eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont instalacji sanitarnych wraz z remontem pomieszczeń piwnicy budynku Domu Pomocy Społecznej os. Sportowe 9 w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji sanitarnych wraz z remontem pomieszczeń piwnicy budynku Domu Pomocy Społecznej os. Sportowe 9 w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Nowa Huta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003920497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: osiedle Hutnicze 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-917

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126866377

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.krakow.pl/dpsz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bbc705e7-89e6-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji sanitarnych wraz z remontem pomieszczeń piwnicy budynku Domu Pomocy Społecznej os. Sportowe 9 w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbc705e7-89e6-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031876/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont instalacji sanitarnych wraz z remontem pomieszczeń piwnicy budynku Domu Pomocy Społecznej os. Sportowe 9 w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PN.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 264918,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz sanitarnych polegających na wymianie instalacji sanitarnych wraz z remontem pomieszczeń piwnicy budynku Domu Pomocy Społecznej os. Sportowe 9 w Krakowie, polegających na:
- skuciu posadzki gresowej i cementowej oraz cokołu z płytek,
-wykonaniu warstwy wyrównawczej – wylewki samopoziomującej gr. 2 cm,
-wykonanie izolacji folia,
-wykonaniu wylewki zbrojonej,
-gruntowaniu pod płytki,
-położeniu płytek o rozmiarze 40 x 40,
-wymianie stolarki drzwiowej,
-usunięciu strych powłok malarskich ze ścian i sufitów,
-demontażu i ponownym montażu elementów oświetlenia,
-gruntowaniu, gipsowaniu i malowaniu ścian i sufitów,
-montażu kratek wentylacyjnych,
-wykonaniu instalacji sanitarnych,
-wykonaniu pompowni i montaż agregatów do ścieków fekalnych,
-montażu zaworów antyskażeniowych i zaworów pierwszeństwa.
Szczegółowy zakres robót określają:
1. Przedmiar robót - załącznik nr 6 do SWZ.
2. STWiOR - załącznik nr 7 do SWZ.
3. Projekt budowlany branża architektoniczno-budowlana - załącznik nr 8
4. Projekt budowlany branża sanitarna - załącznik nr 9

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215213-3 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289332,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 451907,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289332,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAWOR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691998955

7.3.3) Ulica: ul. Solskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Brzesko

7.3.5) Kod pocztowy: 32-800

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289332,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-20 do 2023-12-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.