eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CisnaPrzebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Strzebowiska



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Strzebowiska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cisna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014679

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cisna 87A

1.5.2.) Miejscowość: Cisna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-607

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cisna@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Strzebowiska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21bea076-662f-4997-b61d-acddccffaa10

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560053

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00447880/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Strzebowiska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498177

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.270.24.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 503521,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest: „Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Strzebowiska” Przebudowa zakłada: a) rozebranie przepustów; b) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku; c) formowanie nasypów; d) ułożenie geowłókniny separacyjno-filtracyjnej; e) wykonanie podbudowy z kruszywa; f) wykonanie przepustów drogowych z rur; g) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni h) uformowanie zjazdów ze szlaków zrywkowych; i) wykonanie nawierzchni z płyt; j) wykonanie umocnień skarp i dna rowów; k) montaż barier energochłonnych Droga: 3x powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysami; skropienie emulsją asfaltową nawierzchni wyprofilowanej kruszywem łamanym; 30cm profilowanie kruszywem łamanym; oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni. Poszerzenie na poboczach: nawierzchnia z kruszywa; 10 cm nawierzchnia z tłucznia; 20 cm w-wa podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanej C90/3; 30 cm warstwa mrozoochronna z pospółki drobnej; Geowłóknina separacyjno-filtracyjna. Na zjazdach: nawierzchnia z kruszywa; 10 cm nawierzchnia z tłucznia; 20 cm w-wa podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanej C90/3; 30 cm warstwa mrozoochronna z pospółki drobnej; Geowłóknina separacyjno-filtracyjna.
Na zjazdach i ślizgach: nawierzchnia z płyt betonowych; 15 cm nawierzchnia z płyt betonowych o wym. 3,0x1,0x0,15m; 5cm warstwa podsypki piaskowej; 20 cm w-wa podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanej C90/3; 30 cm warstwa mrozoochronna z pospółki drobnej; Geowłóknina separacyjno-filtracyjna. Przebudowa dotyczy odcinka drogi leśnej o łącznej długości 924mb, jednakże w obecnym postępowaniu przewiduje się wykonanie robót na odcinku 3+040-3+521. Szerokość jezdni w stanie istniejącym wynosi 3,0-3,5m, szer. poboczy 0,50-0,75m. 1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 13 do SWZ, w tym: przedmiarze robót, projekcie– zgłoszeniu robót budowlanych, Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót. 1.2 Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne, systemów referencji technicznych itp. nie mają na celu naruszenie art. 16 ustawy Pzp oraz art. 99 ust. 4 ustawy Pzp ale w szczególności służą realizacji wymagań określonych w art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp. Zawarte w SWZ opisy mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określanym opisem zawartym w SWZ „lub równoważnym”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 2. Lokalizacja: Działki nr ewid:. 407 i 501 w miejscowości Smerek i Działka nr ewid. 239 w miejscowości Strzebowiska. 3. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności robotnicy, operatorzy sprzętu, kierowcy, pomocnicy itp., jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.). 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. 5. Warunki zapłaty za wykonane roboty budowlane: 1) Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy, za należycie wykonane roboty budowlane. 2) Zamawiający nie przewiduje zapłaty wynagrodzenia w częściach. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3) Ostateczne rozliczenie nastąpi fakturą końcową po komisyjnym odbiorze robót. 4) Wykonawca za wykonane roboty budowlane wystawi Zamawiającemu fakturę VAT płatną przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół końcowego odbioru robót. 5) Zamawiający w przypadku opóźnienia płatności zobowiązany jest do zapłaty odsetek ustawowych lub odsetek ustawowych za opóźnienie w transakcjach handlowych jeżeli Wykonawca będzie podmiotem, do którego stosuje się przepisy ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych. 6) Strony nie dopuszczają możliwości zmiany cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym (zał. Nr 2 do SWZ), przez cały okres trwania umowy. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, sztuką budowlaną, obowiązującymi normami, w tym Polskimi Normami, projektem oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektów, 2) ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, tj. z Kierownikiem budowy, 3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie nie zostało podzielone na części ze względu na niewielki zakres poszczególnych robót. Podział zamówienia na części generowałby dodatkowe koszty poszczególnych wykonawców w zakresie organizacji budowy, transportu sprzętu, zakupu i transportu materiałów. Prowadzenie robót na kilku oddzielnych częściach mogłaby spowodować trudności w nadzorze robót, ponadto przy podzieleniu zamówienia kilka brygad roboczych miałoby utrudniony dostęp do swojej działki roboczej. Zakres zamówienia nie narusza konkurencji, nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom ponieważ kryteria kwalifikacji nie ograniczają udziału małych i średnich przedsiębiorstw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486345,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486345,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486345,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo – Budowlane „HUTA” Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370005516

7.3.3) Ulica: ul. Jana 67

7.3.4) Miejscowość: Odrzechowa

7.3.5) Kod pocztowy: 38-530

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486345,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.