Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00517233/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
RDW w Parczewie: Remont elewacji wiaty socjalno – magazynowej OD Nr 2 w Ostrowie Lubelskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.parczew.dzp@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,176866,14b687681cd6d55ab8218b02d5585c20.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Jednostka Organizacyjna Województwa Lubelskiego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie drogami wojewódzkimi na terenie działania RDW w Parczewie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Parczewie: Remont elewacji wiaty socjalno – magazynowej OD Nr 2 w Ostrowie Lubelskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5321d15-c445-4baf-9c03-12ad7ef61a94
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563319
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069572/40/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 "RDW w Parczewie Remont elewacji wiaty socjalno – magazynowej OD nr 2 w Ostrowie Lubelskim"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517233
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R5.ST.371.11.2024.ps
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69999,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Remont elewacji wiaty socjalno-magazynowej OD Nr 2 w Ostrowie Lubelskim
Klasyfikacja robót wg CPV:
45443000-4 – Roboty elewacyjne
Zakres robót obejmuje:
a) Rozebranie rury spustowej z blachy nadającej się do ponownego użytku - 20,7 m,
b) Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do
ponownego użytku - 3,907 m2,
c) Wymiana docieplenia ościeży o szer. 28 cm z betonu i zastosowanie płyt styropianowych o grubości 2 cm przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej z gotowej mieszanki (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) - 35,660 m2,
d) Wymiana docieplenia ościeży o szer. 37 cm z betonu i zastosowanie płyt styropianowych o grubości 2 cm przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej z gotowej mieszanki (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) - 1,813 m2,
e) Wymiana docieplenia ścian budynków i zastosowanie płyt styropianowych o grubości 2 cm przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej z gotowej mieszanki - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym - 85,52 m,
f) Wymiana docieplenia ścian z cegły i zastosowanie płyt styropianowych o grubości 15 cm przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej z gotowej mieszanki (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) - 95,05 m2,
g) Wymiana docieplenia ścian z cegły i zastosowanie płyt styropianowych o grubości 12 cm przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej z gotowej mieszanki (strona zachodnia - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) -107,502 m2,
h) Wymiana docieplenia ścian z cegły i zastosowanie płyt styropianowych o grubości 2 cm przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej z gotowej mieszanki (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) - 16,698 m2,
i) Wymiana docieplenia ścian budynków i zastosowanie płyt styropianowych przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej z gotowej mieszanki - zamocowanie listwy cokołowej - 36,5 m,
j) Wykonanie obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm z blachy ocynkowanej (w tym parapety zewnętrzne malowane na kolor uzgodniony z Zamawiającym) - 8,547 m2,
k) Montaż rur spustowych z tworzyw sztucznych okrągłych o śr. od 110 mm - 20,7 m,
l) Montaż kratki wentylacyjnej typ A o obwodzie do 2400 mm - do przewodów murowanych – 1 szt.
Szczegółowy zakres robót ujęty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określenia ilości robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80863,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80863,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80863,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ILBUD Władysław Ilczyna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391000170
7.3.4) Miejscowość: Lubiczyn 74
7.3.5) Kod pocztowy: 21-211
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ILCZYNA WŁADYSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ILCZYNA WŁADYSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99462,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- Modernizacja elewacji budynku Urzędu Miasta Bochnia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 11 w Kamiennej Górze
- "Termomodernizacja budynku szatni na Stadionie Miejskim w Szepietowie"
więcej: Roboty elewacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.