eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćDostawa warzyw i kiszonek do Zakładu Karnego w Zamościu



Ogłoszenie z dnia 2024-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw i kiszonek do Zakładu Karnego w Zamościu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W ZAMOŚCIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654606

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Okrzei 14

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 638 00 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_zamosc@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ssdip.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75c05341-958a-4bd6-934c-f85f7870b816

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zakład Karny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa warzyw i kiszonek do Zakładu Karnego w Zamościu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75c05341-958a-4bd6-934c-f85f7870b816

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564735

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015311/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa warzyw i kiszonek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494110

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 143624,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I-sza
Dostawa warzyw do Zakładu Karnego w Zamościu
Kapusta biała
Kapusta – odmiana jadalna do bezpośredniego spożycia – musi być zdrowa, jędrna, czysta i niepopękana.
Cechy wykluczające:
Zaparzona, zmarznięta, obcy smak i zapach, nadgniła, zapleśniała, obecność szkodników i ich pozostałości;
Opakowanie:
Worek raszlowy/siatkowy do 25 kg
kg
8 500
CPV 03221410-3
Marchew
Marchew – odmiana jadalna do bezpośredniego spożycia – musi być zdrowa, świeża, bez naci, jędrna i czysta (niemyta).
Cechy wykluczające:
Nadgniła, zmarznięta, zaparzona, zapleśniała, obcy smak i zapach, zwiędnięta, uszkodzona mechanicznie bądź przez choroby lub szkodniki;
Opakowanie:
Worek raszlowy/siatkowy do 25 kg
kg
12 000
CPV 03221112-4
Cebula
Cebula z łuską – do bezpośredniego spożycia – musi być zdrowa, jędrna, bez szczypioru i czysta.
Minimalna średnica: 50 mm.
Cechy wykluczające:
Nadgniła, zmarznięta, zaparzona, zapleśniała, obcy smak i zapach, uszkodzona przez choroby lub szkodniki;
Opakowanie:
Worek raszlowy/siatkowy do 25 kg
kg
8 500
CPV 03221113-1
Burak czerwony
Burak czerwony – odmiana jadalna – musi być zdrowy, jędrny, bez liści i czysty (niemyty).
Minimalna średnica: 50 mm.
Cechy wykluczające:
Nadgniły, zaparzony, zmarznięty, zapleśniały, obcy smak i zapach, zwiędnięty, uszkodzony mechanicznie bądź przez choroby lub szkodniki;
Opakowanie:
Worek raszlowy/siatkowy do 25 kg
kg
8 500
CPV 03221111-7
Jabłko
Jabłko – do bezpośredniego spożycia – musi być zdrowe, świeże, jędrne i czyste.
Gramatura: 150-200 g/szt.
Cechy wykluczające:
Zaparzone, zmarznięte, obcy smak i zapach, nadgniłe, zapleśniałe, obecność szkodników i ich pozostałości, uszkodzone mechanicznie;
Opakowanie:
Skrzynka lub worek raszlowy/siatkowy do 15 kg
kg
1 600
CPV 03222321-9

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221410-3 - Kapusta

03221112-4 - Marchew

03221113-1 - Cebula

03221111-7 - Burak ćwikłowy

03222321-9 - Jabłka

4.5.5.) Wartość części: 63404,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II- ga
Dostawa kiszonek do Zakładu Karnego w Zamościu
1.
Ogórek kiszony
Ogórki kiszone dość luźno ułożone, całe, jędrne, chrupkie.
Cechy wykluczające:
Nadgniłe, zapleśniałe, obcy smak i zapach, uszkodzone mechanicznie bądź przez choroby lub szkodniki;
Opakowanie:
Pojemnik/Wiaderko o wadze od 10kg do 30 kg masy netto ogórka kiszonego
kg
3 200
2.
Kapusta kiszona
Kapusta kiszona - produkt otrzymany z kapusty głowiastej białej, oczyszczonej z liści zewnętrznych, pokrojonej, zasolonej i poddanej naturalnemu procesowi fermentacji mlekowej.
Cechy wykluczające:
Zapleśniała, obcy smak i zapach, uszkodzona przez choroby lub szkodniki;
Opakowanie:
Pojemnik/Wiaderko o wadze od 10kg do 30 kg masy netto kapusty kiszonej
kg
4 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331480-5 - Warzywa tymczasowo zakonserwowane

15331142-4 - Kapusta przetworzona

4.5.5.) Wartość części: 34020,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III- cia
Dostawa ziemniaków do Zakładu Karnego w Zamościu
1.
Ziemniak jadalny
Ziemniak – odmiana jadalna i jednorodna przy każdej dostawie – musi być zdrowy, jędrny i czysty (niemyty).
Minimalna średnica: 50 mm
Cechy wykluczające:
Zaparzony, obcy smak i zapach, nadgnity, zapleśniały, uszkodzony mechanicznie, obecność szkodników i ich pozostałości;
Opakowanie:
Worek raszlowy/siatkowy do 25 kg
kg
40 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 46200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Tarka Rolniczy Handel Detaliczny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171173136

7.3.3) Ulica: Strzelce 100, 24-150 Nałęczów

7.3.4) Miejscowość: Strzelce

7.3.5) Kod pocztowy: 24-150

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU SAUERKRAUT Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182168931

7.3.3) Ulica: ul. Łódzka 141

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Skurski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131444209

7.3.3) Ulica: Strzeszkowice Małe 41

7.3.4) Miejscowość: Niedrzwica Duża

7.3.5) Kod pocztowy: 24-220

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.