Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00494110/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw i kiszonek do Zakładu Karnego w Zamościu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W ZAMOŚCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Okrzei 14
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 638 00 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_zamosc@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ssdip.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75c05341-958a-4bd6-934c-f85f7870b8161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zakład Karny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa warzyw i kiszonek do Zakładu Karnego w Zamościu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75c05341-958a-4bd6-934c-f85f7870b816
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564735
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015311/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa warzyw i kiszonek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494110
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 143624,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I-szaDostawa warzyw do Zakładu Karnego w Zamościu
Kapusta biała
Kapusta – odmiana jadalna do bezpośredniego spożycia – musi być zdrowa, jędrna, czysta i niepopękana.
Cechy wykluczające:
Zaparzona, zmarznięta, obcy smak i zapach, nadgniła, zapleśniała, obecność szkodników i ich pozostałości;
Opakowanie:
Worek raszlowy/siatkowy do 25 kg
kg
8 500
CPV 03221410-3
Marchew
Marchew – odmiana jadalna do bezpośredniego spożycia – musi być zdrowa, świeża, bez naci, jędrna i czysta (niemyta).
Cechy wykluczające:
Nadgniła, zmarznięta, zaparzona, zapleśniała, obcy smak i zapach, zwiędnięta, uszkodzona mechanicznie bądź przez choroby lub szkodniki;
Opakowanie:
Worek raszlowy/siatkowy do 25 kg
kg
12 000
CPV 03221112-4
Cebula
Cebula z łuską – do bezpośredniego spożycia – musi być zdrowa, jędrna, bez szczypioru i czysta.
Minimalna średnica: 50 mm.
Cechy wykluczające:
Nadgniła, zmarznięta, zaparzona, zapleśniała, obcy smak i zapach, uszkodzona przez choroby lub szkodniki;
Opakowanie:
Worek raszlowy/siatkowy do 25 kg
kg
8 500
CPV 03221113-1
Burak czerwony
Burak czerwony – odmiana jadalna – musi być zdrowy, jędrny, bez liści i czysty (niemyty).
Minimalna średnica: 50 mm.
Cechy wykluczające:
Nadgniły, zaparzony, zmarznięty, zapleśniały, obcy smak i zapach, zwiędnięty, uszkodzony mechanicznie bądź przez choroby lub szkodniki;
Opakowanie:
Worek raszlowy/siatkowy do 25 kg
kg
8 500
CPV 03221111-7
Jabłko
Jabłko – do bezpośredniego spożycia – musi być zdrowe, świeże, jędrne i czyste.
Gramatura: 150-200 g/szt.
Cechy wykluczające:
Zaparzone, zmarznięte, obcy smak i zapach, nadgniłe, zapleśniałe, obecność szkodników i ich pozostałości, uszkodzone mechanicznie;
Opakowanie:
Skrzynka lub worek raszlowy/siatkowy do 15 kg
kg
1 600
CPV 03222321-9
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221410-3 - Kapusta
03221112-4 - Marchew
03221113-1 - Cebula
03221111-7 - Burak ćwikłowy
03222321-9 - Jabłka
4.5.5.) Wartość części: 63404,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II- gaDostawa kiszonek do Zakładu Karnego w Zamościu
1.
Ogórek kiszony
Ogórki kiszone dość luźno ułożone, całe, jędrne, chrupkie.
Cechy wykluczające:
Nadgniłe, zapleśniałe, obcy smak i zapach, uszkodzone mechanicznie bądź przez choroby lub szkodniki;
Opakowanie:
Pojemnik/Wiaderko o wadze od 10kg do 30 kg masy netto ogórka kiszonego
kg
3 200
2.
Kapusta kiszona
Kapusta kiszona - produkt otrzymany z kapusty głowiastej białej, oczyszczonej z liści zewnętrznych, pokrojonej, zasolonej i poddanej naturalnemu procesowi fermentacji mlekowej.
Cechy wykluczające:
Zapleśniała, obcy smak i zapach, uszkodzona przez choroby lub szkodniki;
Opakowanie:
Pojemnik/Wiaderko o wadze od 10kg do 30 kg masy netto kapusty kiszonej
kg
4 000
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331480-5 - Warzywa tymczasowo zakonserwowane
15331142-4 - Kapusta przetworzona
4.5.5.) Wartość części: 34020,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III- ciaDostawa ziemniaków do Zakładu Karnego w Zamościu
1.
Ziemniak jadalny
Ziemniak – odmiana jadalna i jednorodna przy każdej dostawie – musi być zdrowy, jędrny i czysty (niemyty).
Minimalna średnica: 50 mm
Cechy wykluczające:
Zaparzony, obcy smak i zapach, nadgnity, zapleśniały, uszkodzony mechanicznie, obecność szkodników i ich pozostałości;
Opakowanie:
Worek raszlowy/siatkowy do 25 kg
kg
40 000
4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 46200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Tarka Rolniczy Handel Detaliczny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171173136
7.3.3) Ulica: Strzelce 100, 24-150 Nałęczów
7.3.4) Miejscowość: Strzelce
7.3.5) Kod pocztowy: 24-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU SAUERKRAUT Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182168931
7.3.3) Ulica: ul. Łódzka 141
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE SAUERKRAUT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Skurski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131444209
7.3.3) Ulica: Strzeszkowice Małe 41
7.3.4) Miejscowość: Niedrzwica Duża
7.3.5) Kod pocztowy: 24-220
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-31INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi w zakresie przeglądów,konserwacji,naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego sł. żywnościowej w 32WOG oraz jednostkach, instytucjach wojskowych na zaopatrzeniu 32WOG w zakresie 4 części
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Dostawa sprzętu gastronomicznego - wyposażenie punktów żywnościowych wraz z rozładunkiem w magazynie 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
- Dostawa drobiu i podrobów drobiowych
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Zamościu
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy warzyw, ziemniaków jadalnych, owoców cytrusowych
- Dostawa warzyw dla potrzeb kuchni szpitalnej - z podziałem na zadania - powtórzone
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Stradomi Wierzchniej z podziałem na 5 części
- Dostawa artykułów żywnościowych do kuchni w Pilchowicach Zespołu Szkół im. Świętej Jadwigi Śląskiej we Wleniu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Bajka w Międzyborzu w 2025 r.
- Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025/1
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.