eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówModernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 91 w Krakowie na os. Handlowym 4 (2)



Og³oszenie z dnia 2024-10-24

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 91 w Krakowie na os. Handlowym 4 (2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 91 IM. JANUSZA KUSOCIÑSKIEGO W KRAKOWIE

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: SP91

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000709158

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Handlowe 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-935

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsos1.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sp91krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 91 w Krakowie na os. Handlowym 4 (2)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-40cfa162-eaa8-4c4a-a354-d33cbfbcf7ef

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00562267

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00380070/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Modernizacja w budynku Szko³y Podstawowej nr 91 os. Handlowe 4 (2)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00518192

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia albo zamówienia z wolnej rêki:

Zamawiaj±cy przeprowadzi³ w 2024r. postêpowanie w trybie art. 275 pkt 1 ustawy PZP. W og³oszeniu o zamówieniu z dnia 03.07.2024r. nr 2024/BZP 00394988 Zamawiaj±cy przewidzia³ mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP oraz okre¶li³ ³±cznie ich przedmiot, zakres oraz warunki na jakich ka¿de z nich zostanie udzielone. Dla niniejszego zam. podobnego, spe³nione s± wszystkie podane w og³oszeniu warunki na jakich winno zostaæ ono udzielone. Zamawiaj±cy posiada ¶rodki na jego realizacjê. Wykonawca zamówienia podst.: F.P.H.U. PROGRESS Marek Adamczyk, Gliwice realizuje roboty w terminie i z nale¿yt± staranno¶ci±. Standard wykonania zam. podobnego nie bêdzie gorszy ni¿ w zam. podstawowym. Zamawiaj±cy uwzglêdni³ warto¶æ zam. podobnego przy obliczaniu warto¶ci zam. dla zam. podstawowego. Spe³nione s± przes³anki uprawniaj±ce do udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej rêki na podstawie z art. 305 ust.1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP

3.1.2.) Identyfikator wcze¶niejszego postêpowania: ocds-148610-45848784-3835-11ef-880f-0e435a8a43bc

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP91/ZP/2/24

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 50423,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie dokumentacji technicznej robót budowlanych w budynku Szko³y Podstawowej nr 91 w Krakowie na os. Handlowym 4 polegaj±cych na wymianie stolarki okiennej. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w zaproszeniu do negocjacji.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 64575,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 64575 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64575 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H.U. PROGRESS Marek Adamczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6351625415

7.3.4) Miejscowo¶æ: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 64575,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy pkt. "Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej":
Uzupe³nienie informacji:
Termin wykonania ca³ego przedmiotu zamówienia: 20 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Przez dni robocze rozumie siê dni od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.