Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00487375/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ubezpieczenia (DZP.25.24.2024)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ALEJE RACŁAWICKIE 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-059
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 448 5275
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umlub.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umlub.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/445649/uslugi-ubezpieczenia-21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi ubezpieczenia (DZP.25.24.2024)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97ecc741-b8f3-451d-b8ac-9c52d23c1155
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065116/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Usługi ubezpieczenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487375
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.25.24.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 244800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1 - usługi ubezpieczenia w projekcie OPTIC1. Przedmiotem zamówienia są usługi ubezpieczenia polegające na obowiązkowym ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej badacza i sponsora z tytułu prowadzonych niekomercyjnych badań klinicznych pt.: „Prospektywne, wieloośrodkowe, randomizowane badanie trójramienne, Ib/III fazy, porównawcze mające na celu Optymalizację i Personalizację Terapii Immunologicznej nawrotowych Chorych na przewlekłą białaczkę limfocytową (OPTIC)”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (zwany również OPZ).
2.1. Na podstawie art. 18 ust 4 ustawy Pzp Zamawiający wprowadza obowiązek zachowania poufnego charakteru informacji zawartych w Załączniku nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia pn. „Szczegółowy opis badania klinicznego”.
2.1.1. 2.1.1. Informacje o charakterze poufnym zawarte w Załączniku nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia pn. „Szczegółowy opis badania klinicznego”, dostępne na Platformie Zakupowej w zakładce „Załączniki”, zostały zabezpieczone hasłem.
2.1.2. W zakładce „Pytania/lnformacje" Wykonawca składa wniosek o udostepnienie hasła do Załącznika nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia pn. „Szczegółowy opis badania klinicznego” wraz z oświadczeniem wg Załącznika nr 7 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy o zachowaniu poufności przekazanych danych.
2.1.3. W przypadku braku złożenia oświadczenia (wg Załącznika nr 7 do SWZ) wraz z wnioskiem o udostepnienie hasła do informacji o charakterze poufnym, Za-mawiający zastrzega, że wniosek pozostawi bez rozpoznania.
2.1.4. Oświadczenie, wg Załącznika nr 7 do SWZ Wykonawca składa w formie elektronicznej opatrzonej przez osobę umocowaną do występowania w imieniu Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2.1.5. W oświadczeniu wg Załącznika nr 7 należy podać dane, w tym adres e-mail i/lub nr telefonu komórkowego dotyczące osoby podpisującej oświadczenie wg Za-łącznika nr 7, tj. osoby umocowanej do występowania w imieniu Wykonawcy którego reprezentuje.
2.1.6. Na podstawie danych zawartych w oświadczeniu, Zamawiający dokona weryfikacji poprawności jego złożenia. W razie wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia, poprawienia oświadczenia.
2.1.7. Zamawiający przekaże hasło na wskazany w oświadczeniu adres e-mail i/lub nr telefonu komórkowego osoby umocowanej do występowania w imieniu Wykonawcy
2.1.8. Za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiający przekaże wnioskodawcy informacje o fakcie przekazania hasła
4.5.3.) Główny kod CPV: 66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 122400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 2 - usługi ubezpieczenia w projekcie LICHEN1. Przedmiotem zamówienia są usługi ubezpieczenia polegające na obowiązkowym ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej badacza i sponsora z tytułu prowadzonych niekomercyjnych badań klinicznych pt.: „Randomizowane badanie III fazy, częściowo zaślepione porównujące skuteczność i bezpieczeństwo stosowania klobetazolu, mometazonu oraz takrolimusu w leczeniu liszaja twardzinowego sromu w populacji pediatrycznej”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (zwany również OPZ).
2.1. Na podstawie art. 18 ust 4 ustawy Pzp Zamawiający wprowadza obowiązek zachowania poufnego charakteru informacji zawartych w Załączniku nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia pn. „Szczegółowy opis badania klinicznego”.
2.1.1. 2.1.1. Informacje o charakterze poufnym zawarte w Załączniku nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia pn. „Szczegółowy opis badania klinicznego”, dostępne na Platformie Zakupowej w zakładce „Załączniki”, zostały zabezpieczone hasłem.
2.1.2. W zakładce „Pytania/lnformacje" Wykonawca składa wniosek o udostepnienie hasła do Załącznika nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia pn. „Szczegółowy opis badania klinicznego” wraz z oświadczeniem wg Załącznika nr 7 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy o zachowaniu poufności przekazanych danych.
2.1.3. W przypadku braku złożenia oświadczenia (wg Załącznika nr 7 do SWZ) wraz z wnioskiem o udostepnienie hasła do informacji o charakterze poufnym, Za-mawiający zastrzega, że wniosek pozostawi bez rozpoznania.
2.1.4. Oświadczenie, wg Załącznika nr 7 do SWZ Wykonawca składa w formie elektronicznej opatrzonej przez osobę umocowaną do występowania w imieniu Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2.1.5. W oświadczeniu wg Załącznika nr 7 należy podać dane, w tym adres e-mail i/lub nr telefonu komórkowego dotyczące osoby podpisującej oświadczenie wg Za-łącznika nr 7, tj. osoby umocowanej do występowania w imieniu Wykonawcy którego reprezentuje.
2.1.6. Na podstawie danych zawartych w oświadczeniu, Zamawiający dokona weryfikacji poprawności jego złożenia. W razie wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia, poprawienia oświadczenia.
2.1.7. Zamawiający przekaże hasło na wskazany w oświadczeniu adres e-mail i/lub nr telefonu komórkowego osoby umocowanej do występowania w imieniu Wykonawcy
2.1.8. Za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiający przekaże wnioskodawcy informacje o fakcie przekazania hasła
.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 122400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260214686
7.3.3) Ulica: Aleje jerozolimskie 162
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-342
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260214686
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 162
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-342
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2029-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
- Ubezpieczenie Gminy Błaszki
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Gminy Stary Sącz oraz jej jednostek organizacyjnych
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Myszyniec
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Zduńskowolskiego
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Ustrzyki Dolne
więcej: Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.