eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaPrace remontowe w Biurach Powiatowych Śl. OR ARiMR



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe w Biurach Powiatowych Śl. OR ARiMR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Śląski Oddział Regionalny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01061308300147

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343782800

1.5.8.) Numer faksu: 343249428

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: OR12_Sekretariat@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/959172

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


PAŃSTWOWA OSOBA PRAWNA

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


AGENCJA PŁATNICZA

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowe w Biurach Powiatowych Śl. OR ARiMR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8098af7a-c2db-485c-8b48-de2b5da3478d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094427/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Prace remontowe w Biurach Powiatowych Śl. OR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439811

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOR12.2619.6.2024.RW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 234150,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie adaptacji dwóch pomieszczeń o łącznej powierzchni ok. 35 m2, usytuowanych w budynku Biura Powiatowego ARiMR przy ul. Gen. Boruty Spiechowicza w Bielsku-Białej, na potrzeby obsługi beneficjentów.
Szczegółowy wykaz robót znajduje się w Załączniku nr 1.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 78272,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Roboty obejmujące wymianę natynkowych świetlówkowych lamp oświetleniowych na lampy LED owe, w pomieszczeniach Biura Powiatowego ARiMR w Jastrzębiu Zdroju, ul. Bronisław Czecha 8B.
2. Roboty obejmujące wymianę dywanowej wykładziny podłogowej w pomieszczeniach Biura Powiatowego o łącznej powierzchni użytkowej ok. 65 m2.
Szczegółowy wykaz robót znajduje się w Załączniku nr 1.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

4.5.5.) Wartość części: 24661,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty obejmujące wymianę natynkowych świetlówkowych lamp oświetleniowych na lampy LED owe, w pomieszczeniach Biura Powiatowego ARiMR w Międzyświeciu, ul. Cieszyńska 85.
Szczegółowy wykaz robót znajduje się w Załączniku nr 1.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 15498,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie malowania pomieszczeń użytkowanych prze Śląski Oddział Regionalny ARiMR w budynku przy ul. Jan III Sobieskiego 7 w Częstochowie.
Zakres prac malarskich obejmuje minimum dwukrotne malowanie pomieszczeń. Powierzchnia przeznaczona do malowania to ok. 350 m2.
Szczegółowy wykaz robót znajduje się w Załączniku nr 1.4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 16359,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont ogrodzenia frontowego, naprawa tarasu i schodów zewnętrznych wejścia dla pracowników w Biurze Powiatowym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Raciborzu, ul. Leśmiana 4.
Szczegółowy wykaz robót znajduje się w Załączniku nr 1.5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 99360,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 19 sierpnia 2024 roku, do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie niniejszego zadania. Biorąc pod uwagę powyższe, Zamawiający korzystając z dyspozycji art. 255 pkt 1) ustawy Pzp dokonuje czynności unieważnienia niniejszego postępowania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 19 sierpnia 2024 roku, do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie niniejszego zadania. Biorąc pod uwagę powyższe, Zamawiający korzystając z dyspozycji art. 255 pkt 1) ustawy Pzp dokonuje czynności unieważnienia niniejszego postępowania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 19 sierpnia 2024 roku, do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie niniejszego zadania. Biorąc pod uwagę powyższe, Zamawiający korzystając z dyspozycji art. 255 pkt 1) ustawy Pzp dokonuje czynności unieważnienia niniejszego postępowania.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 19 sierpnia 2024 roku, do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie niniejszego zadania. Biorąc pod uwagę powyższe, Zamawiający korzystając z dyspozycji art. 255 pkt 1) ustawy Pzp dokonuje czynności unieważnienia niniejszego postępowania.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 5 w wymaganym terminie, tj. do dnia 19.08.2024 roku do godziny 09:00, wpłynęła jedna oferta tj.: Fobud Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Grodzisko 9, 44-300 Wodzisław Śląski, cena 128 333,27 zł.
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie tego zadania zamierza przeznaczyć kwotę: 99 360,08 zł brutto. W takiej sytuacji cena określona w złożonej ofercie nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego. Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta
na swobodnym uznaniu Zamawiającego.
W postępowaniu cena najniższej oferty przewyższa o 29,16% (28 973,19 zł) kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Zadania nr 5.
Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi. Zgodnie z art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy
z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny.
W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, w sytuacji gdy cena wszystkich ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.