Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00437279/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z wymianą opraw AW oraz wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach Miejskiego Centru Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mączna 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/mcus/public/postepowanie?postepowanie=716747451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z wymianą opraw AW oraz wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach Miejskiego Centru Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bae8048-423c-4b41-a7fa-9f24db0f64ff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566054
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055617/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Dostawa wraz z wymianą opraw AW oraz wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na 4 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437279
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-18/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 219099,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą opraw AW oraz wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach Miejskiego Centru Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na 4 części zamówienia:1) część 1 zamówienia – w DPS przy ul. Kaletniczej 8;
2) część 2 zamówienia – w DPS przy ul. Karmelkowej 25;
3) część 3 zamówienia – w DPS przy ul. Mącznej 3;
4) część 4 zamówienia – w DPS przy ul. Rędzińskiej 66/68.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne; 31518200-2 Oświetlenie awaryjne; 71355000-1 Usługi pomiarowe; 71314100-3 Usługi elektryczne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Kalkulacjach cenowych, stanowiących załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d do SWZ.
4. Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
5. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dojazd pracowników Wykonawcy;
2) demontaż starych opraw ośietlenia awaryjnego AW;
3) dostawę i montaż nowych opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego typu LED
z czasem podtrzymywania 3h;
4) montaż nowych opraw AW wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej w obszarach niedoświetlonych w tym sprzęt p.poż.
5) wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego AW;
6) utylizację starych opraw oświetlenia awaryjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 39054,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą opraw AW oraz wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach Miejskiego Centru Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na 4 części zamówienia:1) część 1 zamówienia – w DPS przy ul. Kaletniczen 8;
2) część 2 zamówienia – w DPS przy ul. Karmelkowej 25;
3) część 3 zamówienia – w DPS przy ul. Mącznej 3;
4) część 4 zamówienia – w DPS przy ul. Rędzińskiej 66/68.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV: 45310000-3 Roboty onstalacyjne elektryczne; 31518200-2 Oświetlenie awaryjne; 71355000-1 Usługi pomiarowe; 71314100-3 Usługi elektryczne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Kalkulacjach cenowych, stanowiących załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d do SWZ.
4. Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
5. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dojazd pracowników Wykonawcy;
2) demontaż starych opraw ośietlenia awaryjnego AW;
3) dostawę i montaż nowych opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego typu LED
z czasem podtrzymywania 3h;
4) montaż nowych opraw AW wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej w obszarach niedoświetlonych w tym sprzęt p.poż.
5) wykonaie pomiarow natężenia oświetlenia awaryjnego AW;
6) utylizację starych opraw oświetlenia awaryjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 61089,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą opraw AW oraz wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach Miejskiego Centru Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na 4 części zamówienia:1) część 1 zamówienia – w DPS przy ul. Kaletniczej 8;
2) część 2 zamówienia – w DPS przy ul. Karmelkowej 25;
3) część 3 zamówienia – w DPS przy ul. Mącznej 3;
4) część 4 zamówienia – w DPS przy ul. Rędzińskiej 66/68.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV: 45310000-3 Roboty onstalacyjne elektryczne; 31518200-2 Oświetlenie awaryjne; 71355000-1 Usługi pomiarowe; 71314100-3 Usługi elektryczne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Kalkulacjach cenowych, stanowiących załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d do SWZ.
4. Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
5. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dojazd pracowników Wykonawcy;
2) demontaż starych opraw ośietlenia awaryjnego AW;
3) dostawę i montaż nowych opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego typu LED
z czasem podtrzymywania 3h;
4) montaż nowych opraw AW wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej w obszarach niedoświetlonych w tym sprzęt p.poż.
5) wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego AW;
6) utylizację starych opraw oświetlenia awaryjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 68781,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą opraw AW oraz wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach Miejskiego Centru Usług Socjalnych we Wrocławiu z podziałem na 4 części zamówienia:1) część 1 zamówienia – w DPS przy ul. Kaletniczej 8;
2) część 2 zamówienia – w DPS przy ul. Karmelkowej 25;
3) część 3 zamówienia – w DPS przy ul. Mącznej 3;
4) część 4 zamówienia – w DPS przy ul. Rędzińskiej 66/68.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV: 45310000-3 Roboty onstalacyjne elektryczne; 31518200-2 Oświetlenie awaryjne; 71355000-1 Usługi pomiarowe; 71314100-3 Usługi elektryczne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Kalkulacjach cenowych, stanowiących załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d do SWZ.
4. Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
5. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dojazd pracowników Wykonawcy;
2) demontaż starych opraw ośietlenia awaryjnego AW;
3) dostawę i montaż nowych opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego typu LED
z czasem podtrzymywania 3h;
4) montaż nowych opraw AW wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej w obszarach niedoświetlonych w tym sprzęt p.poż.
5) wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego AW;
6) utylizację starych opraw oświetlenia awaryjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 50173,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26755,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42346,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34518,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASC Adam Skowroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941575091
7.3.3) Ulica: Dzielna 33/32
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-152
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34518,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36772,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59967,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53716,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASC Adam Skowroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941575091
7.3.3) Ulica: Dzielna 33/22
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-152
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53716,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43866,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67074,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65923,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASC Adam Skowroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941575091
7.3.3) Ulica: Dzielna 33/22
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-152
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65923,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32396,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49578,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44186,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASC Adam Skowroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941575091
7.3.3) Ulica: Dzielna 33/22
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-152
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44186,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.