres e-mail i/lub nr telefonu komórkowego dotyczące osoby podpisującej oświadczenie wg Za-łącznika nr 7, tj. osoby umocowanej do występowania w imieniu Wykonawcy którego reprezentuje.
2.1.6. Na podstawie danych zawartych w oświadczeniu, Zamawiający dokona weryfikacji poprawności jego złożenia. W razie wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia, poprawienia oświadczenia.
2.1.7. Zamawiający przekaże hasło na wskazany w oświadczeniu adres e-mail i/lub nr telefonu komórkowego osoby umocowanej do występowania w imieniu Wykonawcy
2.1.8. Za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiający przekaże wnioskodawcy informacje o fakcie przekazania hasła

4.5.3.) Główny kod CPV: 66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 122400 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2 - usługi ubezpieczenia w projekcie LICHEN
1. Przedmiotem zamówienia są usługi ubezpieczenia polegające na obowiązkowym ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej badacza i sponsora z tytułu prowadzonych niekomercyjnych badań klinicznych pt.: „Randomizowane badanie III fazy, częściowo zaślepione porównujące skuteczność i bezpieczeństwo stosowania klobetazolu, mometazonu oraz takrolimusu w leczeniu liszaja twardzinowego sromu w populacji pediatrycznej”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (zwany również OPZ).
2.1. Na podstawie art. 18 ust 4 ustawy Pzp Zamawiający wprowadza obowiązek zachowania poufnego charakteru informacji zawartych w Załączniku nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia pn. „Szczegółowy opis badania klinicznego”.
2.1.1. 2.1.1. Informacje o charakterze poufnym zawarte w Załączniku nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia pn. „Szczegółowy opis badania klinicznego”, dostępne na Platformie Zakupowej w zakładce „Załączniki”, zostały zabezpieczone hasłem.
2.1.2. W zakładce „Pytania/lnformacje" Wykonawca składa wniosek o udostepnienie hasła do Załącznika nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia pn. „Szczegółowy opis badania klinicznego” wraz z oświadczeniem wg Załącznika nr 7 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy o zachowaniu poufności przekazanych danych.
2.1.3. W przypadku braku złożenia oświadczenia (wg Załącznika nr 7 do SWZ) wraz z wnioskiem o udostepnienie hasła do informacji o charakterze poufnym, Za-mawiający zastrzega, że wniosek pozostawi bez rozpoznania.
2.1.4. Oświadczenie, wg Załącznika nr 7 do SWZ Wykonawca składa w formie elektronicznej opatrzonej przez osobę umocowaną do występowania w imieniu Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2.1.5. W oświadczeniu wg Załącznika nr 7 należy podać dane, w tym adres e-mail i/lub nr telefonu komórkowego dotyczące osoby podpisującej oświadczenie wg Za-łącznika nr 7, tj. osoby umocowanej do występowania w imieniu Wykonawcy którego reprezentuje.
2.1.6. Na podstawie danych zawartych w oświadczeniu, Zamawiający dokona weryfikacji poprawności jego złożenia. W razie wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia, poprawienia oświadczenia.
2.1.7. Zamawiający przekaże hasło na wskazany w oświadczeniu adres e-mail i/lub nr telefonu komórkowego osoby umocowanej do występowania w imieniu Wykonawcy
2.1.8. Za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiający przekaże wnioskodawcy informacje o fakcie przekazania hasła
.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 122400 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260214686

7.3.3) Ulica: Aleje jerozolimskie 162

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-342

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2028-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260214686

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 162

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-342

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2029-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.