eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa wyposażenia gastronomicznego do Oddziału Zewnętrznego w Olsztynie Aresztu Śledczego w Olsztynie.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia gastronomicznego do Oddziału Zewnętrznego w Olsztynie Aresztu Śledczego w Olsztynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Olsztynie

1.3.) Oddział zamawiającego: AS Olsztyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Józefa Piłsudskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-575

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_olsztyn@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia gastronomicznego do Oddziału Zewnętrznego w Olsztynie Aresztu Śledczego w Olsztynie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff912b10-80a9-436f-80b5-95507d91b747

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00243387/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa wyposażenia gastronomicznego do Oddziału Zewnętrznego w Olsztynie Aresztu Śledczego w Olsztynie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473092

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKW. 2232.3.2024.JP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Piec konwekcyjno-parowy z oprzyrządowaniem: 1 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 44163,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Kocioł warzelny, kuchnia gazowa, patelnia uchylna, taborety
1. Kocioł warzelny 150L, 1sztuka: max. 90 x max. 90 x max. 90 cm (dł. x szer. x wys.), gazowy
2. Kocioł warzelny 300L, 2sztuki: max. 120 x max. 125 x max. 90 cm (dł. x szer. x wys.), gazowy
3. Kuchenka 1 szt. : max. 130 x max. 70 x max. 85 cm (dł. x szer. x wys.), gazowa
4. Patelnia uchylna gazowa 2 szt.: max. 80 x mac. 95 x max. 85 cm (dł. x szer. x wys.) gazowa
5. Taboret gazowy 2 szt. : max. 60 x max. 65 x max. 40 cm (dł. x szer. x wys.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 135808,81 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Szafy chłodnicze, mroźnicze, lodówka, lodówka na próbki
1. szafa chłodnicza 1 szt.
2. szafa mroźnicza 2 szt.
3. lodówka 1 szt.
4. lodówka na próbki 1 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 34009,02 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. Obieraczka
1. Obieraczka do warzyw z separatorem 1 szt.: max. 115 x max. 60 x max. 105 cm (dł. x szer. x wys.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 12594,62 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5. stoły, szafy, blaty, umywalki, baseny, kranik, stół ze zlewem, regały, blat
1. stół 2 szt.
2. stół 2 szt.
3. stół 1 szt.
4. stół 5 szt.
5. stół 2 szt.
6. stół 1 szt.
7. stół 1 szt.
8. szafa przelotowa nierdzewna przesuwna 1 szt.
9. blat 1 szt.
10. umywalka 7 szt.
11. basen 3 szt.
12. kranik-bateria prysznicowa 3 szt.
13. stół z dwoma zlewami 1 szt.
14. stół ze zlewem 1 szt.
15. stół ze zlewem 1 szt.
16. zlew 4 szt.
17. regał 44szt.
18. regał 15szt.
19. regał 18 szt.
20. regał 1 szt.
21. regał 2 szt.
22. regał 2 szt.
23. regał 3 szt.
24. regał 3 szt.
25. regał 2 szt.
26. regał ociekowy 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 173785,07 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6. Kuchenka mikrofalowa
1. kuchenka mikrofalowa 1 szt.: `
-kolor inox,
-pojemność 20l,
-funkcje: podgrzewanie, rozmrażanie,
-moc max. 1000W,
-w zestawie talerz,
-podświetlane wnętrze,
-sterownie mechaniczne,
-uchwyt na drzwiczkach,
-Data produkcji: 2024 r.
-zasilanie 220V-240V

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 689,74 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7. Naświetlacz do jaj UV
1. naświetlacz do jaj UV 1 szt. :
`-wykonany ze stali nierdzewnej,
-czas naświetlania <160s,
-automatyczne wyłączenie,
-zabezpieczenie przed szkodliwym promieniowaniem UV,
- max. 30szt na cykl,
-żywotna lampa >10 tyś. Godzin naświetlania,
-zasilanie 220V-240V
-Data produkcji: 2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 1224,47 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8. Podkłady paletowe
1. Podkłady paletowe 3 szt. : `-paleta plastikowa PE/PP ,
-Atest PZH, kolor czarny,
-Data produkcji: 2024 r

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 1643,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40911,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157630,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40911,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GASTRO POLBERG Jarosław Polberg

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221802321

7.3.3) Ulica: Dołowa 20

7.3.4) Miejscowość: Warszwa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40911,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136407,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248620,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136407,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJO & ROBIN SZAFRUGA SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292500409

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136407,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Prawo zamówień publicznych „zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty […]”.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Prawo zamówień publicznych „zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty […]”.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141140,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285970,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141140,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XXLgastro International Trading Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213769744

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141140,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5412,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 664,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJO & ROBIN SZAFRUGA SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292500409

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 664,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1168,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23739,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1168,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJO & ROBIN SZAFRUGA SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292500409

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1168,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1476,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1476,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tronus Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272680141

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1476,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.