eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GarwolinDOSTAWA ODCZYNNIKÓW, SYSTEMU KONTROLI I MATERIAŁÓW ZUŻYWANYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO BADAŃ HEMATOLOGICZNYCH I ANALIZATORA "BECK-UP" DO LABORATORIUM SP ZOZ W GARWOLINIE W OKRESIE 36 MIESIĘCY



Ogłoszenie z dnia 2024-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, SYSTEMU KONTROLI I MATERIAŁÓW ZUŻYWANYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO BADAŃ HEMATOLOGICZNYCH I ANALIZATORA „BECK-UP” DO LABORATORIUM SP ZOZ W GARWOLINIE W OKRESIE 36 MIESIĘCY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GARWOLINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ w Garwolinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712353954

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 50

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 684 46 32

1.5.8.) Numer faksu: 25 684 46 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.cieslak@spzozgarwolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spzozgarwolin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, SYSTEMU KONTROLI I MATERIAŁÓW ZUŻYWANYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO BADAŃ HEMATOLOGICZNYCH I ANALIZATORA „BECK-UP” DO LABORATORIUM SP ZOZ W GARWOLINIE W OKRESIE 36 MIESIĘCY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88694122-444a-4e28-9304-f90d3396a607

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522721

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP/15/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 223120,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, SYSTEMU KONTROLI I MATERIAŁÓW ZUŻYWANYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO BADAŃ HEMATOLOGICZNYCH I ANALIZATORA „BECK-UP” DO LABORATORIUM SP ZOZ W GARWOLINIE W OKRESIE 36 MIESIĘCY
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, systemu kontroli i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora badań hematologicznych i analizatora “beck-up” do laboratorium Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50 w okresie 36 miesięcy.
2. Wspólny Słownik Zamówień:
33696500-0 odczynniki laboratoryjne;
38434000-6 analizatory.
3. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SWZ dla danego zadania zostaną odrzucone.
4. Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki określone są w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia), w zestawieniu parametrów i warunków wymaganych (załącznik nr 9 do SWZ), w warunkach gwarancji i serwisu gwarancyjnego (załącznik nr 10 do SWZ) oraz we wzorze umowy dostawy i dzierżawy (załącznik nr 7 i 8 do SWZ).

*ilości opakowań muszą być przeliczane do 2 miejsc po przecinku, formularz wymagany również w wersji edytowalnej.

6. Szczegółowe wymagania techniczne (zestawienie parametrów i warunków wymaganych) dotyczące analizatorów przedstawia załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. Wszystkie parametry i wymogi są parametrami granicznymi, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty.
7. Zamawiający wymaga podania opisu oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić, czy zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w specyfikacji. Oferty stwierdzające jedynie spełnienie wymagań Zamawiającego bez podania faktycznych parametrów zostaną odrzucone przez Zamawiającego jako niespełniającego kompletu wymagań.
8. Wykonawca jest obowiązany zapoznać się z w/w dokumentami przed złożeniem oferty oraz do ewentualnego wyjaśnienia wszelkich wątpliwości w trybie zapytań do SWZ przed złożeniem oferty. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Opis przedmiotu zamówienia został opracowany zgodnie z treścią art. 99 ust. 1 Ustawy PZP.
Jednakże w przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia lub załączona dokumentacja zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jak również za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Wszelkie w/w wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia.
Ewentualne przywołane w SWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególne procesy urządzeń i wyrobów należy traktować jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów zastosowanych w dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
10. Miejsce realizacji zamówienia: Laboratorium SP ZOZ Garwolin, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin.
11. Termin płatności 60 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
UWAGA
1.Dostarczane odczynniki, system kontroli i materiały zużywalne muszą posiadać min. 6 miesięczny termin ważności od daty dostawy.
2.Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
3.Serwis oferowanego sprzętu do 24 godzin w dni robocze od zgłoszenia awarii w okresie trwania umowy.
4.Zamawiający wymaga objęcia pełną opieką serwisową aparatów dzierżawionych.
5.Zamawiający wymaga zapewnienia analizatora „beck-up” na odczynnikach kompatybilnych z analizatorem głównym.
6.Wymagany okres gwarancji apar

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

38434000-6 - Analizatory

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226918,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226918,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226918,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sysmex Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222772467

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 176

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-486

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209206,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-17 do 2027-10-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.