Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00545589/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń elektronicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń elektronicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a7b08ef-4d5d-40a9-a3a1-12857d4448f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568925
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019869/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.32 elektryczne i elektroniczne urządzenia kontrolno-pomiarowe i rejestrujące
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545589
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/135/2024/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85415,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 43635 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 41780 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50307 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50307 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50307 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NDN-Zbigniew Daniluk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210440073
7.3.3) Ulica: Janowskiego
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50307 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48216 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48216 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48216 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NDN-Zbigniew Daniluk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210440073
7.3.3) Ulica: Janowskiego
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48216 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
przekształtniku energoelektronicznym zmontowanym na podłożu PCB o wysokiej przewodności cieplnej” nr
2023/51/B/ST7/00366, który uzyskał dofinansowanie NCN w ramach konkursu OPUS-26.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości - powtórne
- "Sztuczne zasilanie brzegu morskiego w rejonie Półwyspu Helskiego kmH 0,0-23,5"
- Dostawa mebli, krzeseł i foteli
- Utrzymanie czystości powierzchni rzek.
- Wymiana dylatacji pomiędzy częścią żelbetową i stalową estakady, na filarze rozdzielczym nr 74a na obu jezdniach oraz na 76a na jezdni w kierunku obwodnicy Estakady Kwiatkowskiego w Gdyni.
- Budowa oświetlenia ciągu pieszego wzdłuż al. Zwycięstwa od ul. Harcerskiej do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana centrali systemu sygnalizacji pożaru (SSP) ESSER w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38
- Dostawa akumulatorów kwasowo - ołowiowych na potrzeby Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej.
- Dostawa aparatury kontrolno-pomiarowej i sprzętu warsztatowego
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - I/ZUS Pabianice, I/ZUS Sieradz, I/ZUS Wieluń
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy dla I/ZUS Głubczyce, I/ZUS Kędzierzyn-Koźle, I/ZUS Brzeg
- Komplet hydrostatycznej komory ciśnieniowej do pomiarów transportu elektrycznego z prasą hydrauliczną oraz materiałów niezbędnych do prowadzenia badań magnetotransportu topologicznych nanoprzyrządów
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.