eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-GorceRemont drogi leśnej wewnętrznej o nr inwentarzowym 220/873 w Leśnictwie Łomnica



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi leśnej wewnętrznej o nr inwentarzowym 220/873 w Leśnictwie Łomnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO WAŁBRZYCH Z SIEDZIBĄ W BOGUSZOWIE-GORCACH

1.3.) Oddział zamawiającego: NADLEŚNICTWO WAŁBRZYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890023517

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MIŁA 2

1.5.2.) Miejscowość: Boguszów-Gorce

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-372

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: walbrzych@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://walbrzych.wroclaw.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e01811f-ea79-44c2-8c65-25019a659539

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi leśnej wewnętrznej o nr inwentarzowym 220/873 w Leśnictwie Łomnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e01811f-ea79-44c2-8c65-25019a659539

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00305574/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont drogi leśnej wewnętrznej o nr inwentarzowym 220/873 w Leśnictwie Łomnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531274

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.28.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności:
1) Prace przygotowawcze,
2) Organizację terenu realizacji robót,
3) Wykonanie robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją projektową i techniczną, tj. projektem budowlanym,
przedmiarem robót i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), w tym:
a. prace przygotowawcze,
b. organizację terenu realizacji robót,
c. wykonanie robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją projektową i techniczną, tj. projektem budowlanym
uproszczonym, przedmiarem robót i STWiORB, w tym:
- prace pomiarowe i oznakowanie robót,
- usunięcie z osi drogi oraz pobocza zawyżeń; przygotowanie podłoża,
- mechaniczne wyplantowanie istniejącego podłoża,
- odtworzenie na wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu nawierzchni,
- wykonanie, dostawa i montaż wodospustów z drewna modrzewiowego (Zamawiający dopuszcza również drewno dębowe),
- przekopy przez pobocza gruntowe w celu wykonania zrzutów odprowadzających wodę z nawierzchni,
- odtworzenie fragmentów rowów przydrożnych,
- rozplantowanie materiału ziemnego z wykopów/ przekopów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
- inne wyżej nie wymienione, a wynikające z dokumentacji projektowej i technicznej,
a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa, normami, z należytą
starannością,
d. dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz urządzeń koniecznych do
wbudowania,
e. organizację i koordynację robót,
f. wykonanie wszystkich pomiarów, prób, badań,
g. usuwanie wad i usterek, w trakcie realizacji robót oraz w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady,
h. ochronę i utrzymanie terenu realizacji robót,
i. usuwanie zanieczyszczeń (w tym odpadów powstałych w procesie budowlanym),
j. prace porządkowe i uprzątnięcie terenu realizacji robót,
k. sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego, tj. kompletu dokumentacji powykonawczej, zgodnie
z warunkami Umowy,
l. inne wyżej nie wymienione, a wynikające z Umowy i jej załączników.
a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa, normami, z należytą
starannością,
4) Dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz urządzeń koniecznych do
wbudowania,
5) Organizację i koordynację robót,
6) Wykonanie wszystkich pomiarów, prób, badań,
7) Usuwanie wad i usterek, w trakcie realizacji robót oraz w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady,
8) Ochronę i utrzymanie terenu realizacji robót,
9) Usuwanie zanieczyszczeń (w tym odpadów powstałych w procesie budowlanym),
10) Prace porządkowe i uprzątnięcie terenu realizacji robót,
11) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego, tj. kompletu dokumentacji powykonawczej,
zgodnie z warunkami projektu mowy,
12) Inne wyżej nie wymienione, a wynikające z projektu umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ i jego załączników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147465,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147465,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147465,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe – Usługowe „Sta-Pol” Stanisław Skrzyniarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8860017228

7.3.3) Ulica: Tkacka 2

7.3.4) Miejscowość: Mieroszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-350

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147465,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.