Og³oszenie z dnia 2024-10-23
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy W³odowice w sezonie 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina W³odowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398741
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-421
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wlodowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bip.wlodowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy W³odowice w sezonie 2024/2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-40e0d3d9-8f24-4a86-aaa0-6e45ecc818b5
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00560478
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00023302/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2024/2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-zp.wlodowice.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: System E-Zamówienia Publiczne Miasto i Gmina W³odowice: https://e-zp.wlodowice.pl/, e-mail: urzad@wlodowice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w Rozdziale 15 oraz ust. 2 w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e odbywaæ siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj.:
1) za po¶rednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne Miasto i Gmina W³odowice, (zwanego dalej Systemem E-ZP lub Systemem) dostêpnego pod adresem https://e-zp.wlodowice.pl/
lub
2) poczt± elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: urzad@wlodowice.pl oraz adres e-mail Wykonawcy podany w Formularzu oferty. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail bêdzie mo¿liwy tylko poprzez adres (adresy) wskazany w formularzu oferty.
2. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
- wy³±cznie przez System E-ZP.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w Systemie e-ZP.
4. Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Miasto i Gmina W³odowice.
5. W Systemie E-ZP znajduj± siê tak¿e instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obs³ugi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz filmy instrukta¿owe - prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Systemu (rejestracja, zadawanie pytañ, z³o¿enie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostêpna jest pod adresem: https:/pomoc.e-zp.finn.pl/
6. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:
1) Format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8,
2) Komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS,
3) Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.
7. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
1) sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s;
2) zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze;
3) system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux.
8. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2070 z pó¼n. zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Pozosta³e postanowienia zgodnie z SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± wymogów rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, zwane dalej RODO) informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina W³odowice z siedzib± w Urzêdzie Miasta i Gminy W³odowice: 42-421 W³odowice, ul. Krakowska 26, reprezentowana przez Burmistrza.
2. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych: pisemnie na adres siedziby administratora lub poprzez pocztê elektroniczn±: iodo@wlodowice.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy W³odowice w sezonie 2024/2025”, znak sprawy: IPS.271.020.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; udostêpnianie danych, o którym mowa w art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególne kategorie danych osobowych) zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i naruszeñ prawa), Administrator (Zamawiaj±cy) udostêpnia w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w oparciu o zautomatyzowane przetwarzanie, w tym profilowanie, stosowanie do art. 22 RODO.
cd poni¿ej
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Ka¿da osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Administratorowi (Zamawiaj±cemu) w ofercie lub innych dokumentach sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych; przy czym w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych; przy czym skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp, a tak¿e nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; przy czym wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy ta osoba uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IPS.271.020.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ug zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy W³odowice w sezonie 2024/2025, w tym usuwanie ¶niegu, zapobieganie powstawania ¶lisko¶ci, zwalczanie i likwidowanie ¶lisko¶ci, celem zapewnienia przejezdno¶ci oraz ograniczenia zak³óceñ p³ynno¶ci ruchu drogowego.
2. Zamówienie obejmuje szacunkowo nastêpuj±cy zakres:
1) od¶nie¿anie, usuwanie b³ota po¶niegowego – 500 km;
2) zwalczanie ¶lisko¶ci oraz go³oledzi poprzez posypanie piaskiem lub piaskiem z domieszk± soli – 450 km;
3) od¶nie¿anie z posypywaniem – 400 km;
4) wywóz zalegaj±cego ¶niegu z poboczy, chodników i placów publicznych na odleg³o¶æ do 5 km wraz z za³adunkiem - 60 m3;
5) praca sprzêtem ciê¿kim – 10 godz.;
6) praca ³adowark± i samochodem samowy³adowczym na godzinê – 10 godz.
D³ugo¶æ dróg podlegaj±cych zimowemu utrzymaniu wynosi oko³o 51 km. Wykaz dróg stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
3. Standardy zimowego utrzymania dróg:
1) Realizacja przedmiotu zamówienia nast±pi przy wykorzystaniu potencja³u kadrowego, materia³ów oraz narzêdzi Wykonawcy.
2) Za jako¶æ stosowanych materia³ów, wykonanych us³ug oraz utrzymanie standardu zimowego utrzymania dróg odpowiedzialny jest Wykonawca.
3) Materia³y do likwidacji i ³agodzenia ¶lisko¶ci zimowej musz± spe³niaæ wymagania Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 27 pa¼dziernika 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania ¶rodków, jakie mog± byæ u¿ywane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 Nr 230, poz. 1960).
4) Wykonawca zobowi±zany jest do utrzymania sprzêtu w pe³nej gotowo¶ci i sprawno¶ci technicznej przez ca³y okres trwania akcji zimowej.
5) Pojazd wykonuj±cy na drodze prace zwi±zane z zimowym utrzymaniem dróg powinien zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r., Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251) byæ wyposa¿ony i wysy³aæ ¿ó³ty sygna³ b³yskowy odpowiadaj±cy warunkom okre¶lonym w § 38 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 502 z pó¼n. zm.).
6) Stosowane w czasie pracy znaki, sygna³y oraz urz±dzenia zabezpieczaj±ce powinny byæ dobrze widoczne zarówno w dzieñ jak i w nocy. Za bezpieczeñstwo ruchu w obrêbie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie odpowiada Wykonawca.
7) Wykonawca musi byæ w okresie zimowym dyspozycyjny ca³± dobê, równie¿ w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i ¶wiêta). Wykonawca zobowi±zany bêdzie w ramach realizacji zamówienia do monitorowania warunków atmosferycznych oraz w razie nag³ej potrzeby podjêcia akcji.
8) Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia materia³ów do zwalczania ¶lisko¶ci zimowej tj. piasek, materia³y uszarstniaj±ce.
9) W uzasadnionych sytuacjach na wezwanie Zamawiaj±cego, Wykonawca u¿yje do od¶nie¿ania dróg sprzêtu ciê¿kiego (np.: Fadroma, Caterpillar).
10) W przypadku nadmiernej ilo¶ci ¶niegu Zamawiaj±cy wezwie do jego usuniêcia i wska¿e Wykonawcy miejsce jego sk³adowania.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W przypadku, gdy zapotrzebowanie na us³ugi zimowego utrzymania dróg bêdzie wiêksze ni¿ okre¶lono powy¿ej Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo opcji do zwiêkszenia przedmiotu zamówienia do maksymalnej warto¶ci wyliczonej poni¿ej, jednak¿e z zastrze¿eniem, i¿ jest to jego uprawnienie, z którego mo¿e skorzystaæ, lecz nie musi, w zale¿no¶ci od potrzeb.Zakres opcji obejmuje 50 % zakresu zamówienia podstawowego. Maksymalna warto¶æ wynagrodzenia z uwzglêdnieniem prawa opcji wyliczona zostanie poprzez doliczenie 50% do warto¶ci ceny ofertowej.
Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) skorzystanie z prawa opcji uzale¿nione bêdzie od potrzeb Zamawiaj±cego;
2) termin, w ci±gu którego Zamawiaj±cy ma prawo skorzystaæ z prawa opcji – Zamawiaj±cy z³o¿y o¶wiadczenie o skorzystaniu z prawa opcji w terminie trwania umowy;
3) Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji wielokrotnie, adekwatnie do potrzeb, jednak do warto¶ci maksymalnego wynagrodzenia uwzglêdniaj±cego warto¶æ wynikaj±c± z prawa opcji;
4) Wykonawca jest zobowi±zany do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i projekcie umowy.
Zamówienia realizowane w ramach opcji s± jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego. Brak z³o¿enia zamówieñ objêtych opcj± nie rodzi po stronie Wykonawcy ¿adnych roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zg³oszenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:1) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ mocodawca lub notariusz.
3) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („ (…), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.”) – je¿eli dotyczy (odnosi siê do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia). Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki lub wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodnie z ust. 8 pkt 2 Rozdzia³u 15 SWZ – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie /pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Uwaga: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp (ust. 8 pkt 1 Rozdzia³ 15 SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Zamawiaj±cy dopuszcza o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
5. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub ust. 3 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („ (…), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.”).
6. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w za³±czniku nr 1 do SWZ.2. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-31 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz w wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ poprzez System E-Zamówienia Publiczne Miasto i Gmina W³odowice dostêpnego pod adresem https://e-zp.wlodowice.pl/.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-31 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-29
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 507). Do Wykonawcy podlegaj±cemu wykluczeniu w tym zakresie stosuje siê art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.2. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 kwietnia 2025 r. Termin okre¶lony dat± wynika z okresu trwania sezonu zimowego, w którym wystêpuje konieczno¶æ wykonywania us³ug objêtych niniejszym zamówieniem.
INNE PRZETARGI W£ODOWICE
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy W³odowice w sezonie 2024/2025
- Zaci±gniêcie kredytu d³ugoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu bud¿etu Miasta i Gminy W³odowice w 2024 roku (II postêpowanie)
- Remont konserwatorski, zabezpieczenie i adaptacja ruin dawnego pa³acu we W³odowicach - Etap I
wiêcej: przetargi W£ODOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Górno w sezonie zimowym 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ¶cie¿ek rowerowych oraz chodników na terenie Gminy Obrowo
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Krasnobród w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Elbl±g w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg i placów gminnych na terenie Gminy Chmielnik w sezonie zimowym 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Wronki w sezonie 2024/2025
wiêcej: Us³ugi od¶nie¿ania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.