Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00474191/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
- 2023/BZP 00505844/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i mycie pojazdów w systemie kart flotowych - bezgotówkowych w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. na potrzeby WBGiUTR w Lublinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI I URZĄDZANIA TERENÓW ROLNYCH W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060659264
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bursaki 17
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-150
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 532 83 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wbglubelskie.pl,
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wbglubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c233110-795f-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i mycie pojazdów w systemie kart flotowych - bezgotówkowych w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. na potrzeby WBGiUTR w Lublinie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c233110-795f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00563148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074754/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i mycie pojazdów w systemie kart flotowych - bezgotówkowych w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. na potrzeby WBG w Lublinie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474191
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NAG.263.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 198089,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z zapewnieniem zatankowania bezpośrednio do zbiorników samochodów będących w dyspozycji Zamawiającego oraz kanistrów dla potrzeb urządzeń mechanicznych jak: kosiarki, piły spalinowe, wiertnice glebowe itp., w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. następujących paliw:
1) benzyny bezołowiowej 98 zgodnej z normą PN–EN 228, nomenklatura wg. CPV 09132100-4,
2) benzyny bezołowiowej 95 zgodnej z normą PN–EN 228, nomenklatura wg. CPV 09132100-4,
3) oleju napędowego zgodnego z normą PN – EN 590, nomenklatura wg. CPV 09134100-8,
4) gazu propan-butan (LPG) zgodnego z normą PN - EN 589, nomenklatura wg. CPV 09122000-0,
oraz zakup akcesoriów samochodowych zgodnie z przyznanym limitem na daną kartę do
20 000 zł łącznie na wszystkie karty flotowe typu:
- nomenklatura wg. CPV 09211100-2 (olej silnikowy)
- nomenklatura wg. CPV 24322320-6 (płyn do spryskiwaczy)
- nomenklatura wg. CPV 24957000-7 (dodatki do paliwa).
- nomenklatura wg. CPV 50112300-6 (mycie pojazdów)
Paliwa stanowiące przedmiot zamówienia powinny spełniać wymagania jakościowe zawarte w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 846 ze zm.) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1314), rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego LPG (Dz.U. z 2021 poz. 1293) oraz innych stosownych przepisach prawa i normach jakościowych.
2. Dopuszcza się oferowanie paliwa równoważnego do paliwa opisanego w/w normami.
3. Zamawiający wymaga, aby ilości stacji paliw na terenie całego kraju, w których można realizować zamówienie wynosiła nie mniej niż 150 stacji.
4. Zamawiający wymaga, aby w każdym z niżej wymienionych miast (siedziba Zamawiającego oraz jego Pracownie Terenowe) tj. Lublin, Biała Podlaska, Chełm i Zamość znajdowała się co najmniej jedna stacja paliw, w której możliwe jest zatankowanie samochodów całodobowo.
5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wyda 26 kart flotowych przypisanych do pojazdów objętych przedmiotem zamówienia (numery rejestracyjne pojazdów zostaną podane w załączniku do podpisywanej umowy) oraz 8 kart flotowych uniwersalnych umożliwiających tankowanie paliw do pojazdów wymienionych w załączniku do umowy i kanistrów dla potrzeb urządzeń mechanicznych (kosiarki, piły, itp.).
6. Jeżeli Zamawiający posiada karty flotowe Wykonawcy wyłonionego
w postępowaniu to nie zachodzi konieczność wydawania nowych kart.
7. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia kart flotowych w razie zwiększenia liczby eksploatowanych pojazdów lub zwrotu kart flotowych w razie wycofania poszczególnych pojazdów z eksploatacji.
8. Karty flotowe powinny zawierać zakodowane informacje:
1) Pojazdy mechaniczne 26 sztuk: - nazwę Zamawiającego tj. Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie - nr rejestracyjny pojazdu, do którego przypisana jest karta,
2) Karta uniwersalna - 4 sztuki: - nazwa Zamawiającego tj. Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie – Centrala,
3) Karta Uniwersalna - 1 sztuka: - nazwa Zamawiającego tj. Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie - Pracownia w Zamościu,
4) Karta Uniwersalna - 1 sztuka: - nazwa Zamawiającego tj. Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie - Pracownia w Białej Podlaskiej,
5) Karta Uniwersalna - 1 sztuka: - nazwa Zamawiającego tj. Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie - Pracownia w Chełmie,
6) Karta Uniwersalna - 1 sztuka: - nazwa Zamawiającego tj. Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie - Pracownia w Lublinie.
9. Zamawiający informacyjnie podaje, iż zakupy paliwa w okresie od 18.10.2022 r. – 17.10.2023 r. wyniosły:
1) benzyny bezołowiowej 95 – 7 438,48 litrów,
2) benzyny bezołowiowej 98 – 50,51 litrów
3) oleju napędowego - 12 034,66 litrów,
4) oleju napędowego VERVA - 120,43 litrów,
3) gazu LPG – 6 649,42 litrów
10. Przewidywane zakupy paliwa na rok 2024 mogą wynieść:
1) benzyny bezołowiowej 95 - 14 000 litrów,
2) benzyny bezołowiowej 98 – 500 litrów,
3) oleju napędowego – 14 000 litrów,
4) gazu propan butan (LPG) – 8000 litrów.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszych ilości paliw określonych powyżej jednak nie mniej niż za 30% maksymalnej wartości umowy obejmującej także limit na zakup akcesoriów samochodowych typu oleje silnikowe, płyny do spryskiwaczy i inne oraz mycie pojazdów w wysokości 20 000 zł brutto łącznie na wszystkie karty flotowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09122000-0 - Propan i butan
09211100-2 - Oleje silnikowe
24322320-6 - Pochodne alkoholi
24957000-7 - Dodatki chemiczne
50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610188201
7.3.3) Ulica: Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych w 2025 roku poprzez tankowanie pojazdów i pobieranie paliwa do kanistrów Spółki Skawa Jordanów w okresie 12 miesięcy
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego dla potrzeb jednostek sprzętowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2025
- Dostawa paliwa ciekłego na potrzeby Gminy Jaktorów
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
- "Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
więcej: Propan i butan »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.