Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00457144/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia terenu wraz z wykonaniem instalacji monitoringu wizyjnego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjnej w Skoczowie przy ul. Ks.J.E.Mocko”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOCZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182522
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Skoczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-430
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.skoczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skoczow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia terenu wraz z wykonaniem instalacji monitoringu wizyjnego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjnej w Skoczowie przy ul. Ks.J.E.Mocko”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fb3a08f-7194-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036931/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa oświetlenia wraz z systemem monitoringu wizyjnego w ramach zadania "Budowa ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjnej w Skoczowie przy ul. ks. J.E.Mocko"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457144
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.25.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót związanych z budową oświetlenia oraz instalacji monitoringu wizyjnego terenu rekreacyjnego przy ul. Ks. J. E. Mocko w Skoczowie, zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez pracownię projektową Tomasz Raszka Architekt w październiku 2021r. zatwierdzoną decyzją pozwolenia na budowę nr 622 sygn. WB6740.1565.2021.MK z dnia 21.06.2022r.
3. Zakres zamówienia obejmuje realizację następujących robót:
1) Budowa linii kablowej oświetleniowej, montaż 7 szt. aluminiowych słupów oświetleniowych o wysokości 7 metrów, montaż opraw oświetleniowych na słupach – po dwie oprawy LED 80 W na każdym ze słupów (łącznie 14 szt. opraw), dostawa i montaż 14 szt. sterowników na oprawach.
Na terenie Miasta i Gminy Skoczów zabudowany został system sterowania PLANet. Jest to system w konfiguracji gwiazdowej, umożliwiający rozbudowę do smart city na podstawie protokołu TALQv2. System ten jest rekomendowany do dalszego stosowania w trakcie rozbudowy lub modernizacji infrastruktury oświetlenia zewnętrznego.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone oprawy zostały wyposażone w sterownik wpięty do oprawy za pomocą gniazda NEMA. Sterownik ma za zadanie zapewnić komunikację z istniejącym systemem sterowania, umożliwiając tym samym pełny nadzór oraz zdalne zarządzanie oprawą.
2) Dostawa i montaż 3 szt. aluminiowych słupów oświetleniowych o wysokości 7m, montaż 5 szt. opraw solarnych LED min 30 W na słupach,
3) Wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego, montaż kamer na słupach oświetleniowych – 3szt. kamer obrotowych, 10 szt. kamer stacjonarnych.
Uwaga:
Dokumentacja projektowa obejmuje również elementy, które nie stanowią przedmiotu zamówienia. Zakres instalacji oświetleniowej przewidzianej do wykonania w ramach zamówienia wg załącznika nr 1 – „PZT – oświetlenie”
Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy.
4. Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Pzp, wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni, wykonujący czynności z zakresu robót ziemnych, instalacyjnych, elektrycznych) – nie obejmuje to zatem takich czynności jak kierowanie budową lub robotami, obsługa geodezyjna, dostawy materiałów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303629,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303629,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303629,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. "ELGAWO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482111739
7.3.3) Ulica: Folwarczna 12
7.3.4) Miejscowość: Goleszów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-440
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303629,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- BUDOWA PARKINGU PRZY DWORCU PKP W KOLE.
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej finansowanej w formie leasingu operacyjnego
- Budowa budynku hali sprzętowo - magazynowej
- Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiO Urzędu Miasta Poznania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.