Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00559021/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą pojazdów typu Quad
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://slaska-policja.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą pojazdów typu Quad2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48cd81a5-3190-49f0-84de-706812833a47
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244141/50/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.33 Zakup wraz z dostawą pojazdów typu Quad
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559021
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-499/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 557723,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Zakup wraz z dostawą policyjnych pojazdów oznakowanych typu Quad min 600 cm3 w ilości 8 sztuk. Szczegóły techniczne określa załącznik nr 3.1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia. 3. Parametry pojazdów opisane w załączniku nr 3.1-3.2 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.4. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem punktu 5.
5. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym.
5.1 W przypadku, o którym mowa w pkt 5 Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego asortymentu.
5.2 Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego asortymentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego asortymentu zgodnych z treścią oferty.
5.3 Zamawiający zgodę lub jej brak, o których mowa w pkt 5.1 lub pkt 5.2 przekaże w formie pisemnej Wykonawcy.
6. Zamawiający wymaga aby oferowany pojazd był fabrycznie nowy, gatunku I-go, nieużywany, nierejestrowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku, wolny od wad fabrycznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, spełniał normy jakościowe i użytkowe wymagane przepisami, spełniał polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa, oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047, 919, 1053, 1088, 1123, 1193, 1234, 1394, 1720, 1723, 2029, z 2024 r. poz. 834) oraz wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.
7. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę marki, modelu, wersji, roku produkcji, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego pojazdu w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy). Brak wpisania danych w miejscach wykropkowanych w formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia, jeżeli z żadnego dokumentu składanego wraz z ofertą w terminie składania ofert nie będzie można ich określić.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewnił szkolenie dla pracowników w ilości wskazanej przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy. Szkolenie musi obejmować część teoretyczną w zakresie obsługi zaoferowanych pojazdów, umożliwiającej bezpieczne i efektywne wykorzystanie możliwości pojazdów. Szczegółowy zakres szkolenia określono w załączniku nr 3.1-3.2 do SWZ. Termin szkolenia strony ustalą po podpisaniu umowy. Szkolenie musi odbyć się w okresie obowiązywania umowy i zakończyć listą obecności uczestników.
9. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia do KWP Katowice przy ul. Lompy 19, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie.
10. Zamawiający wymaga 24 miesięcy gwarancji na kompletny pojazd. Zaoferowanie okresu gwarancji poniżej wymaganej będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Gwarancja liczona będzie od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia przez zamawiającego.
11. Usuwanie we własnym zakresie drobnych usterek oraz uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.
12. Przeglądy okresowe oraz naprawy w ramach gwarancji realizowane będą w autoryzowanych stacjach obsługi. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, co najmniej jednej autoryzowanej stacji obsługi na terenie w województwa śląskiego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania usług gwarancyjnych poza terenem województwa śląskiego pod warunkiem transportu do i ze stacji obsługi quada na koszt Wykonawcy.
13. Zamawiający wymaga, aby przeglądy okresowe oraz naprawy w ramach zaoferowanej gwarancji realizowane były w autoryzowanych stacjach obsługi.
13.1 Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym minimum jednej autoryzowanej stacji obsługi dla oferowanej marki pojazdu w formularzu ofertowym w województwie śląskim.
13.2 Zamawiający żąda, aby dostarczany pojazd miały wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt przegląd zerowy, co musi być potwierdzone w dokumentacji pojazdu.
13.3 Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt transportu pojazdu do autoryzowanej stacji obsługi oraz po wykonanej naprawie do miejsca użytkowania.
14. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1-3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia w zakresie danego zadania
15. Wspólny słownik CPV: CPV: 34113300-5 pojazdy terenowe
16. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34113300-5 - Pojazdy terenowe
4.5.5.) Wartość części: 416260,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą policyjnych pojazdów oznakowanych typu Quad min 900 cm3 w ilości 2 sztuk. Szczegóły techniczne określa załącznik nr 3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia. 3. Parametry pojazdów opisane w załączniku nr 3.1-3.2 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.4. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem punktu 5.
5. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym.
5.1 W przypadku, o którym mowa w pkt 5 Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego asortymentu.
5.2 Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego asortymentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego asortymentu zgodnych z treścią oferty.
5.3 Zamawiający zgodę lub jej brak, o których mowa w pkt 5.1 lub pkt 5.2 przekaże w formie pisemnej Wykonawcy.
6. Zamawiający wymaga aby oferowany pojazd był fabrycznie nowy, gatunku I-go, nieużywany, nierejestrowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku, wolny od wad fabrycznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, spełniał normy jakościowe i użytkowe wymagane przepisami, spełniał polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa, oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047, 919, 1053, 1088, 1123, 1193, 1234, 1394, 1720, 1723, 2029, z 2024 r. poz. 834) oraz wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ.
7. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę marki, modelu, wersji, roku produkcji, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego pojazdu w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy). Brak wpisania danych w miejscach wykropkowanych w formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia, jeżeli z żadnego dokumentu składanego wraz z ofertą w terminie składania ofert nie będzie można ich określić.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewnił szkolenie dla pracowników w ilości wskazanej przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy. Szkolenie musi obejmować część teoretyczną w zakresie obsługi zaoferowanych pojazdów, umożliwiającej bezpieczne i efektywne wykorzystanie możliwości pojazdów. Szczegółowy zakres szkolenia określono w załączniku nr 3.1-3.2 do SWZ. Termin szkolenia strony ustalą po podpisaniu umowy. Szkolenie musi odbyć się w okresie obowiązywania umowy i zakończyć listą obecności uczestników.
9. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia do KWP Katowice przy ul. Lompy 19, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie.
10. Zamawiający wymaga 24 miesięcy gwarancji na kompletny pojazd. Zaoferowanie okresu gwarancji poniżej wymaganej będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Gwarancja liczona będzie od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia przez zamawiającego.
11. Usuwanie we własnym zakresie drobnych usterek oraz uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.
12. Przeglądy okresowe oraz naprawy w ramach gwarancji realizowane będą w autoryzowanych stacjach obsługi. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, co najmniej jednej autoryzowanej stacji obsługi na terenie w województwa śląskiego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania usług gwarancyjnych poza terenem województwa śląskiego pod warunkiem transportu do i ze stacji obsługi quada na koszt Wykonawcy.
13. Zamawiający wymaga, aby przeglądy okresowe oraz naprawy w ramach zaoferowanej gwarancji realizowane były w autoryzowanych stacjach obsługi.
13.1 Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym minimum jednej autoryzowanej stacji obsługi dla oferowanej marki pojazdu w formularzu ofertowym w województwie śląskim.
13.2 Zamawiający żąda, aby dostarczany pojazd miały wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt przegląd zerowy, co musi być potwierdzone w dokumentacji pojazdu.
13.3 Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt transportu pojazdu do autoryzowanej stacji obsługi oraz po wykonanej naprawie do miejsca użytkowania.
14. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
a) załącznik nr 1do SWZ – Formularz ofertowy,
b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
c) załącznik nr 3.1-3.2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia w zakresie danego zadania
15. Wspólny słownik CPV: CPV: 34113300-5 pojazdy terenowe
16. Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34113300-5 - Pojazdy terenowe
4.5.5.) Wartość części: 141463,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 604000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 604000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 604000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU WARIANT 2 Krzysztof Węgrzyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271294589
7.3.3) Ulica: Oswobodzenia 1
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-403
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE WARIANT 2 KRZYSZTOF WĘGRZYN
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE WARIANT 2 KRZYSZTOF WĘGRZYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 604000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU WARIANT 2 Krzysztof Węgrzyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271294589
7.3.3) Ulica: Oswobodzenia 1
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-403
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE WARIANT 2 KRZYSZTOF WĘGRZYN
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE WARIANT 2 KRZYSZTOF WĘGRZYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeglądy okresowe oraz serwisy klimatyzacji w samochodach służbowych GDDKiA Oddział w Katowicach
- Świadczenie usługi pralniczej dla OSK w Katowicach
- "Wynajem i serwis odzieży do pomieszczeń typu "cleanroom"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw przy MDK Koszutka filia Dąb w Katowicach"
- Usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowo - terenowego z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów dla IUNG PIB w Puławach, w podziale na 2 części zamówienia
- Dostawa samochodów fabrycznie nowych.
więcej: Pojazdy terenowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.