eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszno,,Dostawa latarek stanowiących indywidualne wyposażenie żołnierzy". Znak postępowania 453/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
,,Dostawa latarek stanowiących indywidualne wyposażenie żołnierzy”.
Znak postępowania 453/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1

1.5.2.) Miejscowość: Oleszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Dostawa latarek stanowiących indywidualne wyposażenie żołnierzy”.
Znak postępowania 453/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81e17268-26ec-4fbd-b198-2bf237f1ce18

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025655/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.25 Dostawa latarek stanowiących indywidualne wyposażenie żołnierzy.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.16wog.wp.mil.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.16wog.wp.mil.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Komunikacja w niniejszym
postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/16wog

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 453/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa latarek (494 kompletów) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2. Dostarczone latarki muszą być produktami kategorii I (pierwszej), wolnymi od jakichkolwiek wad, spełniającymi wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, fabrycznie nowe.
3. Na dostarczony towar Wykonawca udzieli 24 miesięcy gwarancji liczonych od daty dostawy towaru do Zamawiającego.
4. W formularzu należy wpisać numer katalogowy oraz producenta oferowanych towarów.
5. Na każdym etapie postępowania Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przedstawienia kart charakterystyki (opisu produktu) w języku polskim, z których jasno będzie wynikało, że zaproponowane latarki spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego. Przez kartę charakterystyki należy rozumieć kopię z katalogu producenta, wydruk ryciny ze strony internetowej z opisem i charakterystyką danego produktu, opis produktu, potwierdzone za zgodność z oryginałem.
6. Zamawiający dopuszcza produkt równoważny o parametrach opisanych w OPZ, jednakże preferuje wskazany w formularzu ofertowym.
7. Produkty mają posiadać Certyfikat lub Świadectwo producenta świadczące o spełnieniu przez wyrób (model, typ, marka) w języku polskim, wymagań określonych poniżej :
1) Wymagania Dyrektywy Unii Europejskiej w zakresie dopuszczenia wyrobu do sprzeda-ży na terenie EOG i posiadać oznaczenia CE
2) Normy MIL-STD-81F w zakresie zastosowań do celów wojskowych i wytrzymałości sprzętu elektronicznego podczas działania w trudnych warunkach, w zakresie tempera-tur -30 do +40 stopni Celsjusza
8. Wykonawca do rozładunku dostarczonego towaru użyje własnych sił oraz sprzętu rozładunkowego na własny koszt.
9. Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu i rozładunku odpowiada wykonawca.
10. Koszty zwrotu dostarczonego towaru-odesłania do wykonawcy w przypadku towa-ru niezgodnego z opisem przedmiotu zamówienia lub uszkodzonego realizowane będą na koszt wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31521320-3 - Latarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 Ustawy Pzp w ramach, którego zakłada, że szacowana wielkość prawa opcji nie przekro-czy 40 % zamówienia podstawowego, przy czym prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe w czasie trwania umowy, cena jednost-kowa prawa opcji będzie na takich samych warunkach jak zamówienia podstawowego określona w formularzu ofertowym, o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełniania warunków zostanie dokonana dwuetapowo:
Etap I – ocena wstępna wszystkich Wykonawców na podstawie złożonych oświadczeń
wg. załączników do SWZ, wg formuły spełnia/nie spełnia;

Etap II – dotyczy wyłącznie Wykonawcy, którego oferta zgodnie z przepisami uPzp
zostanie najwyżej oceniona. Ocena nastąpi zgodnie z właściwymi przepisami uPzp
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach złożonych przez Wykonawcę

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

ZGODNIE Z SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z art. 107 ust. 1 Pzp, w przypadku gdy w postanowieniach SWZ, Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa je wraz z ofertą.
Zamawiający w ww. postępowaniu żąda złożenia przedmiotowych środków dowodo-wych w postaci Certyfikatu lub Świadectwa producenta świadczącego o spełnieniu przez wyrób (model, typ, marka) w języku polskim, wymagań określonych poniżej :
1) Wymagania Dyrektywy Unii Europejskiej w zakresie dopuszczenia wyrobu do sprzeda-ży na terenie EOG i posiadać oznaczenia CE
2) Normy MIL-STD-81F w zakresie zastosowań do celów wojskowych i wytrzymałości sprzętu elektronicznego podczas działania w trudnych warunkach, w zakresie temperatur -30 do +40 stopni Celsjusza
W oparciu o art. 106 uPzp Zamawiający może żądać innych niż wskazane w art. 104 i art. 105 uPzp przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na przedmiot zamówienia w wysokości: 3600,00zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

9. Warunki dopuszczalności zmiany umowy wynikające z art. 455 ust.1 pkt 1 uPZP to:
1) zmiana dopuszczająca do realizacji części zamówienia podwykonawcy w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym;
2) zmiana wartości wynagrodzenia w przypadku usług zaniechanych;
3) zmiana przepisów prawa, mająca wpływ na realizację umowy i powodująca konieczność dostosowania realizacji umowy do zmian przepisów (w szczególności zmiana wysokości podatku VAT);
10. Zmiany umowy dokonywane poprzez sporządzenie aneksu możliwe tylko w formie pisemnej - pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-31 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: PLATFORMA ZAKUPOWA

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-31 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.