Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00542312/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00659615/01 - Wynik z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Naprawa zwijarki membran EQDL 9400 wraz z obsługą serwisową .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Komunalna 5
1.4.2.) Miejscowość: Koszalin
1.4.3.) Kod pocztowy: 75-724
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564313
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00542312
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Naprawa zwijarki membran EQDL 9400 wraz z obsługą serwisową w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie. Przeznaczenie Samobieżna zwijarka membran przeznaczona jest do przykrywania i odkrywania boksów kompostowych wypełnionych odpadem o kodzie 19 12 12 w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie. Przedmiot zamówienia obejmuje przegląd i naprawę lub wymianę na nowe następujących elementów zwijarki membran EQDL9400: Agregat prądotwórczy KIPOR KDE12:3.3 System urządzeń elektrycznych oraz automatycznego sterowania funkcji zwijarki membran EQDL 9400: Oprogramowanie sterujące funkcjami zwijarki membran EQDL 9400: 3.2 Konstrukcja i układ jezdny zwijarki membran EQDL9400: Wizja lokalna
Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp złożenie oferty może nastąpić po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Zamawiający wymaga, by wykonawcy odbyli wizję lokalną przed przystąpieniem do złożenia oferty na przedmiotowe zamówienie.
Zamawiający ustala termin odbycia wizji lokalnej w dniach 15 i 17 października 2024 r.
w godzinach od 6:00 do 14:00 w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie
przy ul. Łubuszan 80.
Uczestnik wizji lokalnej winien zgłosić się w jednym z w/w terminów w budynku administracyjnym – Sekretariacie Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie
przy ul. Łubuszan 80, (pokój nr 5) celem dokonania rejestracji.
Wizji lokalnej można dokonać w jednym z w/w dni lub w obu dniach, jeżeli zachodzi taka konieczność. Rejestr uczestników wizji lokalnej nie będzie udostępniony przez Zamawiającego na stronie internetowej prowadzonego postępowania, będzie stanowił załącznik do protokołu postępowania.
Przeprowadzenie wizji lokalnej nastąpi przy udziale wyznaczonego pracownika Zamawiającego wskazanego w trakcie rejestracji uczestnika wizji lokalnej.
Podczas wizji Zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień na pytania uczestników wizji dotyczących treści SWZ.
W toku wizji lokalnej w danym dniu, uczestnik może zwrócić się do Zamawiającego
o wyjaśnienie treści SWZ poprzez pisemne sformułowania zapytania i przekazanie go
w sekretariacie Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie
przy ul. Łubuszan 80, (pokój nr 5).
W terminie 3 dni od zakończenia wizji lokalnej Zamawiający sporządzi informację zawierającą zgłoszone zapytania o wyjaśnienie treści SWZ oraz udzielenie odpowiedzi na nie, bez wskazywania źródeł zapytań i udostępni te informacje na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej, określonej w SWZ w Rozdział I Instrukcja dla Wykonawców pkt 20. Wizja lokalna.
Po zmianie:
Naprawa zwijarki membran EQDL 9400 wraz z obsługą serwisową w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie. Przeznaczenie Samobieżna zwijarka membran przeznaczona jest do przykrywania i odkrywania boksów kompostowych wypełnionych odpadem o kodzie 19 12 12 w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie. Przedmiot zamówienia obejmuje przegląd i naprawę lub wymianę na nowe następujących elementów zwijarki membran EQDL9400: Agregat prądotwórczy KIPOR KDE12:3.3 System urządzeń elektrycznych oraz automatycznego sterowania funkcji zwijarki membran EQDL 9400: Oprogramowanie sterujące funkcjami zwijarki membran EQDL 9400: 3.2 Konstrukcja i układ jezdny zwijarki membran EQDL9400: Wizja lokalna
Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp złożenie oferty może nastąpić po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Zamawiający wymaga, by wykonawcy odbyli wizję lokalną przed przystąpieniem do złożenia oferty na przedmiotowe zamówienie.
Zamawiający ustala termin odbycia wizji lokalnej w dniach 15 i 17 października 2024 r. w godzinach od 6:00 do 14:00 w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie
przy ul. Łubuszan 80.Uczestnik wizji lokalnej winien zgłosić się w jednym z w/w terminów w budynku administracyjnym – Sekretariacie Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80, (pokój nr 5) celem dokonania rejestracji. Wizji lokalnej można dokonać w jednym z w/w dni lub w obu dniach, jeżeli zachodzi taka konieczność. Rejestr uczestników wizji lokalnej nie będzie udostępniony przez Zamawiającego na stronie internetowej prowadzonego postępowania, będzie stanowił załącznik do protokołu postępowania.Przeprowadzenie wizji lokalnej nastąpi przy udziale wyznaczonego pracownika Zamawiającego wskazanego w trakcie rejestracji uczestnika wizji lokalnej.Podczas wizji Zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień na pytania uczestników wizji dotyczących treści SWZ.W toku wizji lokalnej w danym dniu, uczestnik może zwrócić się do Zamawiającego
o wyjaśnienie treści SWZ poprzez pisemne sformułowania zapytania i przekazanie go w sekretariacie Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80, (pokój nr 5).
W terminie 3 dni od zakończenia wizji lokalnej Zamawiający sporządzi informację zawierającą zgłoszone zapytania o wyjaśnienie treści SWZ oraz udzielenie odpowiedzi na nie, bez wskazywania źródeł zapytań i udostępni te informacje na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Zamawiający informuje, że na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej, określonej w SWZ w Rozdział I Instrukcja dla Wykonawców pkt 20. Wizja lokalna. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał co najmniej 60% przedmiotu zamówienia (wartości zamówienia) do 30.12.2024r. i w tym terminie przedłożył protokół potwierdzający częściowe wykonanie zatwierdzony przez Zamawiającego. Pozostała część, tj. nie więcej niż 40% przedmiotu zamówienia (wartości zamówienia) musi być wykonana do dnia 31.01.2025r., co zostanie potwierdzone protokołem potwierdzającym częściowe wykonanie zatwierdzonym przez Zamawiającego. Po potwierdzeniu protokołu, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest wystawić fakturę za częściową realizację umowy. Wykonawca wykona przegląd oraz serwis zgodnie
z zapisami SWZ. Zamawiający dopuszcza wykonanie ewentualnych napraw używając części innych niż oryginalne, ale kompatybilnych i nie gorszej jakości niż oryginalne, które zastosowano w agregacie prądotwórczym używanym przez Zamawiającego. Zamawiający wyraża zgodę na możliwość realizacji naprawy w siedzibie wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmianę producenta: -agregatu, -przekładni, -silników, -sterownika plc, -zwijaka kablowego. Zamawiający dopuszcza etapowanie naprawy.Zamawiający nie dopuszcza odbiorów częściowych poza RZOO w Sianowie. zamawiający dopuszcza zmianę układu skrętnego z obecnego drążkowego (skręcanie par kół ) na układ skręcający każdym z 4 kół niezależnie, Zamawiający dopuszcza oba rozwiązania. Montaż/demontaż możliwy jest w godzinach 6-22, czyli w godzinach pracy RZOO Sianów.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2024-12-20
Po zmianie:
2025-01-31
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-23 09:00
Po zmianie:
2024-10-31 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-23 09:15
Po zmianie:
2024-10-31 08:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-21
Po zmianie:
2024-11-30
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Koszalinie
- "Wywozu odcieków przemysłowych z RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 do punktu stacji zlewnej Oczyszczalni Ścieków w Jamnie w ilości do 13000 m3 w 2025 roku" .
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2024/2025 przez Miasto Koszalin
- 34/TP1/SZP-2/2024 Zakup subskrypcji do kolekcji książek elektronicznych w wersji pełnotekstowej na platformie internetowej.
- Zarządzanie Projektem pt.: Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Kołobrzeg - Pyszka
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" (...)
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.