eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stronie ŚląskieModernizacja infrastruktury oświetleniowej w Stroniu Śląskim (III)



Ogłoszenie z dnia 2024-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Stroniu Śląskim (III)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stronie Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718165

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 55

1.5.2.) Miejscowość: Stronie Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-550

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@stronie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stronie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/970117

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Stroniu Śląskim (III)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f752263-65cd-48ee-95d5-0af92631f2a5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039385/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja oświetlenia gminnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483625

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKP.271.68.2024.LS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Stroniu Śląskim polegająca na:
a) Wymianie opraw w Parku Miejskim i na osiedlu Morawka w Stroniu Śląskim:
- Wymiana 29 opraw sodowych na LED w parku miejskim w Stroniu Śląskim
- Wymiana 47 opraw sodowych na LED na osiedlu Morawka w Stroniu Śląskim.
b) Wymiana i montaż słupów oraz opraw parkowych. Zamówienie obejmuje wymianę i montaż:
- 4 słupów h=7m aluminiowych anodowanych czarnych
- 2 słupów h=3m aluminiowych anodowanych czarnych
- 23 słupów h=4,5m aluminiowych anodowanych czarnych
- 4 opraw parkowych trzpieniowych.
Roboty budowlane będą wykonywanie na istniejących słupach będących własnością Gminy Stronie Śląskie. Zdemontowany materiał Wykonawca ma obowiązek zutylizować.
Warunki przygotowania i realizacji modernizacji oświetlenia znajdują się w projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz załącznik nr 4 do SWZ projekt umowy.
3. Doprecyzowania:
a) dotyczące wyjaśnienia koloru anodowania słupów w zestawieniu mat.: Słupy zgodnie z pozycją 4 kosztorysu robót niekwalifikowanych nr 2 i 4 - czarne.
b) dotyczące wyjaśnienia zapisu "słup o indywidualnym, rozstawie śrub w kosztorysie i zestawieniu”: Słupy o wysokości 3 mb. 2 szt - pozycja 4 kosztorysu robót niekwalifikowanych, podpozycja 2 opisu materiałów będą zainstalowane na mostku - wejście do parku od ul. Nadbrzeżnej. Istniejące kotwy zalane w płycie mostku posiadają nietypowy rozstaw. Należy dokonać wizji lokalnej i dokładnych pomiarów przed zamówieniem słupa przez potencjalnego Wykonawcę.
c) dotyczące wyjaśnienia zapisu w zestawieniu materiałów dla 2 szt podano wysokość 4,5 m natomiast w kosztorysie 3 m: słupy o wysokości 3m.
4. Zamówienie jest dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232963,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514410,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232963,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZWES Instalacje Elektryczne Narolski Marek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531059751

7.3.3) Ulica: Braci Gierymskich 5

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232963,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.