eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BielicePełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych w Gminie Bielice



Ogłoszenie z dnia 2024-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych w Gminie Bielice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIELICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepokalanej 34

1.5.2.) Miejscowość: Bielice

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-202

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bielice.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bielice.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-969b6167-ca3b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych w Gminie Bielice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-969b6167-ca3b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013427/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru-przebudowa sieci wodociągowej wraz z wymianą odcinków przyłączy w m.Babinek obr. Bielice

1.3.2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - przebudowa sieci wodociągowej wraz z wymianą odcinków przyłączy w m. Linie gm. Bielice

1.3.4 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bielice

1.3.5 Pełnienie funkcj inspektora nadzoru - przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Chabowo (dz.413) Będgoszcz (dz.102)

1.3.6 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Swochowo (dz. 233/4)

1.3.7 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru wykonanie instalacji fotowoltaicznych dla obiektów użyteczności publicznej będących w zasobach Gminy Bielice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150438

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania Przebudowa sieci wodociągowej wraz z wymianą odcinków przyłączy w miejscowości Linie, gmina Bielice. Przebudowa sieci wodociągowej wraz z wymianą odcinków w m. Linie gm. Bielice będzie wykonana na działkach o numerach ewidencyjnych: 124, 121/1, 121/2, 117, 215/1, 214, 213/1, 212/1, 211, 209, 208, 216, 206, 205, 204, 203, 210, 201, 200/1 (obręb 0007 Linie, gmina Bielice. W ramach prac należy wykonać sieć wodociągową oraz przyłącza wodociągowe. Łączna długość sieci wodociągowej wynosi 1168 mb. Wodociąg wykonany z rur polietylenu PE łączonych metodą zgrzewania, przyłącza wodociągowe z rur PE. Wartość inwestycji: 584 999,07 zł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania Przebudowa sieci wodociągowej wraz z wymianą odcinków przyłączy w miejscowości Babinek gmina Bielice. Przebudowa sieci wodociągowej wraz z wymianą odcinków przyłączy w miejscowości Babinek, obręb Babin, gmina Bielice będzie wykonana na działkach o numerach ewidencyjnych 563/2 i 524/2 (obręb 0002 Babin). W ramach prac należy wykonać sieć wodociągową oraz przyłącza wodociągowe. Istniejący teren uzbrojony jest w istniejącą sieć wodociągową , przeznaczoną do wyłączenia z eksploatacji , sieć energetyczną oraz telekomunikacyjną. Projektowana sieć wodociągowa ma za zadanie doprowadzić bieżącą wodę do obecnych i przyszłych użytkowników. Wodociąg wykonany z rur polietylenu PE łączonych metodą zgrzewania, przyłącza wodociągowe z rur PE. Wartość inwestycji: 364 449,00 zł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 5200,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Swochowo (dz. 233/4). Zadanie wykonane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Swochowo (dz.233/4). Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Swochowo. Całe zamierzenie inwestycyjne związane jest z poprawą infrastruktury drogowej na drodze gminnej, poprawę bezpieczeństwa i komfortu poruszających się samochodami oraz pieszych. W ramach przedmiotowego zadania planuje się wykonanie odcinka drogi o długości 999 mb. Szerokość przyjęto jako 4,5. Nawierzchnię jezdni należy wykonać w technologii niskoemisyjnej, z mieszanki mineralnej emulsyjnej na zimno MME oraz mieszanki grysowo-emulsyjnej. W ramach modernizacji infrastruktury drogowej przewiduje się następujące prace: modernizacja istniejącej drogi gminnej poprzez całkowitą rozbiórkę istniejącej nawierzchni oraz wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 14760,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Chabowo (dz. 413) i Będgoszcz (dz. 102). Zadanie wykonane w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowościach Będgoszcz i Chabowo. Całe zamierzenie inwestycyjne związane jest z poprawą infrastruktury drogowej na drogach gminnych, poprawę bezpieczeństwa i komfortu poruszających się samochodami oraz pieszych. Ponadto planowane jest usunięcie kolizji lub zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu. W ramach przedmiotowego zadania planuje się wykonanie odcinków dróg o łącznej długości ok. 852 mb. Szerokość drogi w Będgoszczy wynosi obecnie 3,5 m i taką też przyjęto w niniejszym PFU. Szerokość poboczy przyjęto od 0,75 do 1,00 m. Szerokość jezdni w Chabowie przyjęto jako 3,0 m, a poboczy jako 0,75m. Nawierzchnię jezdni należy wykonać w technologii niskoemisyjnej, z mieszanki mineralnej emulsyjnej na zimno MME oraz mieszanki grysowo-emulsyjnej. W ramach realizacji inwestycji należy wykonać zjazdy indywidualne do posesji. Przedmiotowa inwestycja zakłada ponadto ewentualne usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu. Wartość inwestycji: 1 797 286,21 zł. W ramach modernizacji infrastruktury drogowej przewiduje się następujące prace:
• modernizacja istniejących dróg gminnych poprzez całkowitą rozbiórkę istniejących nawierzchni oraz wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni,
• usunięcie kolizji elektroenergetycznych w Chabowie,
• analiza możliwości przesunięcia hydrantów poza pobocza, uzgodnienie z Inspektorem Ochrony Przeciwpożarowej,
• analiza położenia ogrodzeń posesji i ich przesunięcie poza pas drogowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 12250,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania Wykonanie instalacji fotowoltaicznych dla obiektów użyteczności publicznej będących w zasobach Gminy Bielice. Zadanie wykonane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Wartość inwestycji: 408 747,45 zł . Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie instalacji fotowoltaicznych, wytwarzających energię elektryczną, zainstalowanych na terenie nieruchomości stanowiących własność Gminy Bielice:
1. Urząd Gminy Bielice - ul. Niepokalanej 34, 74-202 Bielice, moc 12,88kWp
2. Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II - ul. Jana Pawła II 33A, 74-202 Bielice, moc 35,42kWp
3. świetlica w Nowym Chrapowie - Nowe Chrapowo 32, 74-202 Bielice, moc 7,36kWp
4. świetlica w Starym Chrapowie - Stare Chrapowo 24, 74-202 Bielice, moc 7,36kWp
5. świetlica w Liniach - Linie 1A, 74-202 Bielice, moc 13,34kWp
6. świetlica Babin – Babin 43A, 74-202 Bielice, moc 8,74kWp
7. świetlica Swochowo - Swochowo 5, 74-202 Bielice, moc 12,88kWp
8. świetlica Bielice - ul. Niepokalanej 59, 74-202 Bielice, moc 6,44kWp

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 6500,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bielice. Zadanie wykonane będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Rozbudowa oświetlenia ulicznego polega na zainstalowaniu w ustalonych miejscach 231 sztuk słupów oświetleniowych solarno-wiatrowych wraz z niezbędną infrastrukturą w 10 miejscowościach położonych na terenie Gminy Bielice. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 3 800 700,00 zł. Umowa z Inspektorem Nadzoru zawarta zostanie po podpisaniu umowy z wykonawcą rozbudowy oświetlenia ulicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 48216,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe UNO Krzysztof Chwalisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691012947

7.3.3) Ulica: Sianowska 28

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-643

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe Handlowe UNO Krzysztof Chwalisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 669 101 29 47

7.3.3) Ulica: Sianowska 28

7.3.4) Miejscowość: Koszlin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-643

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIA PROJEKT Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552555746

7.3.3) Ulica: Piskorskiego 28

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-809

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12250,8 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12250,8 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12250,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIA PROJEKT Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552555746

7.3.3) Ulica: Piskorskiego 28

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-809

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12250,8 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20664,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe UNO Krzysztof Chwalisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691012947

7.3.3) Ulica: Sianowska 28

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-643

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w postępowaniu dla cz. 6 wpłynęła 1 oferta. Treść oferty okazała się niezgodna z warunkami zamówienia i została odrzucona na podst. art. 226 ust. 1 pkt. 5).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48216,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48216,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.