Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00518319/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Olsztynek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZTYNEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743663
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratusz 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895195453
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@olsztynek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olsztynek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://olsztynek.logintrade.net/zapytania_email,176980,6789b36e126f97735c2a6b1e77569202.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu Planu Ogólnego Gminy Olsztynek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea5571b2-8a66-42c4-8724-c0e7b181a898
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566981
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010399/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Wykonanie projektu planu ogólnego gminy Olsztynek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518319
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IOS.271.1.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu planu ogólnego gminy Olsztynek. Podstawą sporządzenia planu ogólnego jest uchwała Nr LXVII-644/2024 Rady Miejskiej w Olsztynku z dnia 28 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego Gminy Olsztynek.
2. Zakres obowiązków Wykonawcy niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia będzie obejmował w szczególności:
1) pozyskanie własnym kosztem i staraniem materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy, które nie są w dyspozycji Zamawiającego;
2) dokonanie analizy istniejącego stanu zagospodarowania gminy, w szczególności pod kątem elementów będących treścią planu ogólnego;
3) przygotowanie projektów pism przewodnich niezbędnych w toku procedury planistycznej;
4) analizę złożonych do planu ogólnego wniosków lub uwag wraz z przedstawieniem propozycji ich rozpatrzenia z uzasadnieniem;
5) sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z niezbędnymi opracowaniami: bilansem mieszkaniowym, prognozą strategiczną oddziaływania na środowisko, danymi przestrzennymi, uzasadnieniem, wykonaniem dokumentacji prac planistycznych oraz innymi dokumentami, których sporządzenie będzie niezbędne w celu prawidłowej realizacji zamówienia;
6) udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego, o których mowa w ustawie, w miejscach i w formie wskazanej przez Zamawiającego, opracowanie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień na zadawane pytania;
7) dokonywanie niezbędnych zmian lub korekt w projekcie planu wynikających z otrzymanych stanowisk innych organów lub uwzględnienia wniosków lub uwag;
8) osobisty udział co najmniej głównego projektanta Planu w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, komisjach oraz sesji Rady Miejskiej, których tematem będzie projekt planu ogólnego;
9) opracowanie podsumowania i uzasadnienia, o których mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;
10) w przypadku ponowienia procedury (w tym również w wyniku uchylenia planu przez organ nadzoru lub sąd) – ponowne opracowanie lub korekta niezbędnych dokumentów i ponowienie niezbędnych czynności w ramach niniejszej umowy;
11) osobisty udział Głównego Projektanta planu w spotkaniach w siedzibie Zamawiającego w celu omówienia stanu prac nad planem oraz bieżących problemów, a także podjęcia decyzji co do przyjęcia rozwiązań planistycznych, w każdy pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca, licząc od dnia podpisania umowy;
12) wykonanie innych czynności, niewymienionych w umowie, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy urbanistycznej, przepisami Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (zwanej dalej w treści „Ustawą”), Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów, Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024 r. w sprawie sposobu wyznaczania obszaru uzupełnienia zabudowy w planie ogólnym gminy oraz innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności stosowanej zwykle w profesjonalnej działalności przy wykonywaniu podobnych usług w zbliżonych warunkach. Wykonawca zobowiązuje się do nie podejmowania jakichkolwiek działań mogących mieć negatywny wpływ na realizację umowy, w szczególności mogących spowodować opóźnienia w wykonaniu umowy.
5. Strony ustalają następujące formy opracowania Przedmiotu umowy: elektroniczna i (tam, gdzie to konieczne ze względu na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy) papierowa, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów prawa.
6. Zamawiający informuje, że we własnym zakresie wykonał czynności, o których mowa w art. 13i ust. 3 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r.), uzgodnił zakres i stopień szczegółowości informacji zawartych w prognozie strategicznej oddziaływania na środowisko oraz uzyskał bazy danych ewidencji gruntów i budynków (EGiB), geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT) w formie plików GML.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLANAR Pracownia Projektowania Przestrzeni Jacek Rostek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393513992
7.3.3) Ulica: Pl. Konsulatu Polskiego 5/21
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-532
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PLANAR PRACOWNIA PROJEKTOWANIA PRZESTRZENI JACEK ROSTEK
jakie przetargi wygrała firma
PLANAR PRACOWNIA PROJEKTOWANIA PRZESTRZENI JACEK ROSTEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Dygowo"
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Wróblew
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Aleksandrów Łódzki
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Margonin wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz innych dokumentów związanych z opracowaniem planu ogólnego gminy Margonin
- Sporządzenie Planu ogólnego gminy Bobrowo
- "Plan Ogólny Gminy Gardeja".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.