Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00490552/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy nabiału i tłuszczów roślinnych do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY NR 1 W STRZELCACH OPOLSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320236
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KAROLA MIARKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_1_strzelce_opolskie@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk1strzelceopolskie.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5fc9a5ea-f7bd-4abe-af5b-ffcffc6424bf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy nabiału i tłuszczów roślinnych do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fc9a5ea-f7bd-4abe-af5b-ffcffc6424bf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565699
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00210078/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy nabiału i tłuszczów roślinnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490552
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.12.2024.RK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – dostawa nabiału – (kefir naturalny, ser twaróg półtłusty, śmietana 12%):1. Kefir naturalny - Wymagana gramatura 400g. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 100 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 1 250 kg
2. Ser twaróg półtłusty - Wymagana gramatura 200g kostka. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 100-200 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 5 200 kg
3. Śmietana 12% - Wymagana gramatura nie większa niż 400 g. Dostawy sukcesywne po około 50 – 100 kg. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 1 200 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 81065,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – dostawa nabiału – (jogurt naturalny, serek homogenizowany naturalny, serek homogenizowany owocowy, serek wiejski ziarnisty, produkt topiony do smarowania, serek kanapkowy naturalny, serek typu fromage naturalny, mleko w proszku odtłuszczone):1. Jogurt naturalny - Wymagana gramatura 150g. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 5-20 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 130 kg
2. Serek homogenizowany naturalny - Wymagana gramatura 150g. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 20 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 810 kg;
3. Serek homogenizowany owocowy - Wymagana gramatura 150g. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 30 kg - 90 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 790 kg;
4. Serek wiejski ziarnisty - Wymagana gramatura 150g. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 30 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 950 kg;
5. Produkt topiony do smarowania - Wymagana gramatura 100g. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 50-100kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 28 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 990 kg;
6. Serek kanapkowy naturalny - Wymagana gramatura 100g. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 10 - 40 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 590 kg;
7. Serek typu fromage naturalny - Wymagana gramatura 80g kostka. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 5 - 50 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 830 kg;
8. Mleko w proszku odtłuszczone - Dostawy sukcesywne po około 20 kg. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 120 kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 80904,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne – (margaryna roślinna do smarowania pieczywa, olej roślinny):1. Margaryna roślinna do smarowania pieczywa - Zawartość tłuszczu minimum 50%, bez dodatków pochodzenia zwierzęcego, gramatura kostki 200g – 250g. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie: około 1500 kg. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm -
Ilość: 9200kg;
2. Olej roślinny - Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie: około 600 - 650 l. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 3900 l.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 85559,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78692,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116797,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78692,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-TRADE S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122698196
7.3.3) Ulica: Powstańców 127
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-670
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
jakie przetargi wygrała firma
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78692,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2025-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75522,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83408,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75522,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-TRADE S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122698196
7.3.3) Ulica: Powstańców 127
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-670
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
jakie przetargi wygrała firma
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75522,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2025-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78067,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119122,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78067,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-TRADE S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122698196
7.3.3) Ulica: Powstańców 127
7.3.4) Miejscowość: Krakó
7.3.5) Kod pocztowy: 31-670
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
jakie przetargi wygrała firma
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78067,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2025-03-31INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Świadczenie usług Marszałkowskiego Kuriera Społecznego na rzecz osób niesamodzielnych w tym m.in. osób starszych i osób z niepełnosprawnością zamieszkałych na terenie Gminy Strzelce Opolskie
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w 2025 roku wraz z usuwaniem awarii i pogotowiem awaryjnym" z podziałem na część I i II"
- Ubezpieczenie Majątku i Interesów Powiatu Strzeleckiego oraz podległych jednostek organizacyjnych w latach 2025-2027
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej parku w Kalinowicach oraz placu zabaw w Rozmierzy
- Świadczenie usług Marszałkowskiego Kuriera Społecznego na rzecz osób niesamodzielnych w tym m.in. osób starszych i osób z niepełnosprawnością zamieszkałych na terenie Gminy Strzelce Opolskie
- Modernizacja oświetlenia ulicznego z zastosowaniem energooszczędnych rozwiązań
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Przedszkola Samorządowego w Kobierzycach - w zakresie nabiał.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Przedszkola Samorządowego w Kobierzycach - w zakresie art. suche.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Przedszkola Samorządowego w Kobierzycach - w zakresie warzywa i owoce.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Przedszkola Samorządowego w Kobierzycach - w zakresie mięso i wędliny.
- JEDNORAZOWA DOSTAWA KONSERW I OLEJU ROŚLINNEGO DO ZAKŁADU KARNEGO W PRZEMYŚLU I ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W MEDYCE
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 5 im. Jasia i Małgosi w Wałczu, w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.