Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00490491/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów zbożowych, strączkowych oraz różnych produktów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Sztumie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowiejskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55 267 28 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_sztum@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fc992b7-cfb5-4416-862c-5c356b3c36e71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów zbożowych, strączkowych oraz różnych produktów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fc992b7-cfb5-4416-862c-5c356b3c36e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085358/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa produktów zbożowych, strączkowych oraz różnych produktów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490491
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2232.06.Ż.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty zbożowe i strączkowe:Ryż łuskany biały w ilości 15000 kg
Mąka pszenna typ 500-550 w ilości 2500 kg
Mąka ziemniaczana (skrobia) w ilości 600 kg
Kasza manna w ilości 5500 kg
Kasza jęczmienna średnia w ilości 11000 kg
Kasza pęczak w ilości 11000 kg
Makaron bez jajeczny formy grube (typu świderki itp.) w ilości 15000 kg
Fasola biała „Jaś” w ilości 7000 kg
Groch łuskany w ilości 7000 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03211900-2 - Produkty z ziaren
4.5.5.) Wartość części: 268028,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różne produkty spożywcze:Cukier biały w ilości 8000 kg
Woda źródlana niegazowana w ilości 3500 l
Herbata czarna granulowana w ilości 450 kg
Kawa zbożowa w ilości 300 kg
Syrop owocowy (zaprawa do napojów) w ilości 1500 l
Ocet spirytusowy 10% w ilości 600 l
Kisiel bez cukru (różne smaki) w ilości 150 kg
Musztarda w ilości 350 kg
Majonez w ilości 3200 kg
Przyprawa do zup w płynie (typu maggi) w ilości 1500 l
Zupa bulion jarzynowy (bez dodatków pochodzenia zwierzęcego) w proszku w ilości 500 kg
Zupa grzybowa w proszku w ilości 700 kg
Zupa kalafiorowa w proszku w ilości 700 kg
Zupa brokułowa w proszku w ilości 700 kg
Zupa grochowa w proszku w ilości 700 kg
Zupa barszcz biały w proszku w ilości 700 kg
Zupa barszcz czerwony w proszku w ilości 700 kg
Zupa żurek w proszku w ilości 700 kg
Sos pieczeniowy w proszku w ilości 550 kg
Sos pomidorowy w proszku w ilości 350 kg
Sos biały w proszku w ilości 300 kg
Sos grzybowy w proszku w ilości 550 kg
Sos boloński w proszku w ilości 350 kg
Soja krajanka w ilości 4800 kg
Jaja w proszku (całe jaja w proszku) w ilości 400 kg
Olej roślinny w ilości 4200 l
Sól spożywcza w ilości 3350 kg
Pieprz czarny mielony w ilości 150 kg
Koperek suszony w ilości 100 kg
Czosnek granulowany w ilości 100 kg
Majeranek w ilości 100 kg
Papryka słodka mielona w ilości 150 kg
Ziele angielskie ziarno w ilości 100 kg
Liść laurowy w ilości 100 kg
Cynamon w ilości 50 kg
Natka pietruszki w ilości 100 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15831200-4 - Cukier biały
4.5.5.) Wartość części: 202289,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204953,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472552,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204953,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe MARGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930
7.3.3) Ulica: Lipowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204953,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2025-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213438,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213438,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213438,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe MARGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930
7.3.3) Ulica: Lipowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213438,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2025-09-30INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Budowa budynku komunalnego mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Sztumie.
- Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2025 roku
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 20 kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
- Opracowanie planu ogólnego Miasta i Gminy Sztum
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Uśnice, gmina Sztum na działce nr 190
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku na I półrocze 2025 r.
- Sukcesywne dostawy art. spoż. - produkty przemiału ziarna, przetworzone owoce i warzywa, cukier, woda, przyprawy do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Żłobka "Wiązusie" w Gliniance"
- Dostawa artykułów spożywczych
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych do Zakładu Karnego w Przemyślu i Oddziału Zewnętrznego w Medyce"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych.
więcej: Produkty z ziaren »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.