Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00531474/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
- 2024/BZP 00542912/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00625044/01 - Wynik z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i plotera oraz systemu kolejkowego, realizowanych dla Starostwa Powiatowego w Radomiu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spradom.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spradom.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i plotera oraz systemu kolejkowego, realizowanych dla Starostwa Powiatowego w Radomiu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d006571-bd26-4dc0-98b3-7edffec15dc0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048105/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531474
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ON.272.47.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 138303,04 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108303,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem
z obsługi pracowników:
1) Urządzenie wielofunkcyjne formatu A3 (kolor) – 3 szt.
2) Ploter 36’’ze skanerem wraz z automatycznym 2-rolkowym podajnikiem – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2a
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232140-7 - Plotery
4.5.5.) Wartość części: 108303,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem wskazanych przez Zamawiającego pracowników z obsługi - system kolejkowy (1 szt.) . 1.
System kolejkowy jest przeznaczony dla wydziału geodezji, kartografii, katastru i nieruchomości.
1) Zakres przedmiotu zamówienia systemu kolejkowego obejmuje:
a) biletomat stojący z drukarką wewnętrzną, przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
z ekranem dotykowym 27”, obudowa wandaloodporna w neutralnym kolorze z zabezpieczonym dostępem do wnętrza obudowy, zapewniająca wentylacje i chłodzenie urządzeń zainstalowanych wewnątrz. Pobieranie biletu z automatu biletowego winno odbywać się przez naciśnięcie monitora dotykowego w miejscu, które wyświetla przycisk kolejki. Wbudowana drukarka termiczna z obcinaczem papieru zapewniającym regulowaną długość biletu, dla każdej grupy spraw oddzielnie; drukarka pracować winna na powszechnie dostępnym papierze termicznym -1 sztuka,
b) wyświetlacza głównego LCD 50” z możliwością zablokowania przycisków funkcyjnych na obudowie. Wygląd ekranu: kolory, ilości wyświetlanych biletów oraz pliki multimedialne powinny być edytowalne z poziomu aplikacji administracyjnej. Wyświetlacz z kompletem kabli niezbędnych do podłączenia oraz uchwytem dedykowanym dla zaoferowanego modelu, zapewniającym jego bezpieczne zainstalowanie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (sufit, ściana), jak i uniemożliwiającym przypadkowe ściągnięcie lub odłączenie ekranu - 1 sztuka (min. 43”)
c) aplikacji stanowiskowej na 2 komputerach,
d) aplikacji mobilnej,
e) dożywotnia licencja na system kolejkowy
f) materiałów eksploatacyjnych: 100 000 sztuk biletów do biletomatu
Ponadto zakres zamówienia obejmował będzie:
1) Przeszkolenie personelu z obsługi urządzeń i aplikacji (pracowników obsługujących system kolejkowy, administratorów),
2) 3-miesieczną opiekę powdrożeniową systemu.
3) Oprogramowanie.
4) Okres gwarancji i rękojmi - minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.
UWAGA: Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2b.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34943000-9 - Kolejowy system monitorowania
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione w zakresie części 1 zamówienia, zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2024r. poz. 1320), zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
W niniejszym postępowaniu, w zakresie części 1 zamówienia, do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 16.10.2024 r. do godz. 10:00 wpłynęła 1 oferta Wykonawcy TRONUS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Juliana Konstantego Ordona 2A, 01-237 Warszawa. NIP: PL 5272680141
W zakresie części 1 zamówienia Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę:153 107,00 zł.
Wykonawca złożył ofertę z kwotą 484 194,43 zł .
Wobec powyższego oferta ww. Wykonawcy przewyższa znacząco kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – Zamawiający nie może podwyższyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ww. poziomu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 484194,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 484194,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Remont instalacji wentylacji mechanicznej pomieszczeń kuchni i zapleczy kuchennych oraz wentylacji sanitariatów w budynku nr 99 - Kasyno Wojskowe
- Remont lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasta Radomia oraz klatki schodowej i sanitariatów w budynku zarządzanym przez Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu.
- Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych
- Remont łazienek w KWP zs. w Radomiu I i II piętro
- Dostawa wraz z montażem hali namiotowej na terenie Ośrodka Borki w Radomiu.
- Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu (DZP.341.26.2025)
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY
- Dostawa pracowni językowych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkołach Podstawowych w Gminie Modliborzyce
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego - wyposażenie pracowni BCU
- "Poprawa jakości kształcenia ogólnego Liceum Ogólnokształcącego oraz Szkoły Podstawowej nr 10 w Tarnobrzegu" - dostawa wyposażenia - 7 zadań.
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.