Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00459840/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy ryb
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330392390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: C. K. Norwida 3
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 355 20 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@niwa.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3935e06a-fd34-458a-afbf-369ead2daf781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy ryb2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3935e06a-fd34-458a-afbf-369ead2daf78
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00535889/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawy ryb, w podziale na zadania: Zadanie nr 1: dostawy ryb świeżych, mrożonych, solonych, owoców morza; Zadanie nr 2: dostawy ryb wędzonych; Zadanie nr 3: dostawy konserw rybnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459840
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.271.1.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy ryb świeżych, mrożonych, solonych, owoców morza obejmujące następujący asortyment: śledź matias – 300kg, śledź a,la łosoś w oleju – 10kg, płaty śledziowe w zalewie octowej – 250kg, krewetki Królewskie black tiger – 10kg, kalmar tuby – 10kg, mieszanka owoców morza – 10kg, paluszki krabowe surimi 0,250kg – 10szt., raki gotowane w pancerzu – 5kg, pstrąg patroszony świeży b/ gł – 50kg, dorsz filet ze skórą świeży – 1600kg, flądra tusza bez skóry świeża – 300kg, karp płat ze skórą świeży – 100kg, łosoś filet ze skórą świeży – 70kg, śledź bałtycki płat świeży – 1500kg, morszczuk filet ze skórą mrożony – 100kg, mintaj filet b/s – 100kg, dorsz kawałki z fileta – 700kg. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1A.1. do SWZ, w Załączniku nr 1B do SWZ oraz w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 15210000-3 - Filety rybne, wątróbki rybne i ikra
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.5.) Wartość części: 128399,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy ryb wędzonych obejmujące następujący asortyment: węgorz wędzony – 10kg, łosoś wędzony na zimno – 10kg, łosoś wędzony plastry – 10kg, łosoś wędzony sałatkowy – 85kg, makrela wędzona na gorąco – 500kg, makrela wędzona – filet z przyprawami – 10kg, rolmopsy z makreli wędzone – 10kg. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1A.2. do SWZ, w Załączniku nr 1B do SWZ oraz w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 15234000-7 - Ryby wędzone
4.5.5.) Wartość części: 20014,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy konserw rybnych obejmujące następujący asortyment: śledź w oleju 170g – 40szt., śledź w sosie pomidorowym 170g – 120szt., tuńczyk w sosie własnym 170g – 30szt., szprot w oleju 170g – 45szt., szprot w sosie pomidorowym 170g – 45szt., makrela filet w pomidorach 170g – 150szt., paprykarz szczeciński 300g – 520szt., sardynka w sosie pomidorowym 110g – 10 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1A.3. do SWZ w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 4551,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118246,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118246,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118246,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCAMPI Aleksander Ostrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330882326
7.3.3) Ulica: Dworcowa 17
7.3.4) Miejscowość: Mścice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-031
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118246,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19348,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20282,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19348,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCAMPI Aleksander Ostrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330882326
7.3.3) Ulica: Dworcowa 17
7.3.4) Miejscowość: Mścice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-031
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19348,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3766,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4214,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3766,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "IMPERIAL-KOŁOBRZEG" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320315010
7.3.3) Ulica: Albatrosa 11
7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IMPERIAL-KOŁOBRZEG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"IMPERIAL-KOŁOBRZEG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3766,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Kołobrzeg
- Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego
- SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA INSTALACJI KOMUNALNEJ W KORZYŚCIENKU ORAZ DLA TARGOWISKA MIEJSKIEGO W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie w 2025 roku na rzecz Zamawiającego usługi ochrony placu i obiektów położonych przy ulicy Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miasta Kołobrzeg
- Dostawa produktów żywnościowych do Żłobka "Krasnal" w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
- Dostawa ryb i przetworów rybnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.