Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00542312/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00564313/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa zwijarki membran EQDL 9400 wraz z obsługą serwisową .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komunalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-724
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 348-44-44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9958031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa zwijarki membran EQDL 9400 wraz z obsługą serwisową .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96bdd20c-9680-4fe1-a035-b4cae4242712
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542312
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 48/AP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 296666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa zwijarki membran EQDL 9400 wraz z obsługą serwisową w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie. Przeznaczenie Samobieżna zwijarka membran przeznaczona jest do przykrywania i odkrywania boksów kompostowych wypełnionych odpadem o kodzie 19 12 12 w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie. Przedmiot zamówienia obejmuje przegląd i naprawę lub wymianę na nowe następujących elementów zwijarki membran EQDL9400: Agregat prądotwórczy KIPOR KDE12:3.3 System urządzeń elektrycznych oraz automatycznego sterowania funkcji zwijarki membran EQDL 9400: Oprogramowanie sterujące funkcjami zwijarki membran EQDL 9400: 3.2 Konstrukcja i układ jezdny zwijarki membran EQDL9400: Wizja lokalna
Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp złożenie oferty może nastąpić po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Zamawiający wymaga, by wykonawcy odbyli wizję lokalną przed przystąpieniem do złożenia oferty na przedmiotowe zamówienie.
Zamawiający ustala termin odbycia wizji lokalnej w dniach 15 i 17 października 2024 r. w godzinach od 6:00 do 14:00 w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie
przy ul. Łubuszan 80.Uczestnik wizji lokalnej winien zgłosić się w jednym z w/w terminów w budynku administracyjnym – Sekretariacie Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80, (pokój nr 5) celem dokonania rejestracji. Wizji lokalnej można dokonać w jednym z w/w dni lub w obu dniach, jeżeli zachodzi taka konieczność. Rejestr uczestników wizji lokalnej nie będzie udostępniony przez Zamawiającego na stronie internetowej prowadzonego postępowania, będzie stanowił załącznik do protokołu postępowania.Przeprowadzenie wizji lokalnej nastąpi przy udziale wyznaczonego pracownika Zamawiającego wskazanego w trakcie rejestracji uczestnika wizji lokalnej.Podczas wizji Zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień na pytania uczestników wizji dotyczących treści SWZ.W toku wizji lokalnej w danym dniu, uczestnik może zwrócić się do Zamawiającego
o wyjaśnienie treści SWZ poprzez pisemne sformułowania zapytania i przekazanie go w sekretariacie Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80, (pokój nr 5).
W terminie 3 dni od zakończenia wizji lokalnej Zamawiający sporządzi informację zawierającą zgłoszone zapytania o wyjaśnienie treści SWZ oraz udzielenie odpowiedzi na nie, bez wskazywania źródeł zapytań i udostępni te informacje na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Zamawiający informuje, że na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej, określonej w SWZ w Rozdział I Instrukcja dla Wykonawców pkt 20. Wizja lokalna. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał co najmniej 60% przedmiotu zamówienia (wartości zamówienia) do 30.12.2024r. i w tym terminie przedłożył protokół potwierdzający częściowe wykonanie zatwierdzony przez Zamawiającego. Pozostała część, tj. nie więcej niż 40% przedmiotu zamówienia (wartości zamówienia) musi być wykonana do dnia 31.01.2025r., co zostanie potwierdzone protokołem potwierdzającym częściowe wykonanie zatwierdzonym przez Zamawiającego. Po potwierdzeniu protokołu, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest wystawić fakturę za częściową realizację umowy. Wykonawca wykona przegląd oraz serwis zgodnie
z zapisami SWZ. Zamawiający dopuszcza wykonanie ewentualnych napraw używając części innych niż oryginalne, ale kompatybilnych i nie gorszej jakości niż oryginalne, które zastosowano w agregacie prądotwórczym używanym przez Zamawiającego. Zamawiający wyraża zgodę na możliwość realizacji naprawy w siedzibie wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmianę producenta: -agregatu, -przekładni, -silników, -sterownika plc, -zwijaka kablowego. Zamawiający dopuszcza etapowanie naprawy.Zamawiający nie dopuszcza odbiorów częściowych poza RZOO w Sianowie. zamawiający dopuszcza zmianę układu skrętnego z obecnego drążkowego (skręcanie par kół ) na układ skręcający każdym z 4 kół niezależnie, Zamawiający dopuszcza oba rozwiązania. Montaż/demontaż możliwy jest w godzinach 6-22, czyli w godzinach pracy RZOO Sianów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539109,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 730738,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 730738,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IPSUM TECHNICS Krzysztof Kubicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641809388
7.3.3) Ulica: Ujastek 11
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-752
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zleci wykonanie części przedmiotu Umowy podwykonawcom w następującym zakresie: automatyki i sterowania.
Monit SHM Sp. z o.o.
Ul. Kantorowicka 400
31-763 Kraków
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Kubicki IPSUM-TECHNICS
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Kubicki IPSUM-TECHNICS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 730738,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-31INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Zarządzanie Projektem pt.: Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Kołobrzeg - Pyszka
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" (...)
- Usługa przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego na potrzeby 17 WOG w 2025 roku ( 5 zadań).
- Usługa naprawy pojazdów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (9 zadań).
- Naprawy cystern, cystern dystrybutorów, naprawy armatury stacjonarnej MPS.
- "Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Koszalinie ".
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.