Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00519644/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00576851/01 - Wynik z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego i specjalistycznego do Szkoły Podstawowej w Brojcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA W BROJCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000697337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Długa 19
1.5.2.) Miejscowość: Brojce
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-304
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.brojce@brojce.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spbrojce.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/brojce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego i specjalistycznego do Szkoły Podstawowej w Brojcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dac7ca25-6b92-41af-b373-bb58e16aecf1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00460518/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego i specjalistycznego do Szkoły Podstawowej w Brojcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Realizacja zamówienia jest współfinansowana przez UE w ramach FEPZ lata 2021-2027, Priorytet VI: a) w Części 1 - Działanie 6.8 Wsparcie na rzecz wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem (z wyłączeniem infrastruktury) pn. "RÓWNY START - WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI" - Gmina Brojce; b) w Części 2 - Działanie 6.9 Edukacja ogólna, pn. „Zielona i cyfrowa Szkoła Podstawowa - rozwój edukacji w Gminie Brojce”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519644
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa multimedialnego, komputerowego i specjalistycznego do Szkoły Podstawowej w Brojcach, do Oddziału Przedszkolnego, ul. Długa 19 72-304 Brojce zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, w związku z realizacją projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach FEPZ lata 2021-2027, Priorytet VI, Działanie 6.8 Wsparcie na rzecz wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem (z wyłączeniem infrastruktury), pn. "RÓWNY START - WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI" - Gmina Brojce.Dostarczone urządzenia muszą zostać rozładowane i zamontowane w miejscu dostawy (dotyczy tablic) oraz we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach (budynek szkoły jest trójkondygnacyjny – zawiera piwnicę, parter i 1 piętro). Wykonawca winien dostarczyć sprzęt gotowy do użytkowania od pierwszego dnia po dostawie i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca odpowiedzialny będzie za uprzątnięcie miejsca instalacji/montażu tablic i rozładowanego dostarczonego sprzętu oraz za zabranie z miejsca dostawy wszystkich opakowań ochronnych, elementów zabezpieczających, montażowych i środków transportu.
Dostarczone urządzenia muszą spełniać wymogi wskazane w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1604 ze zm.), a także w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki zmieniające rozporządzenie w sprawie podstawowych warunków niezbędnych do realizacji przez szkoły i nauczycieli zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych oraz programów nauczania (Dz. U. z 2022 r. poz. 2811 ze zm.) oraz być zgodne z polskimi normami.
Do każdego zaoferowanego w ofercie urządzenia należy dołączyć opis lub kartę techniczną pozwalającą na identyfikację parametrów urządzenia w celu sprawdzenia jego zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30195200-4 - Tablice do elektronicznego kopiowania lub akcesoria
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 59162 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa multimedialnego, komputerowego i specjalistycznego do Szkoły Podstawowej w Brojcach, do Szkoły Podstawowej w Brojcach, ul. Długa 19 72-304 Brojce zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, w związku z realizacją projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach FEPZ lata 2021-2027, Priorytet VI, Działanie 6.9 Edukacja ogólna, pn. „Zielona i cyfrowa Szkoła Podstawowa - rozwój edukacji w Gminie Brojce”.2. Dostarczone urządzenia muszą zostać rozładowane i zamontowane w miejscu dostawy (dotyczy tablic) oraz we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach (budynek szkoły jest trójkondygnacyjny – zawiera piwnicę, parter i 1 piętro). Wykonawca winien dostarczyć sprzęt gotowy do użytkowania od pierwszego dnia po dostawie i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca odpowiedzialny będzie za uprzątnięcie miejsca instalacji/montażu tablic i rozładowanego dostarczonego sprzętu oraz za zabranie z miejsca dostawy wszystkich opakowań ochronnych, elementów zabezpieczających, montażowych i środków transportu.
3. Dostarczone urządzenia muszą spełniać wymogi wskazane w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1604 ze zm.), a także w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki zmieniające rozporządzenie w sprawie podstawowych warunków niezbędnych do realizacji przez szkoły i nauczycieli zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych oraz programów nauczania (Dz. U. z 2022 r. poz. 2811 ze zm.) oraz być zgodne z polskimi normami.
4. Do każdego zaoferowanego w ofercie urządzenia należy dołączyć opis lub kartę techniczną pozwalającą na identyfikację parametrów urządzenia w celu sprawdzenia jego zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30195200-4 - Tablice do elektronicznego kopiowania lub akcesoria
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 172200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej ustawą PZP, przekazuję informacje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego i specjalistycznego do Szkoły Podstawowej w Brojcach – Część 1 i 2”.
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia istotnych okoliczności, które mogą mieć wpływ na jego realizację, tj. nie zobowiązał Wykonawców, w postaci jednoznacznych, nie budzących wątpliwości i nie pozostawiających dowolności interpretacyjnej zapisów formularza ofertowego i treści SWZ, do złożenia oferty zawierającej zapisy umożliwiające ich precyzyjną weryfikację a tym samym sprawdzenie zgodności zaoferowane sprzętu z opisem przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dnia 21.10.2024 r. zawiadomił Wykonawców, którzy złożyli oferty w ramach niniejszego postępowania o wyborze najkorzystniejszych ofert. W odpowiedzi na zawiadomienie, jeden z Wykonawców – firma DESICO Sp. z o.o. 50-424 Wrocław, Krakowska 29c NIP 8943119635, której oferty w obu częściach zostały odrzucone, wniósł odwołanie od decyzji o wyborze, które co do zasady zasługuje na uwzględnienie ale też wzbudza wątpliwość co do rzetelności zastosowanych przez Zamawiającego kryteriów zawartych w SWZ, formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w związku z tym uznał, iż w odniesieniu do wniesionego odwołania, zobowiązany jest poinformować Wykonawców o unieważnieniu czynności wyboru ofert w każdej z części postępowania oraz w konsekwencji do tej decyzji o unieważnieniu całego postępowania z uwagi na jego wadliwość prowadzącą do braku możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Mając na uwadze powyższe ustalenia, po analizie przepisów prawa, Zamawiający uznał, iż dalsze prowadzenie postępowania w przedmiotowym zakresie jest nieuzasadnione i niesie za sobą ryzyko niewykonania przedmiotu zamówienia.
Biorąc pod uwagę przywołane okoliczności prawne i faktyczne Zamawiający informuje, że postępowanie zostaje unieważnione.
Postępowanie po usunięciu wady i udoskonaleniu dokumentacji postępowania zostanie ono ogłoszone ponownie o czym Zamawiający poinformuje Wykonawców.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54934,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247778,58 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej ustawą PZP, przekazuję informacje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego i specjalistycznego do Szkoły Podstawowej w Brojcach – Część 1 i 2”.
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia istotnych okoliczności, które mogą mieć wpływ na jego realizację, tj. nie zobowiązał Wykonawców, w postaci jednoznacznych, nie budzących wątpliwości i nie pozostawiających dowolności interpretacyjnej zapisów formularza ofertowego i treści SWZ, do złożenia oferty zawierającej zapisy umożliwiające ich precyzyjną weryfikację a tym samym sprawdzenie zgodności zaoferowane sprzętu z opisem przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dnia 21.10.2024 r. zawiadomił Wykonawców, którzy złożyli oferty w ramach niniejszego postępowania o wyborze najkorzystniejszych ofert. W odpowiedzi na zawiadomienie, jeden z Wykonawców – firma DESICO Sp. z o.o. 50-424 Wrocław, Krakowska 29c NIP 8943119635, której oferty w obu częściach zostały odrzucone, wniósł odwołanie od decyzji o wyborze, które co do zasady zasługuje na uwzględnienie ale też wzbudza wątpliwość co do rzetelności zastosowanych przez Zamawiającego kryteriów zawartych w SWZ, formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w związku z tym uznał, iż w odniesieniu do wniesionego odwołania, zobowiązany jest poinformować Wykonawców o unieważnieniu czynności wyboru ofert w każdej z części postępowania oraz w konsekwencji do tej decyzji o unieważnieniu całego postępowania z uwagi na jego wadliwość prowadzącą do braku możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Mając na uwadze powyższe ustalenia, po analizie przepisów prawa, Zamawiający uznał, iż dalsze prowadzenie postępowania w przedmiotowym zakresie jest nieuzasadnione i niesie za sobą ryzyko niewykonania przedmiotu zamówienia.
Biorąc pod uwagę przywołane okoliczności prawne i faktyczne Zamawiający informuje, że postępowanie zostaje unieważnione.
Postępowanie po usunięciu wady i udoskonaleniu dokumentacji postępowania zostanie ono ogłoszone ponownie o czym Zamawiający poinformuje Wykonawców.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135011,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388006,66 PLN
INNE PRZETARGI BROJCE
więcej: przetargi BROJCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.