eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDostawa urządzeń wraz z montażem oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych towarzyszących na terenie Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 39 przy ul. Wolskiego 10 -C.D. w sekcji IX pozostałe informacje



Ogłoszenie z dnia 2024-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa urządzeń wraz z montażem oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych towarzyszących na terenie Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 39 przy ul. Wolskiego 10 -C.D. w sekcji IX pozostałe informacje

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,172287,986f16e8dc188618533955f71d30d94f.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń wraz z montażem oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych towarzyszących na terenie Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 39 przy ul. Wolskiego 10 -C.D. w sekcji IX pozostałe informacje

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c779c984-8bc6-4cd1-8d40-335db202e2d9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046203/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Dostawa urządzeń wraz z montażem oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych towarzyszących na terenie Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 39 przy ul. Wolskiego 10 w Zabrzu, na dz. nr 839/35,

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442204

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.34.2024.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 259460,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
Dostawa urządzeń wraz z montażem oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych towarzyszących na terenie Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 39 przy ul. Wolskiego 10 w Zabrzu, na dz. nr 839/35, dla zadania: „Radosna oaza- otoczona zielenią tężnia solankowa z miejscem zabaw dla dzieci” - w ramach Zabrzańskiego Budżetu Partycypacyjnego, edycja X- wniosek nr P0061.

Zakres umowy obejmuje wykonanie robót budowlanych na terenie Szkoły Podstawowej Specjalnej (SPS) nr 39 przy ul. Michała Wolskiego 10 w Zabrzu, polegających na:
a) Zdemontowaniu ogrodzenia istniejącego placu zabaw,
b) Wyciągnięciu z podłoża części obrzeży istniejącego placu zabaw,
c) Renowacji dotychczasowego wyposażenia rekreacyjnego,
d) Oczyszczeniu terenu z odpadów budowlanych, obrzeży i innych zanieczyszczeń,
e) Przygotowaniu podłoża pod nawierzchnię z mat gumowych,
f) Wykonaniu robót budowlanych objętych dokumentacją projektową wraz z dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania zaprojektowanych elementów/obiektów,
g) Instalacji obiektów małej architektury- urządzeń rekreacyjnych i towarzyszących,
h) Wykonaniu nawierzchni amortyzującej upadki z gumowych mat przerostowych,
i) Wykonaniu utwardzeń mineralnych,
j) Wykonaniu ścieżki z drewnopodobnych krążków betonowych,
k) Wykonaniu dodatkowej instalacji monitoringu wizyjnego wraz z konfiguracją,
l) Wykonaniu nasadzeń,
m) Rekultywacji nawierzchni trawiastej,
n) Instalacji tężni wraz z podłączeniem do wewnętrznej instalacji elektrycznej szkoły,
o) Zapewnieniu rocznego zapasu solanki z dostawą,
p) Wykonaniu dla tężni rozruchów, uruchomień wraz z dostawą niezbędnej solanki do ich wykonania;
q) Przeszkoleniu personelu w zakresie obsługi tężni.

Zakres zadania obejmuje również:
a) organizację placu i zaplecza budowy (socjalnego i magazynowego);
b) opracowanie Planu BIOZ;
c) zabezpieczenie terenu budowy i zapewnienie bezpieczeństwa osobom trzecim oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez cały czas trwania realizacji zadania;
d) posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia przez cały okres realizacji zadania;
e) obsługa geodezyjna od pierwszego wytyczenia do wykonania operatu geodezyjnego powykonawczego z naniesieniem na mapy w zasobie geodezyjnym;
f) uzyskanie wymaganych zezwoleń, przeprowadzenie wymaganych prób, badań, pomiarów i odbiorów;
g) przeszkolenie wskazanych przez Użytkownika/Zamawiającego osób w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, sprzętu, zamontowanych systemów i technologii wraz z przekazaniem instrukcji obsługi w języku polskim;
h) wywóz materiałów z rozbiórki do miejsca ich składowania i utylizacji wraz z uiszczeniem wymaganych opłat. Dowód dokonania opłat lub dokument potwierdzający inny legalny sposób zagospodarowania w/w materiałów należy przedłożyć do protokołu odbioru danego zakresu robót;
i) w ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca wykona wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót;
j) w zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub Zamawiającego niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót;
k) w zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wykona wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac;
l) wykonanie dokumentacji zdjęciowej inwestycji od momentu przekazania placu budowy do dokonania odbioru końcowego zadania. Dokumentacja między innymi będzie stanowiła materiał dowodowy w przypadku zaistnienia sytuacji spornych w trakcie realizacji inwestycji i w okresie gwarancyjnym. Dokumentacja zdjęciowa będzie dostępna na budowie przez cały okres realizacji i zostanie przekazana Zamawiającemu wraz z dokumentami do odbioru końcowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45113000-2 - Roboty na placu budowy

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395252,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395252,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395252,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Dawidowski prowadzący działalność gospodarczą pn. Zakład Remontowo-Budowlany "PLAST-BUD" Mariusz Dawidowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 277884487

7.3.3) Ulica: ul. Wiślana 17/4

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-119

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395252,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pełna nazwa postępowania:
Dostawa urządzeń wraz z montażem oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych towarzyszących na terenie Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 39 przy ul. Wolskiego 10 w Zabrzu, na dz. nr 839/35, dla zadania: „Radosna oaza- otoczona zielenią tężnia solankowa z miejscem zabaw dla dzieci” - w ramach Zabrzańskiego Budżetu Partycypacyjnego, edycja X wniosek nr P0061.

Termin wykonania zamówienia
Zakończenie robót i zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy nastąpi w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.