Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00388363/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00415591/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-16
- 2024/BZP 00436401/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja byłego budynku gimnazjum na Dom Pomocy Społecznej w Jarosławicach gmina Tuczępy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuczępy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tuczępy 35
1.5.2.) Miejscowość: Tuczępy
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-142
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413533135
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@tuczepy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuczepy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce602152-3535-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Adaptacja byłego budynku gimnazjum na Dom Pomocy Społecznej w Jarosławicach gmina Tuczępy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce602152-3535-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017389/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Adaptacja byłego budynku gimnazjum na Dom Pomocy Społecznej w Jarosławicach gmina Tuczępy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia dofinansowany w ramach dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388363
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGK.I.271.8.PZP.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest łączne wykonanie:
a) czynności projektowych wykonanych na podstawie załączonej dokumentacji techniczno-projektowej oraz czynności administracyjnych polegających na takim działaniu wykonawcy aby uzyskał w imieniu zamawiającego na podstawie wykonanej dokumentacji w ramach niniejszego zadania dokument pozwalający na budowę obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego,
b) przebudowy budynku usługowego w zakresie edukacji i oświaty (zespół obiektów byłego gimnazjum) wraz ze zmianą sposobu ich użytkowania na cele usługowe w zakresie ochrony zdrowia (Dom Pomocy Społecznej) w ramach zadania „Adaptacja byłego budynku gimnazjum na Dom Pomocy Społecznej w Jarosławicach gmina Tuczępy”), na działce numer ewidencyjny 533/5, obręb 0007 Jarosławice, jednostka ewidencyjna 260107_2 Tuczępy,
c) rozbudowa i przebudowa budynku, ma na celu zmianę sposobu użytkowania budynku usługowego (kompleks po dawnej szkole – Gimnazjum), na budynek usługowy w zakresie ochrony zdrowia (Dom Pomocy Społecznej). W celu zapewnienia odpowiednich warunków komunikacyjno-ewakuacyjnych oraz bytowych projektuję się przebudowy wewnętrzne budynku, w zakresie rozbiórek ścianek działowych, wykonania posadzek z wykładzin oraz płytek, wykonania nowych ścianek działowych (ścianki muszą posiadać klasę odporności ogniowej EI30), wykonanie nowych otworów drzwiowych oraz zamurowania istniejących otworów, przebudowę klatki schodowej – wykucie części stropu, celem zwiększenia szerokości biegu schodów, nadlanie istniejących biegów oraz częściowe rozbiórki celem uzyskania przepisowych wymiarów stopni schodów. Pozostałe prace wykonywane w budynku, polegają na wymianie stolarki drzwiowej i okiennej, montaż nowych drzwi na ościeżnicach regulowanych, roboty instalacyjne sanitarne oraz elektryczne, oraz roboty wykończeniowe, budowa szybu windowego i windy, oraz budowa instalacji fotowoltaicznej,
c) czynności administracyjnych polegających na takim działaniu wykonawcy aby uzyskał w imieniu zamawiającego w ramach niniejszego zadania prawomocnego dokumentu pozwalającego na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z załączoną dokumentacją. Roboty winny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, z zachowaniem Polskich Norm, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych, a także w ten sposób by zapewnić uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie prawomocnego dokumentu pozwalającego na użytkowanie obiektu (przyjmując nawet na siebie obowiązek zmiany dokumentacji projektowej w imieniu zamawiającego, a co za tym idzie zmiany pozwolenia na budowę, gdy wystąpi taka konieczność).
2. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami realizacji przedmiotu umowy, oraz miejscem wykonania zamówienia (tzn. z wszelkimi ograniczeniami, warunkami miejscowymi, położeniem placu budowy, dojazdem i warunkami placu budowy, które mogą mieć wpływ na wykonywane roboty ). Zamówienie przyjmuje do realizacji bez zastrzeżeń i wykona zakres prac, zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, aktualnym stanem wiedzy technicznej oraz kierując się zasadą gospodarności, a także zachowując postanowienia przepisów publiczno – prawnych.
3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakościowo dobre wykonanie robót.
4. Jeżeli zaistnieje konieczność wykonania robót nieprzewidzianych, które przy zapoznaniu się z warunkami realizacji zamówienia były przewidywalne lub robót nieprzewidzianych związanych ze zmianą przepisów prawa w trakcie trwania prac budowlanych Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca uwzględnił takie ryzyko w cenie ryczałtowej i w żadnym wypadku wykonanie takich prac nie będzie powodowało zwiększenia wynagrodzenia ryczałtowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia łącznie stanowi załącznik nr 2 – Dokumentacja techniczna, SWZ, projekt wzór umowy. Przedmiar ma jedynie charakter pomocniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262520-2 - Roboty murowe
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
42416100-6 - Windy
31712331-9 - Fotoogniwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3950000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6062075,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3950000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Budowlano-Usługowa EM-BUD Marek Kuchna, Lider Konsorcjum, Firma Budowlana „EM-BUD” Sp. z o.o. Partner konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Budowlano-Usługowa EM-BUD Marek Kuchna, Lider Konsorcjum, Firma Budowlana „EM-BUD” Sp. z o.o. Partner konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571096462
7.3.3) Ulica: Bukowa 4
7.3.4) Miejscowość: Morawica
7.3.5) Kod pocztowy: 26-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA "EM - BUD" MAREK KUCHNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANO-USŁUGOWA "EM - BUD" MAREK KUCHNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3950000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI TUCZĘPY
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Tuczępy w roku 2025 i 2026"
- Modernizacja dróg wewnętrznych w Gminie Tuczępy
więcej: przetargi TUCZĘPY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Fotoogniwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.