Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00531274/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi leśnej wewnętrznej o nr inwentarzowym 220/873 w Leśnictwie Łomnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO WAŁBRZYCH Z SIEDZIBĄ W BOGUSZOWIE-GORCACH
1.3.) Oddział zamawiającego: NADLEŚNICTWO WAŁBRZYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890023517
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MIŁA 2
1.5.2.) Miejscowość: Boguszów-Gorce
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-372
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: walbrzych@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://walbrzych.wroclaw.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e01811f-ea79-44c2-8c65-25019a6595391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi leśnej wewnętrznej o nr inwentarzowym 220/873 w Leśnictwie Łomnica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e01811f-ea79-44c2-8c65-25019a659539
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00305574/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont drogi leśnej wewnętrznej o nr inwentarzowym 220/873 w Leśnictwie Łomnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531274
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności:
1) Prace przygotowawcze,
2) Organizację terenu realizacji robót,
3) Wykonanie robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją projektową i techniczną, tj. projektem budowlanym,
przedmiarem robót i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), w tym:
a. prace przygotowawcze,
b. organizację terenu realizacji robót,
c. wykonanie robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją projektową i techniczną, tj. projektem budowlanym
uproszczonym, przedmiarem robót i STWiORB, w tym:
- prace pomiarowe i oznakowanie robót,
- usunięcie z osi drogi oraz pobocza zawyżeń; przygotowanie podłoża,
- mechaniczne wyplantowanie istniejącego podłoża,
- odtworzenie na wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu nawierzchni,
- wykonanie, dostawa i montaż wodospustów z drewna modrzewiowego (Zamawiający dopuszcza również drewno dębowe),
- przekopy przez pobocza gruntowe w celu wykonania zrzutów odprowadzających wodę z nawierzchni,
- odtworzenie fragmentów rowów przydrożnych,
- rozplantowanie materiału ziemnego z wykopów/ przekopów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
- inne wyżej nie wymienione, a wynikające z dokumentacji projektowej i technicznej,
a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa, normami, z należytą
starannością,
d. dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz urządzeń koniecznych do
wbudowania,
e. organizację i koordynację robót,
f. wykonanie wszystkich pomiarów, prób, badań,
g. usuwanie wad i usterek, w trakcie realizacji robót oraz w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady,
h. ochronę i utrzymanie terenu realizacji robót,
i. usuwanie zanieczyszczeń (w tym odpadów powstałych w procesie budowlanym),
j. prace porządkowe i uprzątnięcie terenu realizacji robót,
k. sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego, tj. kompletu dokumentacji powykonawczej, zgodnie
z warunkami Umowy,
l. inne wyżej nie wymienione, a wynikające z Umowy i jej załączników.
a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa, normami, z należytą
starannością,
4) Dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz urządzeń koniecznych do
wbudowania,
5) Organizację i koordynację robót,
6) Wykonanie wszystkich pomiarów, prób, badań,
7) Usuwanie wad i usterek, w trakcie realizacji robót oraz w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady,
8) Ochronę i utrzymanie terenu realizacji robót,
9) Usuwanie zanieczyszczeń (w tym odpadów powstałych w procesie budowlanym),
10) Prace porządkowe i uprzątnięcie terenu realizacji robót,
11) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego, tj. kompletu dokumentacji powykonawczej,
zgodnie z warunkami projektu mowy,
12) Inne wyżej nie wymienione, a wynikające z projektu umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ i jego załączników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147465,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147465,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147465,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe – Usługowe „Sta-Pol” Stanisław Skrzyniarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8860017228
7.3.3) Ulica: Tkacka 2
7.3.4) Miejscowość: Mieroszów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-350
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INDYWIDUALNE GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW SKRZYNIARZ
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNE GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW SKRZYNIARZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147465,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.