eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekBudowa dwóch kancelarii leśnictw Płytnica i Czarnobór - drugie postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch kancelarii leśnictw Płytnica i Czarnobór – drugie postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Czarnobór

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330111089

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czarnobór 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: +49 94 374 30 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czarnobor@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czarnobor.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29612254-f0f8-4c96-a59e-93b35504c494

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dwóch kancelarii leśnictw Płytnica i Czarnobór – drugie postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29612254-f0f8-4c96-a59e-93b35504c494

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00324774/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa dwóch kancelarii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514089

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 668244,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na budowie dwóch kancelarii wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną dla leśnictwa Płytnica oraz dla leśnictwa Czarnobór. Kancelaria dla leśnictwa Płytnica: Wykonanie robót polegających na budowie wolnostojącej kancelarii na potrzeby leśnictwa wraz z wykonaniem urządzeń budowlanych usytuowanych na terenie działki nr 176 w obrębie ewidencyjnym Borne 88. Projektowana bryła jest niepodpiwniczona, 1-kondygnacyjna, o wymiarach 11,1 m x 3,9 m, zaprojektowana w konstrukcji drewnianej szkieletowej, kryta dachem dwuspadowym. Budynek w technologii lekkiego szkieletu drewnianego z izolacją z wełny mineralnej i płytami włóknowo – gipsowymi. Cała konstrukcja zaprojektowana w sposób umożliwiający prefabrykację na liniach automatycznego montażu lub do wykonania na miejscu budowy, zarówno pod kątem rozwiązań technologicznych, jak i zastosowanych materiałów do prefabrykacji (ściany – tarcica w klasie C24, płyty wielkoformatowe gipsowo-włóknowe, izolacja z wełny mineralnej; dach – konstrukcja nośna z tarcicy C24). Kąt pochylenia połaci dachu wynosi 22⁰, pokrycie dachu z blachy płaskiej na rąbek stojący, wysokość budynku 3,78 m od poziomu gruntu przed budynkiem. Projektowane pomieszczenia przystosowane są do użytkowania przez osoby niepełnosprawne. Kancelaria dla leśnictwa Czarnobór: Wykonanie robót polegających na budowie wolnostojącej kancelarii na potrzeby leśnictwa wraz z wykonaniem urządzeń budowlanych usytuowanych na terenie działki nr 29/7 w obrębie ewidencyjnym 0026 m. Szczecinek. Projektowana bryła jest niepodpiwniczona, 1-kondygnacyjna o wymiarach 11,1 m x 3,9 m zaprojektowana w konstrukcji drewnianej, szkieletowej, kryta dachem dwuspadowym. Budynek w technologii lekkiego szkieletu drewnianego z izolacją z wełny mineralnej i płytami włóknowo – gipsowymi. Cała konstrukcja zaprojektowana w sposób umożliwiający prefabrykację na liniach automatycznego montażu lub do wykonania na miejscu budowy, zarówno pod kątem rozwiązań technologicznych, jak i zastosowanych materiałów do prefabrykacji (ściany – tarcica w klasie C24, płyty wielkoformatowe gipsowo-włóknowe, izolacja z wełny mineralnej; dach – konstrukcja nośna z tarcicy C24). Kąt pochylenia połaci dachu wynosi 30⁰, pokrycie dachu z blachy płaskiej na rąbek stojący, wysokość budynku 4,14 m od poziomu gruntu przed budynkiem. Projektowane pomieszczenia przystosowane są do użytkowania przez osoby niepełnosprawne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia Postępowania
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 w zw. z art. 266 PZP. Zgodnie z art. 255 pkt 3 PZP Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia Postępowania:
W dniu 27 września 2024 r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości 821 941,25 zł (brutto). W postępowaniu złożono dwie oferty. Na podstawie kryteriów oceny ofert najwięcej punktów (87,88) otrzymała oferta złożona przez Wykonawcę B2 Inwestycje sp. z o.o., ul. Myśliwska 10b/1a, 78-400 Szczecinek. Po potwierdzeniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania, oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Cena oferty w/w Wykonawcy w wysokości 1.028.872,13 zł (brutto) przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia o 206.930,88 zł (brutto), a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do wysokości ceny jaką zaoferował w/w Wykonawca.
W związku z powyższym ziściła się przesłanka unieważnienia Postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 3 PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 821000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1028872,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.