eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieDostawy nabiału i tłuszczów roślinnych do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich



Ogłoszenie z dnia 2024-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy nabiału i tłuszczów roślinnych do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY NR 1 W STRZELCACH OPOLSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320236

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KAROLA MIARKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_1_strzelce_opolskie@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk1strzelceopolskie.bip.gov.pl/search/publiccontracts/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5fc9a5ea-f7bd-4abe-af5b-ffcffc6424bf

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zakład Karny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy nabiału i tłuszczów roślinnych do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fc9a5ea-f7bd-4abe-af5b-ffcffc6424bf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565699

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00210078/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawy nabiału i tłuszczów roślinnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490552

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.12.2024.RK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – dostawa nabiału – (kefir naturalny, ser twaróg półtłusty, śmietana 12%):
1. Kefir naturalny - Wymagana gramatura 400g. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 100 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 1 250 kg
2. Ser twaróg półtłusty - Wymagana gramatura 200g kostka. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 100-200 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 5 200 kg
3. Śmietana 12% - Wymagana gramatura nie większa niż 400 g. Dostawy sukcesywne po około 50 – 100 kg. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 1 200 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 81065,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – dostawa nabiału – (jogurt naturalny, serek homogenizowany naturalny, serek homogenizowany owocowy, serek wiejski ziarnisty, produkt topiony do smarowania, serek kanapkowy naturalny, serek typu fromage naturalny, mleko w proszku odtłuszczone):
1. Jogurt naturalny - Wymagana gramatura 150g. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 5-20 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 130 kg
2. Serek homogenizowany naturalny - Wymagana gramatura 150g. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 20 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 810 kg;
3. Serek homogenizowany owocowy - Wymagana gramatura 150g. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 30 kg - 90 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 790 kg;
4. Serek wiejski ziarnisty - Wymagana gramatura 150g. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 30 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 950 kg;
5. Produkt topiony do smarowania - Wymagana gramatura 100g. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 50-100kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 28 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 990 kg;
6. Serek kanapkowy naturalny - Wymagana gramatura 100g. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 10 - 40 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 590 kg;
7. Serek typu fromage naturalny - Wymagana gramatura 80g kostka. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 5 - 50 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 830 kg;
8. Mleko w proszku odtłuszczone - Dostawy sukcesywne po około 20 kg. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 120 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 80904,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne – (margaryna roślinna do smarowania pieczywa, olej roślinny):
1. Margaryna roślinna do smarowania pieczywa - Zawartość tłuszczu minimum 50%, bez dodatków pochodzenia zwierzęcego, gramatura kostki 200g – 250g. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie: około 1500 kg. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm -
Ilość: 9200kg;
2. Olej roślinny - Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie: około 600 - 650 l. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 3900 l.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 85559,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78692,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116797,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78692,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-TRADE S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122698196

7.3.3) Ulica: Powstańców 127

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-670

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78692,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2025-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75522,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83408,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75522,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-TRADE S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122698196

7.3.3) Ulica: Powstańców 127

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-670

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75522,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2025-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78067,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119122,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78067,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-TRADE S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122698196

7.3.3) Ulica: Powstańców 127

7.3.4) Miejscowość: Krakó

7.3.5) Kod pocztowy: 31-670

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78067,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2025-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.