Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00529032/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kobylin-Borzymy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOBYLIN-BORZYMY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 11
1.5.2.) Miejscowość: Kobylin-Borzymy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-204
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 862743003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojciech.piszczatowski@kobylinborzymy.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylinborzymy.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kobylinborzymy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kobylin-Borzymy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01ac9fb8-9285-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00565998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529032
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kobylin-Borzymy”
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usunięciu wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych i nieruchomości położonych na terenie gminy Kobylin-Borzymy.
2. Wykonanie usługi będzie polegało w szczególności na odbiorze wcześniej zdemontowanych pokryć dachowych wykonanych z płyt azbestowo-cementowych płaskich i falistych znajdujących się na terenie nieruchomości, przygotowywaniu do transportu, transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów zawierających azbest.
3. Przed transportem odpady podlegają ważeniu. Wykonawca zawiadomi o przewidywanym terminie i godzinie ważenia Zamawiającego oraz właściciela/zarządcę nieruchomości, którzy mają prawo być obecni przy tej czynności. Wynik ważenia Wykonawca wpisuje do protokołu odbioru odpadów.
4. Transport odpadów zostanie dokonany przy użyciu środków transportu przystosowanych do transportu odpadów o kodach: 17 06 05* 17 06 01*.
5. Wykonawca przekaże odpady na składowisko uprawnione do przyjmowania tego typu odpadów, które potwierdzi przyjęcie odpadów na karcie przekazania odpadów.
6. Wyroby zawierające azbest znajdują się na nieruchomościach położonych na terenie Gminy Kobylin-Borzymy. Część z nich położona jest luzem, na paletach, workach typu big bag.
3
7. Przedmiot zamówienia realizowany będzie wg. listy nieruchomości, z których mają zostać usunięte wyroby zawierające azbest.
8. Termin wykonywanych prac musi być uzgodniony z właścicielem nieruchomości i przekazany Zamawiającemu przed realizacją.
9. Ilość wyrobów azbestowych:
odebranie z terenu Gminy Kobylin-Borzymy płyt azbestowo-cementowych w ilości około 339,0997 Mg, w tym załadunek oraz przewiezienie wyrobów zawierających azbest z miejsca odebrania do miejsca unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest (odbiór z 73 nieruchomości).
Łączna ilość wyrobów azbestowych planowanych do unieszkodliwienia wynosi ok. 339,0997 Mg.
Zamawiający zwraca uwagę, że w/w masa odpadów azbestowych została wyliczona na podstawie zaleconego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku przelicznika, tj.: 1 m2 płyty azbestowo-cementowej waży średnio 0,015 Mg (15 kg). W związku z powyższym planowana do usunięcia masa wyrobów zawierających azbest może ulec zmianie, w takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
10. Wszystkie roboty Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym:
a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.),
b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2556 z późn. zm.),
c) ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2020 r., poz. 1680 z późn. zm.),
d) ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych ((t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2147 z późn. zm.),
e) rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005r. Nr 216, poz. 1824),
f) rozporządzeniem Ministerstwa Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71, poz. 649 z póź. zm.),
g) rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystania wyrobów zawierających azbest i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest ( Dz. U. z 2011 r. Nr 8, poz. 31),
11. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień
CPV – 90650000-8 Usługi usuwania azbestu
4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wpłynęły cztery oferty. Wszystkie oferty zawierały cenę przewyższającą kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że, zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert. Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 200.000,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236949,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288953,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.