eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUsługi naprawy urządzeń sterujących (automatyki) systemu alarmu pożarowego w Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni (2)



Ogłoszenie z dnia 2024-10-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi naprawy urządzeń sterujących (automatyki) systemu alarmu pożarowego w Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni (2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220362320

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zawiszy Czarnego 1B

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-374

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@muzeummw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeummw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi naprawy urządzeń sterujących (automatyki) systemu alarmu pożarowego w Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni (2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84e2aecd-538e-417e-a510-20ef355290cf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00248600/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi naprawy urządzeń sterujących systemu alarmu pożarowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W związku z unieważnieniem postępowania nr ZP/03/MMW/2024 realizowanego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 2 ustawy PZP, udzielono zamówienia w trybie z wolnej ręki, zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych:
Art. 305. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli:(…)
2) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Postępowanie poprzedzone było postępowaniem w trybie podstawowym realizowanym w oparciu o art. 275 pkt 2 ustawy PZP. Ww. postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z powodu braku ofert. Ponieważ nie wprowadza się istotnych zmian warunków zamówienia, możliwe jest zastosowanie art. 305 pkt 2 ustawy PZP i udzielenie zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c25feabf-6da4-495c-8b55-551c463eea65

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/05/MMW/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został określony w postępowaniu ZP/03/MMW/2024:
3.1. Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy urządzeń sterujących (automatyki) systemu alarmu pożarowego w
Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni.
3.2. Naprawa automatyki polega na dostawie, montażu oraz uruchomieniu kompletnego systemu automatyki dedykowanego
agregatom aerozolowym firmy FIREPRO wraz z wykonaniem oraz uzgodnieniem z rzeczoznawcą ds. ppoż. dokumentacji
technicznej.
3.3. Wykonawca musi posiadać świadectwo autoryzacji systemu urządzeń gaśniczych aerozolowych producenta FIREPRO
oraz świadectwo autoryzacji producenta systemu Schrack Seconet, tj. urządzeń gaśniczych i przeciwpożarowych
zainstalowanych w Muzeum.
3.4. Ze względu na charakter i zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował
zamówienie przy udziale osób z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem. Warunki dotyczące doświadczenia osób
skierowanych do realizacji zamówienia zostały określone w pkt 7.4 a) i pkt 7.4.b) SWZ. Wymóg dotyczący kwalifikacji
koordynatora wynika z konieczności odbioru technicznego przedmiotu zamówienia na obiekcie i przekazania Zamawiającemu.
3.5. Przedmiot Umowy będzie wykonywany w czynnym obiekcie do zwiedzania, dlatego sposób prowadzenia prac musi
zapewniać bezpieczeństwo mienia oraz osób przebywających na terenie obiektu. Wykonawca zobowiązany jest do
prowadzenia prac w sposób, który będzie jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania Zamawiającego, przy zachowaniu
przepisów BHP. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób, który będzie jak najmniej uciążliwy dla
funkcjonowania Zamawiającego oraz sąsiadujących instytucji.
3.6. Załącznikiem nr 9 do SWZ jest Opis urządzeń obsługiwanych przez centralę gaszenia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ pkt 3 oraz załącznik 9.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LV Project Group Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MR System Marek Lipowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762595727, 5661620653

7.3.3) Ulica: Rakowiecka 20c/76

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-510

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257070 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.