eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanniki"Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Żłobka Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2024/2025"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Żłobka Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2024/2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sanniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 169

1.5.2.) Miejscowość: Sanniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-540

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 277 78 10

1.5.8.) Numer faksu: 24 277 78 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sanniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fcdadbe7-6b36-45e8-836f-26f2d04dbe00

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Żłobka Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2024/2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcdadbe7-6b36-45e8-836f-26f2d04dbe00

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046226/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 „Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Żłobka Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2024/2025”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499086

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DG.271.28.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83782,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Żłobka Samorządowego w Sannikach w okresie od 01.10.2024 r. do 31.08.2025r. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, produktów mięsno-wędliniarskich i drobiu.
Przewidywane miesięczne zapotrzebowanie na artykuły spożywcze wynosi:
1 schab bez kości w klasie I bez tłuszczu zewnętrznego 4 kg
2 łopatka bez kości w klasie I 6 kg
3 żeberka wieprzowe w klasie I 2 kg
4 mięso mielone z łopatki, min. 88% mięsa wieprzowego 4 kg
5 mięso na gulasz w klasie I bez tłuszczu 4 kg
6 wołowina rosolowa klasa I 1 kg
7 wołowina bez kości w klasie I 1 kg
8 polędwica sopocka, produkt wieprzowy, wędzony, parzony, mięso wieprzowe nie mniej niż 75% 1 kg
9 kiełbasa podwawelska, produkt wieprzowo-wołowy, średnio rozdrobniony, wędzony, parzony, mięso wieprzowe nie mniej niż 77%, mieso wołowe nie mniej niż 8% 1 kg
10 szynka w klasie I 2 kg
11 polędwiczki wieprzowe klasa I 4 kg
12 karkówka wieprzowa klasa I 1 kg
13 szynka swojska wieprzowa, mięso wędzone, parzone min. 95% mięsa z szynki 1 kg
14 polędwica z warzywami z mięsa drobiowo-wieprzowego i warzyw, min. 26% mięsa z kurczaka 1 kg
15 kiełbasa krakowska, mięso wieprzowe grubo rozdrobnione, parzone, wędzone, miesa wieprzowego min. 89% 1 kg
16 kiełbasa szynkowa wieprzowa, grubo rozdrobniona z dodatkiem mięsa szynki min. 37% 1 kg
17 szynka wieprzowa gotowana, min. 57% mięsa z szynki 1 kg
18 kiełbasa golonkowa, parzona, wędzona, gruboziarnista, min. 20% mięsa z golonki 1 kg
19 szynka konserwowa wieprzowa, min. 65% mięsa wieprzowego 1 kg
20 wątróbka drobiowa klasa I 3 kg
21 szynka z indyka, produkt parzony, zawartość mięsa z indyka min. 90% 1 kg
22 udziec z kurczaka klasa I 6 kg
23 porcje rosołowe klasa I 4 kg
24 skrzydełka z kurczaka klasa I 6 kg
25 skrzydełka z indyka 2 kg
26 szyjka z indyka 2 kg
27 filet z kurczaka, bez kości i skóry klasa I 6 kg
28 podudzie z kurczaka klasa I 5 kg
29 mięso mielone z piersi indyka, min. 95% mięsa z piersi indyka 4 szt
30 filet z kurczaka faszerowany indyk z dodatkiem suszonych warzyw, min. 45% filetu z kurczaka i min. 10% filetu z indyka 1 kg
31 pierś z kurczaka gotowana, min. 75% mięsa z kurczaka 1 kg
32 parówki z cielęciną, kiełbasa homogenizowana wieprzowa z dodatkiem cielęciny, wędzona, parzona 2 kg
33 parówki delikatesowe wieprzowe w osłonce niejadalnej, min. 71%mięsa wieprzowego 2 kg
34 pasztet drobiowy w puszce 155g, zawartość surowców z kurczka min. 38% 2 szt
35 skrzydło z indyka klasa I 1 kg
36 golonka z indyka klasa I 1 kg
37 filet z indyka w klasie I 4 kg
38 polędwica miodowa z mięsa filetu kurczaka, min. 40 % mięsa z kurczaka 1kg
39 pasztet w bloku, wyrób wieprzowo-drobiowy, pieczony, drobno rozdrobniony, zawartość mięsa min. 25% 1 kg
40 boczek wędzony nieparzony 2 kg
41 żołądki drobiowe 1 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 21285,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Żłobka Samorządowego w Sannikach w okresie od 01.10.2024 r. do 31.08.2025r. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i produktów mlecznych.
Przewidywane miesięczne zapotrzebowanie na artykuły spożywcze wynosi:
1 ser biały – półtłusty 4 kg
2 mleko świeże w butelce 3,2% 1 litr -35 litr
3 mleko UHT 3,2 % bez laktozy 1 litr - 1 litr
4 masło śmietankowe kostka 200g, zawartość tłuszczu min. 82% 20 szt.
5 masło klarowane 250g 1 szt.
6 flora 35% tłuszcz do smarowania 400g, bez oleju palmowego, 100% roślinne, kwasy Omega3&6, 1 szt.
7 serek waniliowy o pojemności od 140-150 g bez syropu glukozowo--fruktozowego, maksymalnie 10g cukru w produkcie 20 szt.
8 serek twarogowy typu almette o pojemności 125-135g 6 szt.
9 ser parmezan 40g 2 szt.
10 twarożek odtłuszczony puszysty, opakowanie min. 90g 5 szt.
11 ser żółty Gouda niedopuszczalny wyrób seropodobny, podpuszczkowy, dojrzewający z mleka pasteryzowanego o zawartości tłuszczu nie większej niż 27g/100g produktu 1 kg
12 jogurt naturalny z owocami o pojemności od 120-150g bez syropu glukozowo-fruktozowego maksymalnie 10g cukru 20 szt.
13 jogurt naturalny typu greckiego opakowanie o pojemności 400g, zawartość tłuszczu 2-2,5% 8 szt.
14 jogurt naturalny typu greckiego o smaku waniliowym, opakowanie o pojemności 150g, 10 szt.
15 serek homogenizowany waniliowy/truskawkowy w saszetce, 140g-40 szt.
16 deser o smaku truskawkowym z mleka, min. 33% mleka odtłuszczonego, opakowanie 115g 10 szt.
17 śmietana 18% 400g 10 szt.
18 serek topiony 100g 2 szt.
19 maślanka owocowa w kartonie 1litr- 4 szt.
20 maślanka naturalna pasteryzowana, w kartonie, 1l - 4 szt.
21 zsiadłe mleko 400g 4 szt.
22 serek homogenizowany 180g 20 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 10241,44 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Żłobka Samorządowego w Sannikach w okresie od 01.10.2024 r. do 31.08.2025r. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców i przetworów owocowych.
Przewidywane miesięczne zapotrzebowanie na artykuły wynosi:
1 jabłka 8 kg
2 cytryny 1 kg
3 banany 6 kg
4 pomarańcze świeże 4 kg
5 dżem truskawkowy, brzoskwiniowy, wiśniowy, nie mniej niż 80% owoców w dżemie, słoik 280g 8 szt.
6 syrop owocowy 400ml 8 szt.
7 mandarynki 2 kg
8 truskawki świeże (produkty sezonowe, maj-czerwiec) 3 kg
9 gruszki 4 kg
10 winogrono 1 kg
11 kiwi 10 szt.
12 śliwki (sezon) 1 kg
13 arbuz 2 kg
14 truskawki mrożone 450g 2 szt.
15 wiśnie mrożone 450g 2 szt.
16 czarna porzeczka mrożona 450g 2 szt.
17 morele świeże (sezonowo) 2 kg
18 brzoskwinie świeże (sezonowo) 2 kg
19 brzoskwinie w puszce 820g 3 szt.
20 ananas plastry w puszce 565g 3 szt.
21 maliny świeże 250g(sezonowo) 2 szt.
22 borówka świeża 250g 2 szt.
23 maliny mrożone 450 2 szt.
24 awokado 4 szt.
25 baby mus po 6 miesiącu, owocowy/owocowo-warzywny, przecierowy, pasteryzowany, bez dodatku cukru, różne rodzaje, przeznaczony dla niemowląt i małych dzieci, 100g 50 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 7670,85 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Żłobka Samorządowego w Sannikach w okresie od 01.10.2024 r. do 31.08.2025r. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i przetworów warzywnych.
Przewidywane miesięczne zapotrzebowanie na artykuły wynosi:
1 ziemniaki 110 kg
2 ziemniaki młode (maj- czerwiec) 20 kg
3 marchew 8 kg
4 pietruszka 4 kg
5 por 4 szt
6 pieczarki 1 kg
7 pomidor 4 kg
8 ogórek zielony 4 kg
9 koper 4 p
10 natka pietruszki 4 p
11 cebula 1 kg
12 cebula czerwona 1 kg
13 kapusta pekińska 2 kg
14 kapusta biała 2 kg
15 kapusta młoda w sezonie 2 szt
16 kapusta czerwona 1 kg
17 kapusta kwaszona 2 kg
18 seler 2 kg
19 sałata zwykła 3 szt.
20 sałata lodowa 1 szt.
21 rzodkiewka 4 p
22 ogórki kwaszone 2 kg.
23 kapusta włoska 1 szt.
24 burak botwinka (kwiecień-maj) 1 p
25 burak ćwikłowy 4 kg
26 brokuł świeży 1 szt.
27 brokuł mrożony 450g 6 szt.
28 szczypiorek 3 p
29 papryka czerwona 1 kg
30 papryka żółta 1 kg
31 czosnek 1 szt.
32 pomidory koktajlowe cherry 250g 3 szt.
33 kalafior mrożony 450g 4 szt.
34 kalafior świeży 1 szt.
35 szpinak mrożony 450g 1 szt.
36 szpinak świeży 200g 1 szt.
37 mięta w doniczce 1 szt.
38 tymianek w doniczce 1 szt.
39 bazylia w doniczce 1 szt.
40 fasola szparagowa mrożona 450g 6 szt.
41 mieszanka 7-mio składnikowa 450g 8 szt.
42 marcheweczki mini mrożone 450g 4 szt.
43 groszek zielony mrożony 450g 1 szt.
44 barszcz ukraiński mrożony opakowanie 400g 2 szt.
45 marchewka z groszkiem mrożonka 450g 3 szt.
46 groch suchy łuskany połówki 400g 1 szt.
47 fasola biała drobna 500g 1 szt.
48 koncentrat pomidorowy 30% 190g 4 szt.
49 koncentrat buraczany 300g 5 szt.
50 ogórki konserwowe w słoiku 0,9l 16 szt.
51 przecier szczawiowy siekany w słoiku 200g 3 szt.
52 kukurydza w puszce 400g 2 szt.
53 groszek zielony w puszce 400g 2 szt.
54 soczewica czerwona 350g 1 szt.
55 sałatka szwedzka 360 2 szt.
56 fasolka czerwona puszka 400g 1 szt.
57 mix sałat 150g-180g 2 szt.
58 bukiet warzyw 450g 6 szt.
59 sałata rzymska 1 szt.
60 ciecierzyca 400g 1 szt.
61 cieciorka puszka 400g 1 szt.
62 passata pomidorowa słoik 690g 4 szt.
63 pesto pomidorowe 180 g 3 szt.
64 pesto paprykowe 180g 3 szt.
65 pesto bazyliowe 180g 3 szt.
66 cukinia 2 kg
67 pomidory krojone bez skórki w kartonie 390g 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 14964,95 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Żłobka Samorządowego w Sannikach w okresie od 01.10.2024 r. do 31.08.2025r. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przypraw, makaronów, mąki i kasz.
Przewidywane miesięczne zapotrzebowanie na artykuły wynosi:
1 mąka typ 480 1 kg
2 mąka pszenna typ 500 4 kg
3 mąka kukurydziana 1kg 1 szt
4 mąka pełnoziarnista typ 1850, 900g 1 szt
5 ciasto francuskie 375g 1 szt.
6 makaron świderki 400g 4 szt.
7 makaron rosołowy 400g 8 szt.
8 makaron krajanka 400g 4 szt.
9 makaron pełnoziarnisty świderki/pióra 400g 4 szt.
10 makaron spaghetti 400g 2 szt.
11 makaron pióra 400g 2 szt
12 makaron kokardki mini 400g 2 szt
13 makaron mini rurka z warzywami 400g 2 szt
14 makaron gwiazdki 250g 4 szt
15 makaron kolanka 400g 10 szt.
16 makaron pene 400 g 10 szt.
17 zacierki 250g 6 szt
18 ryż 1kg 2 szt.
19 ryż brązowy w saszetkach 400g 2 szt
20 kasza manna błyskawiczna 400g 1 szt
21 kasza jęczmienna 400g 3 szt
22 kasza jęczmienna w saszetkach 400g 1 szt
23 kasza gryczana jasna w saszetkach 400g 1 szt.
24 kasza bulgur w saszetkach 400g 3 szt
25 kasza kus-kus 400 g 2 szt
26 płatki owsiane górskie 400g 1 szt
27 płatki owsiane błyskawiczne 400g 1 szt
28 płatki ryżowe błyskawiczne 250g 2 szt
29 płatki jęczmienne błyskawiczne 400g 2 szt
30 płatki jaglane 200g 2 szt
31 kaszka mleczno-zbożowa, mleko modyfikowane, bez oleju palmowego, po 8 miesiącu, różne rodzaje, 230g 2 szt
32 kaszka mleczno-ryżowa, mleko modyfikowane, bez oleju palmowego, bez glutenu, po 6 miesiącu, różne rodzaje, 230g 2 szt
33 cukier 15 kg
34 cukier waniliowy 16g 2 szt.
35 proszek do pieczenia 30g 1 szt
36 sól 1 kg
37 liść laurowy opakowanie 20g 1 szt.
38 keczup łagodny o minimalnej zawartości pomidorów 160g/100g opakowania o pojemności 0,5l 1 szt.
39 przyprawa warzywna do potraw bez glutaminianu sodu 200g 15 szt
40 zupa pieczarkowa w proszku 45g 4 szt
41 barszcz biały w proszku 165g 5 szt.
42 zupa grochowa w proszku 75g 4 szt
43 zupa fasolowa w proszku 63g 4 szt
44 majeranek 20g 1 szt.
45 papryka słodka mielona 20g 2 szt.
46 pieprz mielony 20g 2 szt.
47 curry przyprawa orientalna 20g 1 szt.
48 kurkuma 20g 1 szt.
49 tymianek 10g 1 szt
50 zioła prowansalskie 10g 1 szt.
51 rozmaryn 15g 1 szt.
52 czosnek suszony granulowany 20g 1 szt.
53 oregano 10g 1 szt.
54 bazylia 10g 1 szt.
55 ziele angielskie 20g 1 szt.
56 czosnek niedżwiedzi 4g 3 szt.
57 płatki kukurydziane z witaminami i żelazem 600g 2 szt
58 jajka klasa A, rozmiar L, waga 50-60g 45 szt.
59 olej rzepakowy, rafinowany 1 l 4 szt.
60 cynamon 15g 1 szt.
61 pieprz w ziarnach 20g 2 szt.
62 budyń (wanioliowy, śmietankowy, czekoladowy) 64g 16 szt
63 kisiel (wiśniowy, truskawkowy, malinowy, agrestowy, cytrynowy, pomarańczowy) 38 g 16 szt
64 galaretka (wiśniowa, truskawkowa, malinowa, agrestowa, cytrynowa, pomarańczowa) 75 g 10 szt
65 herbata ekspresowa 100 torebek 1 szt
66 herbata ekspresowa owocowa 20 torebek 4 szt.
67 mięta w saszetkach 30g 2 szt.
69 kawa zbożowa inka 150g 2 szt
70 kakao granulowane 350g 3 szt
71 miód pszczeli wielokwiatowy prawdziwy, opakowanie o pojemności 370g 4 szt.
72 koncentrat buraczany 300 g 1 szt.
73 sos słodko-kwaśny 350 g 2 szt.
74 fix spaghetti 4 sery z brokułami 48 g 2 szt.
75 woda niegazowana 1,5l 1 szt
76 sok owocowy 100% w kartoniku ze słomką 200ml 1 szt
77 woda niegazowana źródlana z dozownikiem 500ml 1 szt
78 biszkopty okrągłe 120g 8 szt
79 chrupki kukurydziane, produkt bezglutenowy, bez dodatku cukru i soli, 90g 6 szt
80 pałeczki kukurydziane, produkt bezglutenowy, bez dodatku cukru i soli, 540g 6 szt
81 talarki jaglano-kukurydziane/gryczane, produkt bez dodatki soli i cukru, 55g 8 szt
82 wafle ryżowe naturalne 130g 10 szt
83 groszek ptysiowy 80g 2 szt
84 grzanki pszenne 150g 1 szt
85 pestki dyni łuskane 100g 4 szt
86 rodzynki sułtańskie 200g 1 szt
87 ciastko biszkoptowe z nadzieniem jabłkowo truskawkowym (28%), 30g 25 szt
88 ciastko biszkoptowe z nadzieniem mlecznym (28%), 30g 25 szt
89 wafle tortowe kwadratowe 160g (5szt) 1 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 13559,81 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Żłobka Samorządowego w Sannikach w okresie od 01.10.2024 r. do 31.08.2025r. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb.
Przewidywane miesięczne zapotrzebowanie na artykuły wynosi:
1 ryba mrożona - filet z dorsza b/s SHP 230-280 10-20% glazury 4 kg
2 ryba mrożona - filet z miruny ze skórą, SHP 170-227 8 kg
3 ryba mrożona - filet z morszczuka b/s, SHP 170-230 4 kg
4 ryba mrożona - filet z mintaja b/s, SHP 170-340 4 kg
5 tuńczyk - puszka 170g, w sosie własnym, kawałki, zawartość ryby w opakowaniu min.70% 2 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 7152,20 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Żłobka Samorządowego w Sannikach w okresie od 01.10.2024 r. do 31.08.2025r. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa
Przewidywane miesięczne zapotrzebowanie na artykuły wynosi:
1 chleb pszenny zwykły krojony 0,60 kg 35 szt
2 chleb razowy krojony 0,60 kg 5 szt
3 chleb pełnoziarnisty krojony 0,55kg 2 szt
4 bułka grahamka 0,06 kg 20 szt.
5 bułka poznańska duża 0,09 kg 10 szt.
6 bułka kajzerka 0,05 kg 40 szt.
7 bułka tarta 0,5 kg 4 szt.
8 bułka słodka z kruszonką 0,15kg 10 szt
9 bułka słodka z budyniem 0,08kg 10 szt
10 rogale z jabłkiem 0,08 kg 10 szt
11 bułeczki mleczne 400g 8 szt
12 pączki 0,08kg 1 szt
13 placek drożdżowy mała foremka 0,3kg 8 szt
14 chałka drożdżowa 0,3kg 8 szt
15 ciasteczka owsiane fitt na wagę 1 kg
16 ciastka domowe, kruche 1 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 6618,37 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Żłobka Samorządowego w Sannikach w okresie od 01.10.2024 r. do 31.08.2025r. Przedmiot zamówienia obejmuje też transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dań gotowych.
Przewidywane miesięczne zapotrzebowanie na artykuły wynosi:
1 Pierogi z serem, opakowanie 400g , bez konserwantów 6 szt
2 Pierogi z truskawkami, opakowanie 400g, bez konserwantów 4 szt
3 Pierogi z mięsem, opakowanie 380g, bez konserwantów 4 szt
4 Pierogi ruskie, opakowanie 400g, bez konserwantów 4 szt

4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.5.5.) Wartość części: 2290,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22972,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22972,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22972,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W SŁUBICACH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740002927

7.3.3) Ulica: Płocka 51

7.3.4) Miejscowość: Słubice

7.3.5) Kod pocztowy: 09-533

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22972,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2025-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11646,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11646,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11646,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W SŁUBICACH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740002927

7.3.3) Ulica: Płocka 51

7.3.4) Miejscowość: Słubice

7.3.5) Kod pocztowy: 09-533

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11646,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2025-08-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9272,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9272,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9272,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W SŁUBICACH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740002927

7.3.3) Ulica: Płocka 51

7.3.4) Miejscowość: Słubice

7.3.5) Kod pocztowy: 09-533

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9272,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2025-08-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17384,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17384,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17384,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W SŁUBICACH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740002927

7.3.3) Ulica: Płocka 51

7.3.4) Miejscowość: Słubice

7.3.5) Kod pocztowy: 09-533

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17384,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2025-08-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14227,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14227,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14227,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W SŁUBICACH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740002927

7.3.3) Ulica: Płocka 51

7.3.4) Miejscowość: Słubice

7.3.5) Kod pocztowy: 09-533

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14227,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2025-08-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5372,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6249,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5372,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W SŁUBICACH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740002927

7.3.3) Ulica: Płocka 51

7.3.4) Miejscowość: Słubice

7.3.5) Kod pocztowy: 09-533

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5372,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2025-08-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7755,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7755,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7755,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W SŁUBICACH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740002927

7.3.3) Ulica: Płocka 51

7.3.4) Miejscowość: Słubice

7.3.5) Kod pocztowy: 09-533

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7755,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2025-08-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1869,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1869,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1869,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W SŁUBICACH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740002927

7.3.3) Ulica: Płocka 51

7.3.4) Miejscowość: Słubice

7.3.5) Kod pocztowy: 09-533

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1869,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2025-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.