eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszno,,Dostawa latarek stanowiących indywidualne wyposażenie żołnierzy". Znak postępowania 453/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Dostawa latarek stanowiących indywidualne wyposażenie żołnierzy”.
Znak postępowania 453/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1

1.5.2.) Miejscowość: Oleszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.16wog.wp.mil.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Dostawa latarek stanowiących indywidualne wyposażenie żołnierzy”.
Znak postępowania 453/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81e17268-26ec-4fbd-b198-2bf237f1ce18

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025655/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.25 Dostawa latarek stanowiących indywidualne wyposażenie żołnierzy.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559974

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 453/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa latarek (494 kompletów) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2. Dostarczone latarki muszą być produktami kategorii I (pierwszej), wolnymi od jakichkolwiek wad, spełniającymi wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, fabrycznie nowe.
3. Na dostarczony towar Wykonawca udzieli 24 miesięcy gwarancji liczonych od daty dostawy towaru do Zamawiającego.
4. W formularzu należy wpisać numer katalogowy oraz producenta oferowanych towarów.
5. Na każdym etapie postępowania Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przedstawienia kart charakterystyki (opisu produktu) w języku polskim, z których jasno będzie wynikało, że zaproponowane latarki spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego. Przez kartę charakterystyki należy rozumieć kopię z katalogu producenta, wydruk ryciny ze strony internetowej z opisem i charakterystyką danego produktu, opis produktu, potwierdzone za zgodność z oryginałem.
6. Zamawiający dopuszcza produkt równoważny o parametrach opisanych w OPZ, jednakże preferuje wskazany w formularzu ofertowym.
7. Produkty mają posiadać Certyfikat lub Świadectwo producenta świadczące o spełnieniu przez wyrób (model, typ, marka) w języku polskim, wymagań określonych poniżej :
1) Wymagania Dyrektywy Unii Europejskiej w zakresie dopuszczenia wyrobu do sprzeda-ży na terenie EOG i posiadać oznaczenia CE
2) Normy MIL-STD-81F w zakresie zastosowań do celów wojskowych i wytrzymałości sprzętu elektronicznego podczas działania w trudnych warunkach, w zakresie tempera-tur -30 do +40 stopni Celsjusza
8. Wykonawca do rozładunku dostarczonego towaru użyje własnych sił oraz sprzętu rozładunkowego na własny koszt.
9. Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu i rozładunku odpowiada wykonawca.
10. Koszty zwrotu dostarczonego towaru-odesłania do wykonawcy w przypadku towa-ru niezgodnego z opisem przedmiotu zamówienia lub uszkodzonego realizowane będą na koszt wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31521320-3 - Latarki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 301379,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301379,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301379,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MACTRONIC GROUP SP. Z O.O. Stargardzka 4

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970013266

7.3.4) Miejscowość: 54-156 WROCŁAW,

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 301379,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.