Og³oszenie z dnia 2024-10-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00527873/01 - Og³oszenie z dnia 2024-10-03
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony osób i mienia w Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: J. Fa³ata 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bystra
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 499 18 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalbystra.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://szpitalbystra.logintrade.net/zapytania_email,174896,2dd9de3ef52e6506c606e415d2976059.html1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony osób i mienia w Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d8a20e3b-1a07-47ef-810a-cde651ebbf29
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00564618
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00037867/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.8 ¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony osób i mienia (zamówienie na us³ugi spo³eczne 2024)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00527873
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21/Dz.ZP/380/Dz.AE/11/2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 1695728,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszej umowy jest ¶wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony osób i mienia w Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, przez któr± rozumie siê wszelkie dzia³ania maj±ce na celu zapewnienie bezpieczeñstwa ¿ycia, zdrowia i nietykalno¶ci osobistej (ochrona osób) oraz wszelkie dzia³ania zapobiegaj±ce przestêpstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a tak¿e przeciwdzia³aj±ce powstawaniu szkody, wynikaj±cej z tych zdarzeñ oraz niedopuszczaj±ce do wstêpu osób nieuprawnionych na teren chroniony (ochrona mienia), realizacja us³ug z zakresu zabezpieczenia technicznego, polegaj±cych na przegl±dach i naprawach urz±dzeñ alarmowych w miejscach ich zainstalowania oraz monta¿u systemu do kontroli obchodu, ¶wiadczenie innych us³ug, opisanych w rodz. II ust. 1 SWZ oraz w za³±czniku nr 7 – projekt umowy.
Us³uga ochrony osób i mienia (wraz z innymi us³ugami) realizowana bêdzie w formie:
1) sta³ej bezpo¶redniej (stacjonarnej) ochrony fizycznej oraz ochrony polegaj±cej na sta³ym dozorze sygna³ów przesy³anych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urz±dzeniach i systemach alarmowych, na nastêpuj±cych warunkach:
a) jeden pracownik ochrony, codziennie ca³odobowo, na posterunku zlokalizowanym w budynku stacji monitoringu wizyjnego, pe³ni±cej jednocze¶nie funkcjê g³ównego punktu informacyjnego (recepcyjnego), przy g³ównym wje¼dzie do CPiT w Bystrej
b) jeden pracownik ochrony, codziennie w godzinach od 7:00 do 17:00, na posterunku zlokalizowanym w pomieszczeniu monitoringu wizyjnego (punktu informacyjnego/recepcyjnego) w Pawilonie medycznym nr 4
c) ca³odobowa obs³uga systemu parkingowego
d) ca³odobowego monitorowania systemu po¿arowego oraz systemu sygnalizacji po¿arowej.
e) ca³odobowy monitoring sygna³ów pochodz±cych z systemów alarmowych w obiektach Zamawiaj±cego tj. sygna³ów:
• alarmu w³amaniowego, znajduj±cego siê w budynkach: administracji, apteki szpitalnej, Poradni POZ, Archiwum, Pawilonu medycznego nr 4 (w tym: Pracownia RTG, Badañ Endoskopowych, Blok Operacyjny),
• alarmu napadowego, znajduj±cego siê w obiekcie „Apartamenty Bystra” ¶wiadcz±cym us³ugi hotelarskie oraz w Izbie Przyjêæ,
przesy³anych do lokalnej stacji monitorowania Wykonawcy wraz z interwencj± patrolu interwencyjnego oraz powiadomieniem telefonicznym zamawiaj±cego.
Szczegó³owo opis us³ugi zosta³ wskazany w rozdz. II ust. 1 SWZ oraz zapisach projektu umowy - Za³. nr 7 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79700000-1 - Us³ugi detektywistyczne i ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
79714000-2 - Us³ugi w zakresie nadzoru
79715000-9 - Us³ugi patrolowe
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1602936,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1698979,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1651644,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FOSA OCHRONA Sp. z o. o. - LIDER
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Firma Ochrony Szkolenia Asekuracji Fosa Sp. z o. o. - PARTNER, ERA Sp. z o. o. - PARTNER, KOMES Ochrona Sp. z o. o. - PARTNER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242842326
7.3.3) Ulica: ul. Katowicka 115d
7.3.4) Miejscowo¶æ: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1651644,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BYSTRA
wiêcej: przetargi BYSTRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zak³adu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na ¶wiadczenie us³ug ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zak³adu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mys³owicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okrêgowej w Przemy¶lu oraz w podleg³ych jednostkach rejonowych.
- Us³uga bezpo¶redniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okrêgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podleg³ych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiaj±cego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w 2025 roku w budynkach Skarbu Pañstwa
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okrêgowej w Elbl±gu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.