Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00069761/01 - Wynik z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Prowadzenie specjalistycznych szkoleń oraz poradnictwa na potrzeby projektu „Świadomie bez przemocy“ od stycznia do 31 marca 2024 roku“
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARKOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1399
1.5.2.) Miejscowość: Markowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-120
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 226 53 52
1.5.8.) Numer faksu: 17 226 56 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@markowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://markowa.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Prowadzenie specjalistycznych szkoleń oraz poradnictwa na potrzeby projektu „Świadomie bez przemocy“ od stycznia do 31 marca 2024 roku“
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d2456c2-9e57-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027434/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Prowadzenie specjalistycznych szkoleń, warsztatów oraz punktu konsultacyjnego na potrzeby projektu „Świadomie bez przemocy” od stycznia do marca 2024 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d2456c2-9e57-11ee-953e-c2ea26915e213.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy e-zamówienia. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieni publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje prowadzenie specjalistycznych szkoleń oraz punktu konsultacyjnego na potrzeby projektu „Świadomie bez przemocy” w Gminie Markowa współfinansowanego ze środków Programu Sprawiedliwość Norweski Mechanizm Finansowy 2014-2021.
Zakres zamówienia obejmuje usługi dla 4 zadań, które nie stanowią odrębnych części zamówienia:
1) ZADANIE 1 – Punkt Konsultacyjny z zakresu problematyki przeciwdziałania przemocy w rodzinie
a) Zadanie obejmuje prowadzenie Punktu Konsultacyjnego z zakresu problematyki przeciwdziałania przemocy w rodzinie na terenie Gminy Markowa, w budynku Ośrodka Zdrowia w Markowej – Markowa 1679, stanowiącym własność Gminy Markowa.
b) W ramach punktu konsultacyjnego mieszkańcy Gminy Markowa dotknięci oraz zagrożeni dotknięciem przemocy będą mogli skorzystać z wizyty u specjalisty. Z pomocy takiej skorzystać będą mogły również dzieci i młodzież z rodzin zagrożonych, która wymaga i potrzebuje wsparcia w tym zakresie.
c) Zamawiający wymaga by zadanie realizowała specjalistyczna kadra:
- psycholog,
- terapeuta lub psychoterapeuta,
- psycholog dziecięcy.
d) Punkt powinien działać w terminach/godz. dostosowanych do potrzeb uczestników projektu, tj. zarówno w godzinach rannych, jaka i popołudniowych, w uzgodnieniu z Zamawiającym. Należy przewidzieć również konsultacje przez e-mail, telefon.
e) Każdy ze specjalistów będzie pełnił dyżur dwa razy w miesiącu w godzinach popołudniowych.
f) Usługa powinna być dostępna dla każdej ofiary aktu przemocy z terenu Gminy Markowa.
g) Usługa obejmuje łącznie 90 godzin zegarowych (średnio po około 10 godzin zegarowych w miesiącu prowadzonych przez każdego z 3 specjalistów przez okres 3 miesięcy – 30 godzin dla każdego specjalisty).
2) ZADANIE 2 – Warsztaty dla młodzieży
a) Zadanie obejmuje przeprowadzenie warsztatów dla młodzieży z zakresu pomocy osobom niepełnosprawnym, osobom starszym oraz przeciwdziałania: agresji obrażaniu, zastraszaniu, szantażowaniu.
b) Podczas warsztatów uczestnicy mają zostać wyposażeni w wiedzę teoretyczną i praktyczną, otrzymać wskazówki w obszarze reagowania na przemoc i agresje, radzenia sobie z emocjami, kontakty do instytucji pomocowych, oraz w wiedzę teoretyczną i praktyczną, otrzymać wskazówki w obszarze pomocy niepełnosprawnym, starszym, potrzebującym.
c) Warsztaty mają być przeprowadzone w 2 cyklach szkoleniowych dla grup młodzieży z 2 szkół podstawowych z terenu Gminy.
d) Miejscem wskazanym przez Zamawiającego do realizacji zadania jest budynek Szkoły Podstawowej w Markowej oraz budynek Szkoły Podstawowej w Husowi.
e) Zamawiający wymaga by zadanie realizowała specjalistyczna kadra, w tym co najmniej:
- psycholog lub,
- terapeuta lub psychoterapeuta lub,
- psycholog dziecięcy.
f) Usługa obejmuje łącznie dla dwóch cyklów szkoleniowych 52 warsztaty szkoleniowe po 26 warsztatów na każdy cykl (208 godzin dydaktycznych).
3) ZADANIE 3 – Wyjazd międzypokoleniowy jako zajęcia w obszarze edukacyjno-krajoznawczym
a) Zajęcia grupowe. Zapewnienie dostępu do edukacji przyrodniczej i kontaktu z przyrodą dla osób starszych, niepełnosprawnych i opiekunów, rodzin zagrożonych, doznających przemocy domowej poprzez wyjazd międzypokoleniowy wraz z młodzieżą szkolną.
b) Miejscem wskazanym przez Zamawiającego do realizacji zadania Kolbuszowa (ok. 120 km obie strony z Markowej).
c) Zamawiający wymaga by zadanie realizowała specjalistyczna kadra:
- psycholog lub,
- terapeuta lub psychoterapeuta,
d) Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowej organizacji wyjazdu międzypokoleniowego (transport, ubezpieczenie, bilety wstępu, całodniowe wyżywienie, opiekunowie itp.).
e) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla wszystkich uczestników warsztatów obiad, napoje oraz drobne przekąski.
f) Usługa obejmuje łącznie 1 dzień wyjazdowy.
g) Łączna liczba osób – 64 osoby (60 uczestników i 4 opiekunów).
4) ZADANIE 4 – Warsztaty dla członków zespołu interdyscyplinarnego oraz grup roboczych
a) Zajęcia grupowe. Obejmuje przeprowadzenie warsztatów dla 14 osób: członków Zespołu Interdyscyplinarnego oraz Grup Roboczych z zakresu realizacji procedury Niebieskiej Karty w związku ze zmianą ustawy o przeciwdziałaniu przemocy.
b) Warsztaty takie są niezbędne celem poszerzenia wiedzy i kompetencji dla nowo powstałego ZI i Grup diagnostyczno-pomocowych działających w temacie przeciwdziałania przemocy domowej w Gminie Markowa.
c) Zamawiający wymaga by zadanie realizowała specjalistyczna kadra (trener), w tym co najmniej:
- psycholog lub,
- terapeuta lub psychoterapeuta lub
- prawnik.
d) Miejscem wskazanym przez Zamawiającego do realizacji zadania jest budynek Ośrodka Zdrowia w Markowej – Markowa 1679.
e) Warsztaty powinny obejmować ogółem 24 godziny dydaktycznych zajęć.
Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w Zasadach i terminach realizacji zadań w projekcie „Świadomie bez przemocy” od stycznia do 31 marca 2024 roku”, stanowiących załącznik nr 1 do umowy,
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
A. Doświadczenie i zdolności techniczne:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również w wykonywaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie prowadzenia poradnictwa lub warsztatów lub szkoleń z zakresu problematyki przeciwdziałania przemocy, w tym co najmniej 1 (jednej) usługi realizowanej w ramach dofinansowania w ramach dowolnego programu operacyjnego na lata 2014-2020 lub Norweskiego Mechanizmu Finansowego lub dowolnego programu ministerialnego w zakresie poradnictwa lub szkoleń lub warsztatów z problematyki przemocy.
B. Zasoby ludzkie zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:
a) 1 osobą do prowadzenia poradnictwa psychologicznego, warsztatów, szkoleń, która posiada wykształcenie kierunkowe oraz co najmniej 3 lata doświadczenia w prowadzeniu poradnictwa w tym zakresie, oraz która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, prowadziła lub bezpośrednio realizowała, a w przypadku zamówień w toku lub zamówień ciągłych lub okresowych prowadzi lub bezpośrednio realizuje, przez okres co najmniej 6 miesięcy, co najmniej 2 (dwie) usługi (objęte odrębnymi zamówieniami lub umowami), w tym co najmniej 1 (jedną) usługę realizowaną w ramach dofinansowania w ramach dowolnego programu operacyjnego na lata 2014-2020 lub Norweskiego Mechanizmu Finansowego lub dowolnego programu ministerialnego w zakresie poradnictwa lub szkoleń lub warsztatów z problematyki przemocy.
b) 1 osobę do prowadzenia poradnictwa psychologicznego dla dzieci i młodzieży, warsztatów, szkoleń, która posiada wykształcenie kierunkowe oraz co najmniej 3 lata doświadczenia w prowadzeniu poradnictwa w tym zakresie.
c) 1 osobą będącą terapeutą lub psychoterapeutą do prowadzenia poradnictwa, warsztatów, szkoleń, która posiada wykształcenie kierunkowe oraz co najmniej 3 lata doświadczenia w prowadzeniu zajęć w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 2 do SWZ,
- Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – w oparciu o wzór załącznik nr 7 do SWZ.
- Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 - w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 3 do SWZ,
- Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp – w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy)
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – w oparciu o wzór stanowiący zał nr 5 do SWZ.
- Wykaz wykonanych usług – w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 6 do SWZ.
- Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 - w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
- Wykaz osób do oceny oferty w kryterium „doświadczenie personelu” – wg wzoru zał. nr 9 do SWZ (jeśli dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający oświadcza, że przewiduje możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z § 13 Projektowanych postanowień umowy - zał. nr 10 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-27 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-27 13:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-26
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA DOROSŁYCH OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI NA TERENACH MIEJSKICH I WIEJSKICH GMINY POŁCZYN-ZDRÓJ W OKRESIE OD I DO XII 2025
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania podopiecznych na terenie gminy Dąbrowa Chełmińska
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi wykonywanych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Choceń w 2025 roku
- Świadczenie usług dożywiania rodzin na terenie Gminy Miasto Czarnków od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
więcej: Usługi społeczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.