Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00484109/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane przy zabytkowych budynkach warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie oraz Domu Pomocy Społecznej w Surhowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krasnostawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marka Sobieskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 576-52-11 do 13
1.5.8.) Numer faksu: 82 576-45-88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krasnystaw-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.krasnystaw-powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.krasnystaw-powiat.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane przy zabytkowych budynkach warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie oraz Domu Pomocy Społecznej w Surhowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e31f6e6-a016-41b5-b563-d0610df308ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043553/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty budowlane przy zabytkowych budynkach warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie oraz Domu Pomocy Społecznej w Surhowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484109
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0R.272.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane przy zabytkowym budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie.Budynek znajduje się na terenie historycznego układu urbanistycznego miasta Krasnystaw i wpisany jest do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/628. Roboty budowlane będą polegały m. in na wykonaniu izolacji fundamentów budynku warsztatów oraz wykonaniu opaski wokół budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 214683,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane przy budynku zabytkowego pałacu w którym znajduje się Dom Pomocy Społecznej w Surhowie.Budynek położony jest na terenie zespołu pałacowo-parkowego w Surhowie i wpisany jest do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/456. Roboty budowlane w budynku pałacu obejmują:
a) wykonanie izolacji ścian fundamentowych, wykonanie opaski budynku, remont cokołu budynku – elewacja południowa;
b) remont gzymsów, rozbiórka tarasu – elewacja południowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.5.5.) Wartość części: 229308,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278000,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278000,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278000,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTSEKO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223054032
7.3.4) Miejscowość: Sitaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278000,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233288 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233288 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Andrzej Wróbel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5050010368
7.3.4) Miejscowość: Jaszczów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-020
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Wróbel Przedsiębiorstwo Robót Drogowych
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Wróbel Przedsiębiorstwo Robót Drogowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233288 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Remont drogi powiatowej nr 3146L Brzeziny - Majdan Surhowski - Franciszków - Orłów Murowany - Izbica na odcinku 0,291 km (ulica Klinkierniana)
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."
- REMONT DACHU NA BUDYNKU POWIATOWEGO URZĘDU PRACY
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa elektroenergetycznej sieci nn. 0,4 kV kablowej oświetlenia drogowego drogi powiatowej w m. Czółna, gm. Niedrzwica Duża
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drzewica - etap 1
- Budowa mostu w ciągu drogi gminnej wewnętrznej w km 2+760 na potoku Jelnianka w m. Jelna
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.