Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00473868/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dostrzegalni przeciwpożarowej na terenie leśnictwa Szklana Huta w Nadleśnictwie Choczewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Choczewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036795
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świerkowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Choczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-210
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 058 572 26 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: choczewo@gdansk.lasy.gov.p.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://choczewo.gdansk.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_choczewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dostrzegalni przeciwpożarowej na terenie leśnictwa Szklana Huta w Nadleśnictwie Choczewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c38e8aa-7975-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131963/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja dostrzegalni ppoż w Leśnictwie Szklana Huta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473868
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 163226,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dostrzegalni przeciwpożarowej na terenie leśnictwa Szklana Huta w Nadleśnictwie Choczewo.
2. Zakres prac obejmuje:
a) wymiana 9 sztuk okien wieży wraz z parapetami, montaż daszków ochronnych;
b) naprawa i malowanie elewacji wieży;
c) naprawa i malowanie wewnętrznej ściany wieży;
d) czyszczenie powierzchni metalowych schodów i dwukrotne pomalowanie farbą antykorozyjną;
e) wymiana w kabinie obserwatora okien i drzwi wraz z ramami, malowanie ochronne stalowej konstrukcji kabiny;
f) remont betonowej galerii widokowej wieży;
g) remont okładziny sufitu w kabinie obserwatora;
h) usprawnienie wentylacji w kabinie obserwatora;
i) wymiana klapy włazowej (kompletnej) wejścia do kabiny obserwatora. Montaż uchwytu przy zejściu na schody;
j) wykonanie nowego stopnia wieży;
k) usprawnienie wentylacji trzonu wieży;
l) obniżenie poziomu wejścia do budynku, wymiana drzwi wejściowych, montaż zadaszenia nad wejściem, wymiana lampy oświetleniowej;
ł) wywiezienie i utylizacja materiałów porozbiórkowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)
3) Przedmiar robót (dokument pomocniczy),
stanowiące załącznik nr 9 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości (na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych albo od daty podpisania dokumentu potwierdzającego usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym, w sytuacji gdy Zamawiający odebrał Przedmiot Umowy z wadami. Okres rękojmi za wykonany przedmiot zamówienia jest równy okresowi gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca może udzielić dłuższej gwarancji jeżeli chce uzyskać dodatkowe punkty z zakresu pozacenowych kryteriów oceny ofert.
5. Wykonawca i jego ewentualni podwykonawcy są zobowiązany zatrudnić na umowę o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U 2023 poz. 1465). Umowy te będą podlegały sprawdzeniu zgodnie z uregulowaniami prawnymi w tym zakresie. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace budowlano-montażowe objęte zakresem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45442110-1 - Malowanie budynków
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191051,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353871,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191051,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budownictwa Ogólnego Wiesława Czarnocka Czarnocki II
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421345485
7.3.3) Ulica: Jana Styp-Rekowskiego 68A/1
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWNICTWA OGÓLNEGO WIESŁAWA CZARNOCKA CZARNOCKI II
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWNICTWA OGÓLNEGO WIESŁAWA CZARNOCKA CZARNOCKI II
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191051,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.