Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00104988/01 - Wynik z dnia 2024-02-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie i dostawa nowych worków brązowych do zbierania odpadów bio
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa nowych worków brązowych do zbierania odpadów bio
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05c2f33c-9036-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00565221
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/138526/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/138526/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem:
https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/138526/notice/public/details
2. W celu bezproblemowej pracy z Platformą, Wykonawca powinien posiadać
co najmniej:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
c) włączoną obsługę JavaScript;
d) zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
e) zainstalowaną dowolną przeglądarkę internetową w wersji wspieranej przez producenta, obsługującą TLS 1.2.
3. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- jeżeli w wyniku podpisywania kwalifikowanym podpisem elektronicznym pliku
w formacie innym niż „pdf" zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem),
- Zamawiający zaleca, aby kwalifikowany podpis elektroniczny, którym posługuje się Wykonawca był podpisem wydanym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, bądź innych krajów należących do Unii Europejskiej.
4. Dopuszczalny format podpisu osobistego:
− dokumenty w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpisywać podpisem wewnętrznym (otoczonym),
− dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
5. Dopuszczalny format podpisu zaufanego: wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”.
6. Obsługiwane przez Platformę formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości
do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami został opisany w pkt. 5 Części I SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został określony w pkt. 29 Części I SWZ oraz w załączniku do Części VI SWZ – Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.27.51.2023.LK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa nowych worków brązowych do zbierania odpadów bio:
Zadanie 1- wykonanie i dostawa worków brązowych, kompostowalnych w planowanej ilości 600 000 szt, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Części II SW - OPZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie określonym w zamówieniu podstawowym tabela nr 1.1 Części II SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia - tabela nr 1.2 OPZ na zasadach prawa opcji do maksymalnej nominalnej wartości zobowiązania, tj. do kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia dla planowanej wielkości zamówienia stanowiącej sumę zamówienia podstawowego i zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji.Prawem opcji będzie objęty przedmiot zamówienia, określony w tabeli nr 1.2 OPZ - Zakres zamówienia w ramach prawa opcji, a realizacja prawa opcji polegać będzie na realizacji zamówień częściowych przedmiotu zamówienia
w cenie jednostkowej zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający nie jest w stanie określić konkretnej liczby worków przewidywanych do zakupienia w ramach prawa opcji, ponieważ zapotrzebowanie na worki zależne jest od faktycznego ich zużycia przez mieszkańców w miejscowości, w której Zamawiający realizuje odbiór odpadów oraz liczby zawartych przez Zamawiającego kontraktów. Wobec powyższego, w przypadku skorzystania z prawa opcji, Zamawiający każdorazowo wskaże w zamówieniu częściowym, realizowanym w ramach prawa opcji wymaganą liczbę worków ( z ilości wskazanej w tabeli nr 1.2 OPZ).
Zamawiający wyjaśnia, że w przypadku skorzystania przez niego z prawa opcji, Zamawiający może oczekiwać dostawy większej liczby asortymentu z tabeli nr 1.2 OPZ niż ilość tam wskazana, z zastrzeżeniem że maksymalną wartością opcji jest maksymalna nominalna wartość zobowiązania, o której mowa powyżej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa nowych worków brązowych do zbierania odpadów bio:
Zadanie 2- wykonanie i dostawa brązowych worków foliowych w planowanej ilości 800 000 szt, zgodnie z opisem zawartym w Części II SWZ - OPZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie określonym w zamówieniu podstawowym tabela nr 2.1 Części II SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia - tabela nr 2.2 OPZ na zasadach prawa opcji do maksymalnej nominalnej wartości zobowiązania, tj. do kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia dla planowanej wielkości zamówienia stanowiącej sumę zamówienia podstawowego i zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji.Prawem opcji będzie objęty przedmiot zamówienia, określony w tabeli nr 2.2 OPZ - Zakres zamówienia w ramach prawa opcji, a realizacja prawa opcji polegać będzie na realizacji zamówień częściowych przedmiotu zamówienia
w cenie jednostkowej zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający nie jest w stanie określić konkretnej liczby worków przewidywanych do zakupienia w ramach prawa opcji, ponieważ zapotrzebowanie na worki zależne jest od faktycznego ich zużycia przez mieszkańców w miejscowości, w której Zamawiający realizuje odbiór odpadów oraz liczby zawartych przez Zamawiającego kontraktów. Wobec powyższego, w przypadku skorzystania z prawa opcji, Zamawiający każdorazowo wskaże w zamówieniu częściowym, realizowanym w ramach prawa opcji wymaganą liczbę worków ( z ilości wskazanej w tabeli nr 2.2 OPZ).
Zamawiający wyjaśnia, że w przypadku skorzystania przez niego z prawa opcji, Zamawiający może oczekiwać dostawy większej liczby asortymentu z tabeli nr 2.2 OPZ niż ilość tam wskazana, z zastrzeżeniem że maksymalną wartością opcji jest maksymalna nominalna wartość zobowiązania, o której mowa powyżej.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak
6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/138526/notice/public/details
6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:
Dotyczy wyłącznie Zadania 2 (Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w zakresie Zadania 1 ):1. Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli Zadaniu 2 zostaną złożone, co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Elementem, której wartość będzie przedmiotem aukcji elektronicznej jest cena jednostkowa netto za worek zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w zakresie Zadanie 2. Wartościami wyjściowymi w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy są ceny jednostkowe netto, wynikające z oferty złożonej przez danego Wykonawcę w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu, przy czym:
„Cena oferty brutto” – ma charakter zmienny, tj. może ulec zmianie w wyniku złożenia oferty (postąpienia) w toku aukcji elektronicznej;
Wykonawca składając w toku aukcji elektronicznej kolejne korzystniejsze postąpienia oferuje niższą cenę jednostkową netto za zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w zakresie Zadanie 2.
3. Minimalna wartość postąpienia to 0,01 PLN (w odniesieniu do ceny jednostkowej netto).
4. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się w formie elektronicznej (muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
Szczegółowe informacje zawarte są w pkt 20 Części I SWZ.
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:Zadanie 1 – 5 100,00 zł,
Zadanie 2 – 2 240,00 zł.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcja i spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kopia potwierdzona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania, którego dotyczy i zakresu umocowania pełnomocnika.
3. Podpisy na pełnomocnictwie muszą być złożone przez osoby uprawnione
do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. W przypadku, gdy upoważnienie osób podpisujących pełnomocnictwa nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawca udowodni upoważnienie tych osób w szczególności przedstawiając stosowne pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony
w sposób określony w pkt. 11.7.3. SWZ.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja), żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy lub w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.).
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy członek konsorcjum/wspólnik spółki cywilnej) składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa: w art. 108 ust. 1 ustawy, w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.). W tym celu każdy z członków konsorcjum/ wspólnik spółki cywilnej wypełnia oświadczenie – wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
6. Oświadczenia lub formularze sporządzone zgodnie z załączonymi do SWZ wzorami, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
7. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.6.2. SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy uczestnik konsorcjum oraz wspólnik spółki cywilnej) składa indywidualnie.
8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonują wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Podpis i poświadczenie za zgodność z oryginałem muszą być złożone za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
9. Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 i 2 ustawy, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających ich przewidzenia w SWZ, a także zmian, których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano we wzorze umowy – Części VI SWZ – Projektowane postanowienia umowy. Zmiany w umowie mogą być dokonywane w przypadkach określonych we wzorze umowy – Części VI SWZ – Projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-03 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/138526/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-03 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
numeracja przeniesiona z SWZ:11.5. Na ofertę składają się:
11.5.1. wypełniony Formularz oferty dla danego zadania – wg wzoru określonego w Części III SWZ;
11.5.2. wypełniony Formularz cenowy dla danego zadania – wg wzoru określonego w Części V SWZ.
11.6. Do oferty Wykonawca dołącza:
11.6.1. oryginał dokumentu wadium, jeśli wadium jest składane w innej formie niż pieniężna – zgodnie z zapisami pkt. 10.4. SWZ
11.6.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
11.6.3. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie
do reprezentowania Wykonawcy jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy (z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru).
Powyższe stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej).
11.6.4. w przypadku, gdy oferta zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa – dowody, o których mowa w pkt. 11.9.3. SWZ
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 ustawy lub w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez PCUW w Rawiczu w 2025 roku.
- SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW
- "Sukcesywne dostawy w roku 2025 do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju worków do segregacji odpadów"
- Zakup, dostawa i rozładunek 500 000 szt. worków przeciwpowodziowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- "Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów do Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie Sp. z o.o."
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.