eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki"Remont parteru i pierwszego piętra budynku Zespołu Szkół nr 1 w Grodzisku Mazowieckim po pożarze"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
”Remont parteru i pierwszego piętra budynku Zespołu Szkół nr 1 w Grodzisku Mazowieckim po pożarze”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-grodziski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

”Remont parteru i pierwszego piętra budynku Zespołu Szkół nr 1 w Grodzisku Mazowieckim po pożarze”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5355d2ec-4e75-4a7e-ad4f-255fbb9df669

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026283/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 ”Remont parteru i pierwszego piętra budynku Zespołu Szkół nr 1 w Grodzisku Mazowieckim po pożarze”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499429

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest remont parteru i pierwszego piętra budynku Zespołu Szkół Nr 1 przy ulicy Żwirki i Wigury 4 w Grodzisku Mazowieckim po pożarze.
Przewidywany zakres prac obejmuje:
• dekontaminację ( neutralizację zapachów) poszczególnych pomieszczeń zgodnie z kosztorysem ofertowym,
• wykucie z muru starej stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami,
• montaż nowej stolarki drzwiowej aluminiowej jedno lub dwuskrzydłowej z naświetlem w zależności od remontowanego pomieszczenia,
• demontaż istniejących opraw oświetleniowych żarowych, przegotowanie podłoża pod montaż opraw,
• montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw oświetleniowych ledowych po ich sprawdzeniu lub wymiana na nowe,
• zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni połogi powyżej 5 m² ,
• skasowanie wykwitów ( zacieków),
• zabezpieczenie podłóg folią,
• uzupełnienie tynków,
• prace malarskie starych tynków sufitów i ścian,
• wymiany istniejących starych rozdzielni elektrycznych,
• uzupełnienia i naprawy sufitów podwieszanych typu Amstrag,
• ewentualne wymiany instalacji elektrycznej zasilającej oświetlenie pomieszczeń i rozdzielnie,
• rozebranie części istniejących posadzek w poszczególnych pomieszczeniach i ich wymiana
( posadzki z PCV, deszczółkowe, klepka) na podane w kosztorysie,
• mycie po pracach malarskich,
• przegotowanie podłoża i ułożenie nowej wykładziny PCV z wywinięciem na ściany,
• montaż drzwi ppoż. aluminiowych,
• rozebranie uszkodzonych posadzek z deszczułek i ich wymiana na posadzki z PCV z przygotowaniem podłoża.

Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ofertowy (Załącznik Nr 8 do SWZ). Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) załącznik nr 9 do SWZ.
Szczegółowy zakres prac podany jest w kosztorysie „ślepym” stanowiącym załącznik nr 8a do SWZ
Kosztorys ofertowy i ślepy obejmuje wszystkie pomieszczenia na parterze i pierwszym piętrze z podziałem na część nową od strony ulicy Krótkiej i część starą która najbardziej została najbardziej uszkodzona w trakcie gaszenia pożaru.

Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysie „ślepym” i przedmiarze robót) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty uzupełniające lub zamienne.

Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.

Obowiązkowa wizja lokalna.
Została przewidziana obowiązkowa wizja lokalna w dniu 20.09.2024 roku o godz. 11:00 spotkanie przy wejsciu na teren Szkoły od strony ulicy Krótkiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1612679,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1612679,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1612679,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TENEO PIOTR GREGORCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241785672

7.3.3) Ulica: Kaliszówka 4/46

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-909

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1612679,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Po zweryfikowaniu cenowym uznano wyjaśnienia odnośnie niskiej ceny oferty Firmy TENEO Piotr Gregorczyk za prawidłowe i zgodne z cenami rynkowymi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.