Og³oszenie z dnia 2023-12-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00104867/01 - Wynik z dnia 2024-02-14
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w P³ocku w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat P³ocki
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zarz±d Powiatu w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016034
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bielska 59
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.plock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://powiat-plock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w P³ocku w 2024 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a1447f9d-9f1e-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00567967
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00039328/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w P³ocku w 2024 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_plock3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_plock
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta powinna byæ:
a) z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem platformazakupowa.pl,
b) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Pozosta³e informacje zawarte s± w Rozdziale IX SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna stanowi Za³±cznik Nr 7 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.DZP.262.54.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w P³ocku w 2024 roku. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34928472-7 - Oznakowanie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryteriami:
1. Cena - 60%,
2. Termin dostawy - tablice rejestracyjne seryjne - 20%.
Najkrótszy mo¿liwy termin dostawy od dnia zlecenia zamówienia przez Zamawiaj±cego wynosi 1 dzieñ roboczy od dnia zlecenia zamówienia przez Zamawiaj±cego. Najd³u¿szy mo¿liwy termin dostawy wynosi 14 dni roboczych od dnia zlecenia zamówienia przez Zamawiaj±cego.
3. Termin odbioru tablic rejestracyjnych do likwidacji - 20%.
Najkrótszy mo¿liwy termin dostawy od dnia zlecenia zamówienia przez Zamawiaj±cego wynosi 1 dzieñ roboczy od dnia zlecenia zamówienia przez Zamawiaj±cego. Najd³u¿szy mo¿liwy termin dostawy wynosi 14 dni roboczych od dnia zlecenia zamówienia przez Zamawiaj±cego.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy - tablice rejestracyjne seryjne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin odbioru tablic rejestracyjnych do likwidacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj. dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada: aktualne zezwolenie na produkcjê tablic rejestracyjnych wydane zgodnie z art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z pó¼n. zm.).5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowy ¶rodek dowodowy wymagany od Wykonawcy: aktualne za¶wiadczenie o wpisie przedsiêbiorcy do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne wydane zgodnie z art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 1047 z pó¼n. zm.).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê:a) formularz ofertowy, wed³ug wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 3 do SWZ wraz z formularzem cenowym stanowi±cym za³±cznik do Formularza Oferty,
b) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wed³ug wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 4 do SWZ,
c) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wed³ug wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 5 do SWZ,
d) w przypadku Wykonawców dzia³aj±cych przez pe³nomocnika pe³nomocnictwo (w formie okre¶lonej w pkt 3 w Rozdziale XII SWZ),
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie dokument stwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, wystawiony przez upowa¿niony podmiot w formie elektronicznej lub cyfrowe odwzorowanie dokumentu wystawionego w postaci papierowej po¶wiadczonego za zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania odpowiednio przez wykonawcê, wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia lub notariusza,
f) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie o¶wiadczenie z którego wynika, które elementy zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy – je¿eli dotyczy – Za³±cznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie:1) dokument stwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, wystawiony przez upowa¿niony podmiot w formie elektronicznej lub cyfrowe odwzorowanie dokumentu wystawionego w postaci papierowej po¶wiadczonego za zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania odpowiednio przez wykonawcê, wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia lub notariusza,
2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie o¶wiadczenie z którego wynika, które elementy zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy – je¿eli dotyczy – Za³±cznik nr 8 do SWZ,
3) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy na zasadach okre¶lonych w art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych zmian:1) ilo¶ci poszczególnych rodzajów tablic, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia – w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiaj±cego na poszczególne rodzaje tablic. Zmiana ilo¶ci tablic nie wp³ywa na zmianê wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1,
2) wynikaj±cych z nowelizacji przepisów prawa, które wesz³y w ¿ycie po zawarciu umowy i które wymagaj± modyfikacji umowy.
2. W zwi±zku z art. 439 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Strony przewiduj± waloryzacjê cen tablic w trakcie realizacji umowy w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku gdy wska¼nik pó³rocznego wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em og³oszony po zakoñczeniu I pó³rocza 2024 roku w komunikacie Prezesa GUS na stronie internetowej https://stat.gov.pl wyniesie co najmniej 7,5%. Cena brutto za jednostkê miary przedmiotu zamówienia objêtego umow± bêdzie sta³a przez okres co najmniej do dnia 30.06.2024 roku. Po tym terminie, w przypadku spe³nienia siê warunku okre¶lonego w zdaniu pierwszym, waloryzacja mo¿e nast±piæ po I pó³roczu 2024 roku, na podstawie pisemnego uzasadnionego wniosku Wykonawcy, do wysoko¶ci wska¼nika pó³rocznego wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em og³oszonego po zakoñczeniu I pó³rocza 2024 roku w komunikacie Prezesa GUS na stronie internetowej https://stat.gov.pl
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-04 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_plock
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-04 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-02
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy mo¿e wykluczyæ Wykonawcê na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 z pó¼n. zm.) tj.:1) wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisan± na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
3) którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 roku.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia dla 30 bezdomnych mê¿czyzn z terenu miasta P³ocka w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Posi³ki w formie obiadów z dowozem dla klienta Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku w 2025r.
- ¦wiadczenie us³ug przewozu i przechowywania zw³ok i szcz±tków ludzkich na obszarze dzia³ania prokuratur okrêgu p³ockiego i poza ich obszarem
- ¦wiadczenie us³ugi kompleksowej (sprzeda¿ i dystrybucja) paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) dla Zespo³u Szkó³ im. Stanis³awa Staszica w G±binie
- Dostawa i monta¿ instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z monta¿em i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokszta³c±cego przy Akademii Mazowieckiej w P³ocku
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie w 2025 roku us³ug w zakresie produkcji, dostawy i z³omowania tablic rejestracyjnych
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Urzêdu Miasta Zamo¶æ w 2025 roku
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w £ukowie
- "Konserwacja i odnawianie znaków pionowych oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu na ulicach miasta Skierniewice".
wiêcej: Oznakowanie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.