Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00514089/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch kancelarii leśnictw Płytnica i Czarnobór – drugie postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Czarnobór
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330111089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czarnobór 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: +49 94 374 30 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czarnobor@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czarnobor.szczecinek.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29612254-f0f8-4c96-a59e-93b35504c4941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dwóch kancelarii leśnictw Płytnica i Czarnobór – drugie postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29612254-f0f8-4c96-a59e-93b35504c494
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00324774/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa dwóch kancelarii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514089
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 668244,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na budowie dwóch kancelarii wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną dla leśnictwa Płytnica oraz dla leśnictwa Czarnobór. Kancelaria dla leśnictwa Płytnica: Wykonanie robót polegających na budowie wolnostojącej kancelarii na potrzeby leśnictwa wraz z wykonaniem urządzeń budowlanych usytuowanych na terenie działki nr 176 w obrębie ewidencyjnym Borne 88. Projektowana bryła jest niepodpiwniczona, 1-kondygnacyjna, o wymiarach 11,1 m x 3,9 m, zaprojektowana w konstrukcji drewnianej szkieletowej, kryta dachem dwuspadowym. Budynek w technologii lekkiego szkieletu drewnianego z izolacją z wełny mineralnej i płytami włóknowo – gipsowymi. Cała konstrukcja zaprojektowana w sposób umożliwiający prefabrykację na liniach automatycznego montażu lub do wykonania na miejscu budowy, zarówno pod kątem rozwiązań technologicznych, jak i zastosowanych materiałów do prefabrykacji (ściany – tarcica w klasie C24, płyty wielkoformatowe gipsowo-włóknowe, izolacja z wełny mineralnej; dach – konstrukcja nośna z tarcicy C24). Kąt pochylenia połaci dachu wynosi 22⁰, pokrycie dachu z blachy płaskiej na rąbek stojący, wysokość budynku 3,78 m od poziomu gruntu przed budynkiem. Projektowane pomieszczenia przystosowane są do użytkowania przez osoby niepełnosprawne. Kancelaria dla leśnictwa Czarnobór: Wykonanie robót polegających na budowie wolnostojącej kancelarii na potrzeby leśnictwa wraz z wykonaniem urządzeń budowlanych usytuowanych na terenie działki nr 29/7 w obrębie ewidencyjnym 0026 m. Szczecinek. Projektowana bryła jest niepodpiwniczona, 1-kondygnacyjna o wymiarach 11,1 m x 3,9 m zaprojektowana w konstrukcji drewnianej, szkieletowej, kryta dachem dwuspadowym. Budynek w technologii lekkiego szkieletu drewnianego z izolacją z wełny mineralnej i płytami włóknowo – gipsowymi. Cała konstrukcja zaprojektowana w sposób umożliwiający prefabrykację na liniach automatycznego montażu lub do wykonania na miejscu budowy, zarówno pod kątem rozwiązań technologicznych, jak i zastosowanych materiałów do prefabrykacji (ściany – tarcica w klasie C24, płyty wielkoformatowe gipsowo-włóknowe, izolacja z wełny mineralnej; dach – konstrukcja nośna z tarcicy C24). Kąt pochylenia połaci dachu wynosi 30⁰, pokrycie dachu z blachy płaskiej na rąbek stojący, wysokość budynku 4,14 m od poziomu gruntu przed budynkiem. Projektowane pomieszczenia przystosowane są do użytkowania przez osoby niepełnosprawne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia PostępowaniaPostępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 w zw. z art. 266 PZP. Zgodnie z art. 255 pkt 3 PZP Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia Postępowania:
W dniu 27 września 2024 r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości 821 941,25 zł (brutto). W postępowaniu złożono dwie oferty. Na podstawie kryteriów oceny ofert najwięcej punktów (87,88) otrzymała oferta złożona przez Wykonawcę B2 Inwestycje sp. z o.o., ul. Myśliwska 10b/1a, 78-400 Szczecinek. Po potwierdzeniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania, oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Cena oferty w/w Wykonawcy w wysokości 1.028.872,13 zł (brutto) przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia o 206.930,88 zł (brutto), a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do wysokości ceny jaką zaoferował w/w Wykonawca.
W związku z powyższym ziściła się przesłanka unieważnienia Postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 3 PZP.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 821000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1028872,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Dostawa i montaż wyposażenia do szkół na terenie Gminy Szczecinek
- Obsługa Schroniska dla Zwierząt w zakresie pomocy weterynaryjnej w 2025 roku
- Rozbudowa z przebudową istniejących obiektów Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku - III etap.
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.