eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiZakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej na potrzeby jednostek Policji w woj. lubuskim



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej na potrzeby jednostek Policji w woj. lubuskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210221508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej na potrzeby jednostek Policji w woj. lubuskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf9e460c-90b3-47af-b3a5-d4385f118e94

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00233480/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Zakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej na potrzeby jednostek Policji w woj. lubuskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta w pkt XXX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta w pkt XXX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-36/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej na potrzeby jednostek Policji w woj. lubuskim”
2. Kody CPV: 30121100-4, 30121400-7, 30191400-8
3. Przedmiotem zamówienia jest:
1) zakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej na potrzeby jednostek Policji w woj., lubuskim tj.: część nr 1: kserokopiarki. Dodatkowo montaż, uruchomienie oraz instalacja ww. sprzętu.
2) udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego i wsparcia technicznego na dostarczony sprzęt min. 12 miesięcy.
3) dostarczenie przez Wykonawcę niezbędnej dokumentacji do dostarczonego sprzętu, potwierdzającej gwarancję na zaoferowany okres.
4. Wykaz zamawianego asortymentu wraz z określeniem ilości został wyszczególniony w Rozdz. IV SWZ opis części zamówienia oraz w drukach formularzy ofertowych dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
5. Miejsce dostawy: KWP w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera zał. nr 3A do SWZ.
7. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.
8. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30121100-4 - Fotokopiarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nieodrzuconych

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej na potrzeby jednostek Policji w woj. lubuskim”
2. Kody CPV: 30121100-4, 30121400-7, 30191400-8
3. Przedmiotem zamówienia jest:
1) zakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej na potrzeby jednostek Policji w woj., lubuskim tj.: część nr 2: powielacz cyfrowy A3. Dodatkowo montaż, uruchomienie oraz instalacja ww. sprzętu.
2) udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego i wsparcia technicznego na dostarczony sprzęt min. 12 miesięcy.
3) dostarczenie przez Wykonawcę niezbędnej dokumentacji do dostarczonego sprzętu, potwierdzającej gwarancję na zaoferowany okres.
4. Wykaz zamawianego asortymentu wraz z określeniem ilości został wyszczególniony w Rozdz. IV SWZ opis części zamówienia oraz w drukach formularzy ofertowych dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
5. Miejsce dostawy: KWP w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera zał. nr 3B do SWZ.
7. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.
8. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30121100-4 - Fotokopiarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nieodrzuconych

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej na potrzeby jednostek Policji w woj. lubuskim”
2. Kody CPV: 30121100-4, 30121400-7, 30191400-8
3. Przedmiotem zamówienia jest:
1) zakup wraz z dostawą sprzętu techniki biurowej na potrzeby jednostek Policji w woj., lubuskim tj.: część nr 3: niszczarki dokumentów. Dodatkowo montaż, uruchomienie oraz instalacja ww. sprzętu.
2) udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego i wsparcia technicznego na dostarczony sprzęt min. 12 miesięcy.
3) dostarczenie przez Wykonawcę niezbędnej dokumentacji do dostarczonego sprzętu, potwierdzającej gwarancję na zaoferowany okres.
4. Wykaz zamawianego asortymentu wraz z określeniem ilości został wyszczególniony w Rozdz. IV SWZ opis części zamówienia oraz w drukach formularzy ofertowych dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
5. Miejsce dostawy: KWP w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera zał. nr 3C do SWZ.
7. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.
8. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30121100-4 - Fotokopiarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nieodrzuconych

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wypełnione przez Wykonawcę załączniki 3A, 3B i 3C do SWZ „Zestawienie parametrów technicznych urządzeń wymaganych/ zaoferowanych” (w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wypełnione przez Wykonawcę załączniki 3A, 3B i 3C do SWZ „Zestawienie parametrów technicznych urządzeń wymaganych/ zaoferowanych” (w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy (projekt umowy) stanowią zał. nr 4 do SWZ (wspólny dla wszystkich części)
2. Projekt umowy zawiera warunki i okoliczności możliwych zmian treści umowy zgodnie z art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie i otwarcie ofert odbywa się poprzez stronę internetową prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow dedykowanej dla niniejszego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-05 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Forma składania dokumentów lub oświadczeń żądanych na wezwanie Zamawiającego musi być zgodna z Rozporządzeniem Prezesa Rady ministrów z dnia 30 grudnia 2020 w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

2. OFERTA WYKONAWCY, w dniu jej składania, musi zawierać:
1) prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz Ofertowy - oferta (zał. nr 2A, 2B i 2C do SWZ), odrębny dla każdej części.
Wykonawca musi złożyć Formularz Ofertowy, pod rygorem nieważności, w formie lub postaci elektronicznej, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Formularz Ofertowy jest dokumentem, który nie podlega uzupełnieniu.

2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo musi określać zakres czynności, do których pełnomocnik jest umocowany. W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, Spółka cywilna); Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór zał. nr 1 do SWZ)

5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy podpisane przez wszystkich Wykonawców.
- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2 ppkt. 4), składa każdy z wykonawców. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy.

6) Przedmiotowe środki dowodowe tj: Wypełnione przez Wykonawcę załączniki 3A, 3B i 3C do SWZ „Zestawienie parametrów technicznych urządzeń wymaganych/ zaoferowanych” (w zależności od części, na którą składa ofertę)

3. Informacje dotyczące innego podmiotu, podwykonawców oraz wykonawców zagranicznych zawarte są w pkt. XIII SWZ.

4. Zgodnie ze złożoną ofertą – termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert (szczegółowy opis zawarto w Rozdz. XX SWZ). Maksymalny czas realizacji w zakresie obu części – do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.